Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Specyfikacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VC/VS / Specyfikacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TSin
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG || Daelim VT evolution
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:38, 28 Wrz 2015    Temat postu: Specyfikacja

OGÓLNE
Model: Daelim VS 125
Rok: 1997-2001
Kategoria: custom / cruiser
SILNIK I NAPĘD
Pojemność: 124.00ccm
Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory
Moc: 11.00 KM (8.0 kW) przy 9000 RPM
Predkosc maksymalna: 108 km/h
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Rodzaj napędu: łancuch
System chlodzenia: powietrze
Zapłon: C.D.I.
Świeca: CR8EH-9
Zabezpieczenie: 15A
Zawieszenie przód / tył: Teleskop / Sprężyna+Amortyzator
RAMA, ZAWIESZENIE, UKLAD HAMULCOWY, KOLA
Przednie kolo: Aluminium 18'
Tylne kolo: Aluminum 16"
Opona przód: 90 / 90 / 18' Bezdętkowa (Tubeless)
Opona tyl: 110 / 90 / 16" Bezdętkowa (Tubeless)
Hamulec przedni: Tarcza, zacisk dwu-tłokowy
Hamulec tylny: Beben, dwuszczękowy z napinaczem sprężynowym
GABARYTY
Waga: 129kg
Długość / Szerokość / Wysokość: 2110 / 795 / 1160
Rozstaw osi: 1357
Prześwit: 167
Wysokość siedzenia: 732
Miejsc: 2
Start: Rozrusznik elektryczny / Kopka
Pojemnosc baku: 10,5 l
Akumulator: 12V9Ah


Edit @28092015/19:53 by Rushrod


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TSin dnia Pon 10:48, 28 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:59, 29 Wrz 2015    Temat postu:

Pozwoliłem sobie uzupełnić i poprawić dane wg. wiadomych mi informacji z instrukcji oraz dowodu rejestracyjnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matp3
Prospect



Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:43, 03 Paź 2015    Temat postu:

Taki opis znalazłem - obrazuje w zupełności specyfikację sprzętu poza suchymi danymi Smile

Daelim jest jednym z największych koreańskich koncernów, a jednym z wielu pól jego działalności są motocykle. Podobnie jak w VT 125 silnik budowany jest według licencji Hondy. Czterozaworowa jednostka o krótkim skoku tłoka nie boi się wysokich obrotów. Utrzymany w nieco odmiennym od VT 125 stylu, VS 125 charakteryzuje się starannym wykończeniem i dobrym standardowym wyposażeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:11, 04 Paź 2015    Temat postu:

Nie da się zaprzeczyć, wygoda jest fajna, przynajmniej dla mnie - nie jestem dryblasem 178cm dla mnie w sam raz. A z drugiej strony na którejś z wiodących stron o motocyklach jakies dwa lata temu jak zaczalem sie interesowac troche motocyklami (czyt. stwierdzilem ze bede jezdzil i koniec) znalazlem bardzo ciekawy i rzeczowy test dotyczący wielkości pojazdów, wysokości siedzenia od asfaltu etc... Wnioski były bardzo ciekawe - pomijając motocykle supermoto/enduro/cross, to większość motocykli - jakieś 95% mieści się w zakresie +/- 6cm... Niezależnie od pojemności i jest to podyktowane tym, że motocykl znajdując nabywcę ma służyć każdemu niezależnie od wzrostu. Konsternacja. Jakto? Artykuł obalał mit "muszę mieć litra bo na czterysetce będę wyglądał jak na psie" i parę innych głupich tekstów które miały kompromitować małe pojemności. Co więcej, na przykładzie kilku modeli Hond rozmiar 125/250 i litra były takie same zmniejszając się w stronę 500/600 i rozrastając właśnie z tych pojemności w kierunku największych i najmniejszych silnikowo. Osobiście wiem, że niektórych to nie rusza, ale ja wtedy przeżyłem szok. Oczywiście były wywiady z konstruktorami, tabele wymiarów etc. No ale, tak jak w Polsce są dwa obozy jeden BMW i tylko te pojazdy a drugi "wielkiej japońskiej czwórki" tak też są mity lepszości dużej pojemności. Na szczęście miałem okazję pogadać z kilkoma osobami co naście i dziesiąt lat śmigają i oni mają już trochę poukładane w głowie. Przedewszystkim motocykl kupuje się żeby na nim jeździć i żeby spełniał zadania jakie chcemy mu postawić, ma być bezpieczny dla nas (nie chodzi o pojemność a wygodę, hamulce, elastyczność) i ma się nam podobać. Na drugim biegunie jest właśnie to "jak na nim wyglądam?" "jaka to marka?" etc. Zwłaszcza chciałbym podziękować Leszkowi, który objeździł z 60 maszyn w ciągu 30 lat, i choć tego pewnie nie przeczyta nigdy to mówiłem mu to - zajebiście że na jeździ na intruderze 1,8, ale nie mówi, że ścigacze czy krosy są złe. Co więcej, bez kompleksów siadł sobie na najmniejszy możliwy skuterek niczym dostawca z telepizzy i jechał sobie bez kompleksów. Dwa kółka to dwa kółka, mają dawać przyjemność z jazdy, nie ważne czy siedzisz na nim jak w fotelu czy leżysz z nogami do tyłu czy stoisz. Masz mieć przyjemność z jazdy. I to jest to. Małe pojemności mają swoje smaki, duże też, ścigacze są fantastyczne, krosy dają orgazmy a do spacerów i zwykłej jazdy nejkedy i kruzerki. Najważniejsze w tym wszystkim to jeździć! Przecież o to chodzi. : )

