Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Specyfikacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Specyfikacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TSin
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG || Daelim VT evolution
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:03, 28 Wrz 2015    Temat postu: Specyfikacja

OGÓLNE
Model: Daelim VT 125
Rok: 1999 - 2001
Kategoria: custom / cruiser
SILNIK I NAPĘD
Pojemność: 124.10ccm
Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory
Moc: Wersja z roku
99' 12.00 KM (8.8 kW)
00' 13.50 KM (9.9 kW)
01' 13.00 KM (9.5 kW)
Predkosc maksymalna:
99' - 108km/h
00' - 110km/h
01' - 112km/h
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Rodzaj napędu: Lancuch
System chlodzenia: Powietrze
RAMA, ZAWIESZENIE, UKLAD HAMULCOWY, KOLA
Przednie kolo:
Tylne kolo:
Opona przód: 90/90r18
Opona tyl: 130/90r15
Hamulec przedni: Tarcza 280mm (w roczniku 01' 276mm)
Hamulec tylny: Beben 130mm
GABARYTY
Waga: 153kg
Rozstaw osi: 1,500mm
Pojemnosc baku: 12L


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:01, 29 Gru 2015    Temat postu:

Na prośbę Rushroda wstawiam zdjęcia tylnej zębatki wraz z mocowaniem i wymiarami owego mocowania do koła. Zębatkę mam zmieniana z 42 na 36 zębów.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Forseco
Prospect



Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieniawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:00, 29 Kwi 2017    Temat postu:

Witam,panowie jakie powinno by ciśnienie w oponach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:57, 29 Kwi 2017    Temat postu:

2,0 bar

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:50, 30 Kwi 2017    Temat postu:

Kurna a ja na ślepo zamawiałem te bolce. No nic, w poniedziałek powinny u mnie być więc jeśli podpasują to wstawię linka z polskiego sklepu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:53, 01 Maj 2017    Temat postu:

Jabbinsky napisał:
Kurna a ja na ślepo zamawiałem te bolce. No nic, w poniedziałek powinny u mnie być więc jeśli podpasują to wstawię linka z polskiego sklepu


Ale to są jakieś dorabiane czy gotowe z wymiarem do nas?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:59, 02 Maj 2017    Temat postu:

Byłem wkurwiony i kupiłem na pałe, doszlifuje na wymiar i będzie git.
Zamówione w środę a paczuchy dalej nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:51, 04 Maj 2017    Temat postu:

Dzisiaj po 8dniach w koncu doszla.
[link widoczny dla zalogowanych] pasują idealnie tylko jak nakrętek nie macie to trudno dostać ze skokiem 1,25. Oryginalne nakrętki pasują


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:44, 04 Maj 2017    Temat postu:

Jabbinsky napisał:
Dzisiaj po 8dniach w koncu doszla.
[link widoczny dla zalogowanych] pasują idealnie tylko jak nakrętek nie macie to trudno dostać ze skokiem 1,25. Oryginalne nakrętki pasują


To jeszcze poszukaj samozabezpieczających, mnie z kbp przyszły zwykłe i czasem jedna z uporem godnym lepszej sprawy się poluzuje... Warto to raz zakręcić i zapomnieć. Smile

I dobrze wiedzieć, że bolce pasują. Im więcej takich części wynajdziemy tym lżejsze życie. Do c i do s powinny też podejść lekkim ch... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:39, 04 Maj 2017    Temat postu:

U mnie w mieście nie mają tych z kołnierzem i skokiem 1,25 xd
Dziabnalem trochę czerwonego kleju do gwintów, prędzej się urwie niż odkręci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:39, 05 Maj 2017    Temat postu:

Rushrod, misja specjalna dla Ciebie... Nowy dzial pt. "sprawdzone czesci zamienne" a w nim info o gazniku, co juz pewnie kazdy wie ze PZ30, bolce w/w (bo watpie zeby ktos w specyfikacji szukal info o bolcach Smile ), cos o modulach juz co raz czesciej slychac na forum, zebatki, lancuchy, klaksony Wink
w skrocie, zrobic jedno miejsce gdzie wpisujemy to co mamy sprawdzone....

ps. moj post tez w madrym miejscu napisalem ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Articuno
Prospect



Dołączył: 19 Sie 2018
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD / GBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:40, 19 Lut 2019    Temat postu:

Tak się zastanawiam, skąd różnica w mocy poszczególnych roczników? Co się zmieniło między rokiem 1999 a 2000 że 1,5 KM przybyło?

