Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:20, 10 Cze 2017 Temat postu: Ciężko pali |
|
|
Witam wszystkuch od pewnego czasu moja s2 bardzo ciezko pali na zimnym . Zawory sa ustawione świeca zmieniana na irydowa myslalem ze moze któryś z czojnikow ale wszystko ok rozkladam rece prosze o pomoc Daelim s2 2012rok na wtrysku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:26, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłeś stan akumulatora ? Często padające aku daje takie problemy. Sprawdź go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:41, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Kreci jak opętany ma dopiero 5miesięcy . Skuter musze kilka razy krecic pozniej odpala na chwile gasnie i opala i jest ok pozniej od strzala. Wydaje mi sie ze zaczelo sie tak dziac jak go mylem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:55, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
zawory. Sprawdź jeszcze raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:36, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zawory mialy luz mniej wiecej 0.13-0.15 teraz maja 0.12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:03, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź połączenia szczególnie przy sterowniku silnika, czujnikach temperatury i przy bocznej nóżce...... Daj znać czy gdzieś coś nie zasniedzialo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:24, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Cewki. Jeśli świeca i jej oprzyrządowanie są ok, to zostają cewki. :\ W Daelimie jak kończą się cewki w silniku to wszystko może być perfekt a on się obrazi, jeśli masz S2 to przymierz wynik cewek do vj (chyba prawie takie same). Jak wynik pomiaru wyjdzie ci inny to cewki. :\
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 16:24, 13 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:09, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Rushrod : masz S2 to przymierz wynik cewek do vj (chyba prawie takie same). Jak wynik pomiaru wyjdzie ci inny to cewki.??????? Nie bardzo wiem o czym piszesz :/ dzis tez zauważyłem ze jak uda mi sie go odpalić to sie ciezko wkreca na obroty moze jest to po prostu wina swiecy (irydowej)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Waszka126 dnia Wto 18:22, 13 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:11, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witam, opisywałem ten sam problem poniżej, po regulacji zaworów przez jeden dzień było ok potem znowu problem z odpalaniem na zimnym zwłaszcza po nocy czyli dłuższym postoju,ponowne sprawdzenie zaworów- nie przestawiły się, sprawdziłem już wszystkie kostki, połączenia, układ paliwowy, sterownik itd itp . W serwisie facet drapie się po głowie i twierdzi, że przyczyn może być wiele ale jakie to sam nie wie😞.Ręce opadają . Jeśli to nawet wina cewki to gdzie taką dostać?W internecie na Allegro czy Olx tylko używki a to już ostateczność! Zamiennik?Jak go dobrać??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zibi dnia Śro 11:26, 14 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek2010
Prospect
Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGM Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:07, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Moja S3 ma podobnie, troszkę pokrece zapali i gaśnie, chwile pokrece zapali i chodzi. Później pali od strzała. Sprawdziłem, że jak nieraz dodam w odpowiednim momencie gazu to troszkę się przydlawi, ale nie zgaśnie i dalej dziala bez problemowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:28, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli temat Zagadka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:04, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie a jest mozliwosc sprawdzenia cewki ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:03, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wracajac do tematy na forum znalazłem temat odnośnie regulacji zaworów w silniku z wtryskiem ssący 0.9 a wydechowy 0.12 ustawilem u siebie tak i dalej dupa zmienilem świece na zwykłą i dalej dupa POMOCY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:11, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Waszka pryśnij mu plakiem w gardziel i zakręć wtedy. Odpala czy dalej nic?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Blues dnia Nie 20:34, 18 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:18, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Waszka126 napisał: | Wracajac do tematy na forum znalazłem temat odnośnie regulacji zaworów w silniku z wtryskiem ssący 0.9 a wydechowy 0.12 ustawilem u siebie tak i dalej dupa zmienilem świece na zwykłą i dalej dupa POMOCY |
Jest też w instrukcji ,ze może być dla obydwu +,- 0,12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:05, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ustawialem i 0.12 i dalej tak samo ale z plakiem jest dobry pomysl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:31, 19 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Plak tez nic nie pomaga . Dzis znów odpinalem wszystkie kostki i przu odpieciu kostek przy przepustnicy nie bylo różnicy zmienialo sie dopiero gdy dodawalem gazu ale tak chyba byc powinno i zauważyłem jeszcze zw brzydko zpada z obrotow np. Dodam gazu i puszcze trzyma wysokie obroty z 3-5sek. I spadaja gdy przepustnica wraca na swoje położenie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:09, 20 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Może wtryskiwacz się skończył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:48, 20 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Skoro plak nie pomaga, to ja bym się zajął układem zapłonowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:35, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie a czy w s2 wystepuje czujnik położenia przepustnicy ?? Dzis zauważyłem ze skuter ma wysokie obroty i dosyć mocno faluje . Może to być wina jakiś czujników przy przepustnicy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:58, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli jest na wtrysku to musi mieć taki czujnik. Ma również map sensor i silniczek krokowy od wolnych obrotów. Może zdemontuj korpus wtrysku i zobacz/wyczyść wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:19, 24 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
BLUES a gdzie znajde map sensor silnik krokowy i zapewne jesze jest gdzies czujnik polozenia wału . I jak odczytuje sie bledy ?? Odpinam kość od czujnika i kontrolka check pali sie caly czas nie mryga wiec jak mam odcZytać kod bledu ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:01, 24 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Nie odpina się czujników i nie włącza się zapłonu.
Odkręć cały korpus wtrysku i wtedy wyczyścisz wszystko.
Czujnik położenia wału jest pod prawym deklem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 4:47, 25 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Przepustnica byla cała czyszczona i dalej to samo :/ zostaje jeszcze czujnik położenia wału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:33, 25 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
A sprawdź jeszcze sam przewód zapłonowy. Ja musiałem przed sprzedażą go zreanimowac bo od strony fajki był zasniedzialy. Problemem było to że czasem potrafił zgasnac na wolnych obrotach i nie wkręcał się tak jak trzeba. Fajka jest tak jakby nakręcana. Daj znać czy coś tam znalazłeś.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:33, 15 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie kolejne odkrycie gdy juz odpale skuter to jest strasznie zamullony podjade kawałek zgasze i po chwili znow odpale jest wszystko ok czAsami musze go kilka razy gasic i odpalc zeby byllo wszystko ok. Jeszcze jedo pytanie jak sie sprawdza bledy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Waszka126
Prospect
Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:00, 08 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Wtrysk jest ok wozilem do sprawdzenia . Rece mi opadaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:12, 08 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze jedna, kosztowna opcja. Zmierz ciśnienie, możliwe że będziesz miał do wymiany tłok + pierścienie + cylinder...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|