Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:59, 20 Lut 2017 Temat postu: Prędkość :) |
|
|
Całkiem nie dawno nasz nowy kolega zapytał nas o prędkości naszych jednośladów ja chciał bym temat wznowić jak to u was wygląda ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:41, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć. U mnie prędkość maksymalna jaką udało mi sie osiągnąć to 120 km/h.......ale to już był max maksów. Silnik wył niemiłosiernie no i trochę mi zajęło osiągniecie tej szybkości. Normalna prędkość przelotowa to 90-100 km/h a muszę przyznać ze mam swoją wagę wiec wydaje mi sie że i tak osiągi sa przyzwoite......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:11, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To chyba nie malo jak na 125 +mase wlasna + kierowca. Jak wyglada to w innych modelach nie tylko w skuterach ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:26, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Moja "bestia" najwięcej dała radę 115 km/h ale to z górki
Na prostej drodze 105 i więcej nie dało rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:57, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Daelim VL Daystar.
Droga prosta max 110 km/h, z pasazerem.
Przelotowa predkosc, najbardziej komfortowa dla mnie i mojego rumaka (panie prosze o nie mylenie z tym ze jestem szybki😉) to predkosc 90 (wskazania GPS) 100 na liczniku.😊
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:00, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
licznik a gps pokazuja dosc duze roznice... u mnie gdy na liczniku ok 110-120 czyli jego chyba max, na gpsie ok 95 pokazywalo.... vj 125 z 44k przebiegu....
tu masz filmik kolegi seequs'a i jego vj.. https://youtu.be/fJgH5JIPihc w opisie zobaczysz 119km/h a na liczniku 140..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:01, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w VL bez pasażera i po prostej drodze to 115.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:33, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w VT z moim 100kg to max 120 ale mam zmieniony tłok na 150.
Przy czym ta prędkość to chyba max ale jest okropnie nieprzyjemna i stresująca.
Komfortowo 80-90.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:30, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
waga ciezka 105 km\godz w vc 21 letnim
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:44, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To ładnie Panowie ja muszę poczekać na test swojej S2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:46, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
testuj z glowa i z gps-em nasze wskazowki okropnie klamia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:21, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
bubba, moze to lepiej ze pokazuja wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:20, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nasze maszynki chyba najbardziej lubią prędkości spacerowe 80-90km/h.Pewnie że można jechać więcej.Tylko po co.Jadąc spacerkiem o wiele więcej zobaczymy.Bo nasz kraj jest przecież naprawdę ładny.Zapier... jąc na plastiku czy jadąc autem wiele tracimy.LWG
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:32, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z jim130
Dlatego, czuję się troszkę zniesmaczony jak na objazdówkach "zlotowych" niektórzy próbują zrobić wyścigi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:43, 23 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dziś grzebiąc się przy swojej S2 postanowiłem się przejechać i przy okazji sprawdzić jak to jedzie ] hehe bylem pod ogromnym wrażeniem jak to przyspiesza nie wiadomo kiedy a 100km/h na blacie , wydaje mi się że to nie było wszystko ponieważ chciał dalej jechać ale wiadomo jaka mamy pogodę i warunki jak na pierwsza większa dłuższa przejażdżkę wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Waszka126 dnia Czw 17:11, 23 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:39, 25 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon mam takie pytanie jaki był koszt zmiany pojemności i czy jest to opłacalne i warte ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:00, 25 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Koszt to ok 450 zł Do tego warto uszczelki i one niestety tylko z Korei.
Ja zmieniłem bo nie miałem wyjścia, miałem padnięty tłok i cylinder. Czy warto tak o sobie? Uważam że nie warto. U mnie dało to ogromną różnice, ale w porównaniu z daystarem na wtrysku jest niemalże identycznie. Różnica w tłoku jest dość spora. W pojemności te 25 cm dużo nie da. Uważam że jeżeli masz dobrą kompresje, to tuning gaźnika, filtra, dobre ustawienie tego więcej da niż te 25 cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:13, 25 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W takim razie co mogę zrobić w S2 żeby poprawić osiągi przypomnę ze jest to S2 125 fi z 2010roku na wtrysku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:21, 25 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
to co w kazdym 4t... bój sie
1. "najprosciej" zmniejszyc wszelkie opory ktore pochłaniają moc.. lożyska kół, opony, aeodynamika, waga motocykla, jeżdźca a także dobry olej, nieobcierające hamulce, dobra kompresja, dobre spalanie..
2. zmniejszyc opory zasysania dawki paliwa.. czyli czysty filtr powietrza.. masz wtrysk, wiec jak masz jakas zwężke w airboxie to PRAWDOPODOBNIE wtrysk sobie sam z tym poradzi na plus dla ciebie..
likwidacja wszelkich niedoróbek po maszynie. szlifowanie głowicy ( tylko nie polerka bo nie to nie 2t i może go zalewać), sprawdzenie dopasowania krucca..