A na marginesie, info pozbierane z miejsc różniastych:
Gumy zabieraka - Romet RM 125
Tarcze sprzęgła - quady Bashan / Loncin / Shineray, tylko uwaga na przekładki, one niekoniecznie pasują
Uszczelka między kartery oraz wiele innych pasuje od Daystara, w tym nowego RMT
Według francuskiej serwisówki cały silnik jest wzorowany na Hondzie NX 125
Podobno do ramy da się wsadzić bez przerabiania mocowań silnik od Loncina 250.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:17, 24 Lut 2019    Temat postu:

Articuno napisał:
Tak się zastanawiam, skąd różnica w mocy poszczególnych roczników? Co się zmieniło między rokiem 1999 a 2000 że 1,5 KM przybyło?

A na marginesie, info pozbierane z miejsc różniastych:
Gumy zabieraka - Romet RM 125
Tarcze sprzęgła - quady Bashan / Loncin / Shineray, tylko uwaga na przekładki, one niekoniecznie pasują
Uszczelka między kartery oraz wiele innych pasuje od Daystara, w tym nowego RMT
Według francuskiej serwisówki cały silnik jest wzorowany na Hondzie NX 125
Podobno do ramy da się wsadzić bez przerabiania mocowań silnik od Loncina 250.


Biegnę ze sprostowaniem, zabieraki z junaka 901 ale bez gumowo-stalowych tulei, (akcja Wyszków, Dawids, jak zawsze jestem wdzięczny dozgonnie), Silnik NX być może dół i gar ale nie rozrząd, co do Loncin 200 wchodzi więc i 250 powinien ale problemy są potem z:
- elektryka - moduł, regler, drobne zmiany
- króciec za mały
- 200 wchodzi, w 250 trzeba ścinać chyba górny hak
- wydech do przerobienia

+ pare smaczków o których nie pamiętam mimo wsadzania loncina. Dawno to bylo. Nie liczcie na powalajaca moc, w loncinach, ktore sa realnie produkowane pod krosy, skrzynia jest tak krotka jak pindol garazowego pająka...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Articuno
Prospect



Dołączył: 19 Sie 2018
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD / GBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:54, 25 Lut 2019    Temat postu:

Czyli wychodzi na to że zabieraki z Junaka, tuleje z Rometa i mamy komplet..

A jakieś pomysły czym się od siebie różnią poszczególne roczniki VTków?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:42, 25 Lut 2019    Temat postu:

Pewnie normami spalania. Ale tez wiem, ze wychodzily z roznymi kierownicami. Byly z niska i z wysoka. Nie wiem od czego to zalezalo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Articuno
Prospect



Dołączył: 19 Sie 2018
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD / GBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:26, 25 Lut 2019    Temat postu:

Czyli co, inaczej fabrycznie wyregulowane gaźniki? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:46, 26 Lut 2019    Temat postu:

Myślę, że albo rorząd + impulsator przesunięte ew. sam impulsator / koło statora (magnes na nim). No i w nowszych był dołożony powrót spalin. :\

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sotrabix




Dołączył: 23 Lis 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:47, 25 Lis 2020    Temat postu:

Czy ktoś dysponuje danymi serwisowymi do VT125 '00 takimi jak limity serwisowe:
cylindra - I.D., owal, stożkowość,
tłoka - O.D., luz w cylindrze, owal
sworznia - O.D.
korbowodu - I.D.
min. długość sprężyn zaworowych
pierścienie - luz w rowku, szer. szczeliny

i ogólnie wszystko to co w serwisókach piszą?
znalazłem serwisówkę do Daystara, ale nie mam pewności czy te dane sa poprawne dla VT125.

Czy gdzieś da się kupić nadwymiarowy tłok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Specyfikacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin