Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7890michal
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:43, 07 Lip 2016 Temat postu: Witam wszystkich i proszę o pomoc |
|
|
Kupiłem sobie Daelim Otello Eco SG125F i pojawił się problem.
Motor chodzi tylko na wolnych obrotach po dodaniu gazu dławi się i gaśnie.
Gaźnik czyściłem i nic nie pomogło.
Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:46, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak czyściłeś? I czy po czyszczeniu regulowałeś? Świece sprawdzałeś? Filtr paliwa jeśli jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:48, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kolego, wiem że masz problem ale grzeczność by nakazywała najpierw jakoś się przywitać....
Co dokładnie się wydarzyło ? Motorek działał i nagle się tak stało ?
Kupiłeś z taką usterką ?
Proponuję na początek wyczyścić i wyregulować gaźnik jeśli takowy posiadasz. Jeśli masz wtrysk to możliwe że wysiadł lub sterowanie padło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
7890michal
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:53, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Gdy kupowałem motor tylko chodził na wolnych obrotach.
Po dodaniu gazu dławi się i gaśnie.
Zwykły gaźnik mam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 7890michal dnia Czw 19:53, 07 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:57, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli masz trafiony lum zawalony syfem gaźnik. Pierwsza sprawa to jego dokładne czyszczenie i regulacja. Masz to dokładnie opisane w temacie o gaźniku. Nawet jeśli chodzi o opcję kiedy będzie do wymiany. Jak dokładnie przeczytasz ten wątek to wierz mi że będziesz prawie ekspertem w tej dziedzinie. Polecam lekturę go może się przydać gdzieś w trasie ta wiedza.
Spokojnie to tylko mała awaria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|