3. zapłon dawka paliwa idealnie wymieszana z powietrzem zawsze spala sie tak samo szybko.. i do tego potrzebuje zawsze tyle samo czasu... iskra pada zawsze przed maksymalnych poziomem wysokości tloka, po to bo zanim wszystko wybuchnie (czas spalania mieszanki) tlok zrobi troche ruchu i gdy jest wszystkjo spalone tlok powinien byc maksymalnie wysoko aby spaliny jak najmocniej pchneły tlok ku dołowi... gdy zwiększamy obroty to w pewnym momencie tłok będzie już troche dalej niż najwyższy jego punkt, przez to spaliny mniej go pchają.... dlatego zapłon jest ustawiany tak aby był pewien kompromis... najlepiej było by mieć taki moduł co by pozwolił przyśpieszyć zapłon od iluś tam obrotów silnika, a spowolnić przy niskich tak aby zawsze pełne spalanie mieszanki nastąpiło gdy tłok jest na samej górze
4. temperatura silnika... optymalna to ok 85-95 st... wyższa powoduje za duże puchnięcie tłoka i zwiększenie niepotrzebnych oporów..
5. ogólny stan silnika - wiadomo..
6. jest to wtrysk, więc sprawdzenie jego.. czyli ciśnienie i kąt rozprysku.. czas wtryskiwania.
7. przeniesienie napędu, czyli zabawa rolkami, dociskami itp. o czym nie mam pojęcia
8. Najważniejsze - pierdol to i ciesz się jazdą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:26, 25 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dariusz napisał: | Zgadzam się z jim130
Dlatego, czuję się troszkę zniesmaczony jak na objazdówkach "zlotowych" niektórzy próbują zrobić wyścigi. |
Darek kto taki nieodpowiedzialny jest daj imie to go odpowiednio potraktuje
Waszka na poczatek jak to w skuterach sprzeglo, wariator ,rolki ,poszukaj na necie nawet na 50cmm mozna cuda z odpowiednia regulacja zrobic/oczywiscie miej na uwadze ze szessety z niego nie wycisniesz ,osobiscie smigalem 80cmm 2 sezony temu i z gory budzik zamykal a na prostych 70-80 szedl przy wadze skutera 100 i mojej poooonad 100 trzeba sie przy tym przyjacielu liczyc z kosztami zabawki odelżone(spotowe) bywaja drogie no i tez trzeba odpowiednio duzo ich miec na stanie tzn.ze 3 komplety rolek czy sprezyn do sprzegla itd by odpowiednio pod swoje predyspozycje je dopasowac.milej zabawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:04, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za porady chyba zostanie ori. Trzeba się będzie cieszyć tym co jest za dużo zabawy przy tym wszystkim a poza tym do jazdy po mieście to w zupełności wystarczy seria
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:32, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja polecam zmianę rolek wariatora na lżejsze, najlepiej karbonowe. Miałem okazje jechać takim samym S3 jak mój ale ze zmienionymi rolkami i powiem ze efekt jest bardzo fajny. Chodzi oczywiście o przyspieszenie. Skuterek dużo lepiej zbiera sie ze startu a ponieważ moja jazda to 90% miasto wiec generalnie o to mi chodzi. Fakt jest faktem to co powiedział Pappa, trzeba sobie dopasować rolki pod siebie i mieć ze przynajmniej dwa komplety żeby uzyskać jak najlepszy efekt. Ja osobiście tez to będę robił ale na ta chwilkę skuterek jest obrabiany przeze mnie hydrografika i jak tylko go podkładam to wymienię te rolki a o efektach oczywiście poinformuje. Słyszałem tez o wymianie sprężyny sprzęgła ale nie miałem z tym styczności.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:10, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Spoko ja za bardzo nie jestem w tuningu skuterów i motorów :/ co i jak z tymi rolkami jak to sie dobiera i od czego proponujecie zacząć zabawę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:50, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze to trzeba sprawdzić stan napędu, czyli pasek i wariatów oraz sprzęgło. W wariatorze masz rolki i trzeba sprawdzić jakie są, tzn średnica,długość i waga. To jest baza do doboru nowych rolek. Po drugie stan wariator, czy nie ma śladów zuźycia. Jeżeli wariator jest ok wtedy zaczyna się zabawa z doborem rolek. Nie mogą być za lekkie bo będzie jeszcze gorzej. Ja na początek zamowie sobie rolki o 4 gramy i drugi komplet 6 gramów lżejszy. Taki ja mam plan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daro-moto
Hangaround
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RZE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:44, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie na prostej licznik pokazał 120 km/h. Warunki były sprzyjające, bez wiatru, 1 osoba poniżej 70 kg Więcej raczej nie pójdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:52, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
130 licznikowe z góry w dwie osoby na 150tce.
Idealne pykanie (dla czopasów) 70-90max wygoda, silnik ladnie chodzi i jest zapas w razie czego. Na tą pojemność rozbujanie powyżej 110 a da się tylko po co, to starcza. (ale, wyprzedzić tira i później odpuścić i go spowalniać czy piłować dalej aż przegrzeje się silnik...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:15, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wczoraj był test prędkości mojej s2 prędkość na blacie 130km/h prędkość auta (żony) z którym się zrownalem 120km/h wiec jak dla spoko zegar przełamuje o 10km/h Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:38, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie pytanie co do rolek założyłem dzis 8.5g skuter wyje i nie jedzie ocb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek2010
Prospect
Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGM Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:59, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Prędkość maksymalna 115-120 km/h, prędkość przelotowa 85 km/h przy 8 tys obr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|