Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
golek71
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:11, 28 Kwi 2016 Temat postu: s2 falują obroty |
|
|
witam wszystkich kupiłem niedawno s2 na wtrysku i okazało się że falują obroty i nie ma pełnej mocy .Proszę wszystkich o pomoc .Szukam w okolicy serwisu co by się zajął sprawą ale nikt nie chce mi pomóc ,tłumaczą się tym że nie robią nic przy tej marce.Może zadam głupie pytanie ale ma ten skuter gniazdo komputera może wystarczy skasować błędy tak jak w samochodzie.Dzięki bardzo wszystkimza wyczerpujące odpowiedzi pozdrawiam Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:15, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie pomoge duzo, bo nie znam sie na wtryskach. Ale z oczywistych oczywistosci, sprawdz swiece, kabel wysokiego napiecia.
Mozesz tez plakiem psikac po okolicy wtrysku i krucca, jak zobaczysz ze obroty inaczej faluja oznaczac bedzie nieszczelnosc - lapanie lewego powietrza.
Dawka paliwa jest ustalana przy pomocy sondy lambda i czujki temperatury powietrza. wiec na to wypadalo by zwrocic uwage. Moze przetarcia kabli od w/w czujek..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:20, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jak faluja obroty stawiam na sonde lambda. Sprawdz, czy wszystko ok z wydechem, przewodami od sondy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:28, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rownież skłaniał bym sie w strone sondy, bądz właśnie jakaś nieszczelność, łapanie lewego powietrza. Co do kasowania błedow to kasuje sie je chyba poprzez odpalenie, nagrzanie pozadne, zgaszenie i znow odpalenie. Ale wątpie żeby to wystarczyło u Ciebie. Sprawdz najpierw te szczelnosci, psikaj plakiem w okolice wlasnie wtrysku, po cylindrze.... Jesli jest gdzies nieszczelnosc to na pewno zauwazysz roznice w dzialaniu. Co do padnietej sondy, to czy swieci badz mruga Ci sie kontrolka "check"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:40, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Przy padniętej lambdzie, jest jedno długie i 3 krótkie mignięcia kontrolki "check".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andrzej
Support
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:25, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. W dawnych samochodach z układem wtryskowy aby skasować błędy wystarczyło odpiąć akumulator na ok. 10 sekund. Może to pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:49, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Instrukcja zawiera dokładny opis kasowania błędów.
Odłączenie akumulatora nic nie da. ECU będzie trzymało błąd do momentu wykasowania go.
1) Uruchomić silnik - ECU będzie migał diodą bo ma zapamiętany błąd.
2) Rozgrzać silnik - min 5 minut pracy na luzie
3) Wyłączyć zapłon kluczykiem
4) włączyć zapłon i patrzeć czy kontrolka zgaśnie.
Może być sytuacja (w przypadku większej ilości błędów) że pojawi się inny błąd.
Dzieje się tak dlatego, że kontrolka jest w stanie pokazać tylko jeden błąd jednocześnie.
I kolejkuje błędy pod względem "ważności".
Usuwając je po kolei zejdziemy w końcu do zera. Po każdej naprawie należy postąpić tak samo by skasować błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
golek71
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:53, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich dopiero wczoraj miałem czas zrobić to wszystko co mi napisaliście psikałem plakiem po wtrysku i wlocie i wylocie i to nic nie dało obroty dalej faluja
Odłączyłem na wtyczce sonde i było lepiej bardziej stabilnie ale nie miał mocy i przerywał jak dodałem gazu
Błędów żadnych nie ma bo kontrolka nie miga
dziękuje wszystkim za odp i rady pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|