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej Rosolski
Member



Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:01, 17 Wrz 2017    Temat postu:

Witam,
Mam wg dokumentów 125 VS z 2006 roku.
Natomiast gdy próbuję dopasować jakieś części do niej
Nigdzie nie mogę znaleźć wyżej jak rok 2003.
Czy ktoś może wie jak rozszyfrować mój model
zeby dobierać właściwe części.
Dla ciekawości spojrzałem tutaj:

[link widoczny dla zalogowanych]

i widzę kilka bliźniaczych do mojej VS-ki maszyn z roku 2006/2007.
Możecie mi to jakoś wytłumaczyć...?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doktor dziurkacz




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:29, 31 Mar 2018    Temat postu: Ile biegów w daelim vs 125f z 1997 roku

Pytanie jak w temacie. Brakuje mi piątego biegu. Wszystkie ogłoszenia i specyfikacje jakie znalazłem w necie mówią o 5 stopniowej skrzyni biegów, ale w serwisie poradzili bym dobrze poczytał a mechanik stanowczo zapierał się, że to skrzynia 4 biegowa. Czy robiono te motorki że skrzyniami 4-biegowymi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaCz




Dołączył: 03 Lip 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:00, 12 Lip 2018    Temat postu:

Chyba tu będzie najlepsze miejsce na pytanie : jakie powinno być ciśnienie w oponach VC?
Mam nawet oryginalną, niemiecką instrukcję, w której piszą, że źle jak jest za niskie ciśnienie i źle jak jest za wysokie, ale nie podają jakie jest właściwe Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:20, 13 Lip 2018    Temat postu:

Miedzy 2 a 2.3 bara. Powinni byc to napisane na wahaczu, ja tego nie mialem i gdzies tak czytalem.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
revelin
Support



Dołączył: 06 Sie 2018
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BWM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:08, 09 Sie 2018    Temat postu:

Czy wszystkie Daelimy VS miały taki sam silnik, który był ew. dławiony? Na mobile.eu są 2 moce: 9kw-12KM i 11kw - 15Km. Tutaj z kolei jest 11Km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meszok
Support



Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PKN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:49, 10 Sie 2018    Temat postu:

Jeśli się nie mylę to te pierwsze produkowane vs były mocniejsze, natomiast te produkowane po 2006r były słabsze, silniki wizualnie się różnią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej Rosolski
Member



Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:08, 11 Sie 2018    Temat postu:

Oznaczenie silnika masz koło korka spustu oleju.
Moja VS'ka z 2006 roku miała silnik z takim oznaczeniem:
VM125E
1001593


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VC/VS / Specyfikacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin