Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:03, 07 Kwi 2016 Temat postu: Witam, nie Daelim ale.. |
|
|
Witam Was serdecznie!
Na forum trafiłem przypadkowo, zarejestrowałem się z sentymentu i uznania dla marki Daelim- jeździłem wcześniej Daelim VC Advance Custom z 96- wersja jeszcze nie "skastrowana" (4 zaworowa- pełne 15 koni) oraz z myślą że znajdę "Daelimowców" z moich okolic do wspólnych wycieczek motocyklowych.
W moim VC wprowadziłem kilka modyfikacji wizualnych- stan techniczny był doskonały, a motocykl głaskany i chuchany , wyglądał tak:
Tu miały być zdjęcia ale..
Niestety nie mogę na razie zapodać zdjęć (wymagane 3 posty i 24) godziny od rejestracji
Daelimy to wspaniałe motocykle
Chętnie podzielę się informacja na temat użytkowania VC
Obecnie jeżdżę Junakiem M11 który jest całkiem innym motocyklem niż zwinny VC. Duże rozmiary (to wydłużona kopia hondy Rebel 450)-szczególnie rozstaw kół i masa nie pozwalają już na tak "sprytną" jazdę np. w ruchu miejskim. Natomiast dobrą robotę robią dwa cylindry i chłodzenie cieczą z wielką chłodnicą
Pozdrawiam Was serdecznie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:10, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć ziom
Kurcze, w końcu znalazł się użytkownik (co prawda były) Daelima VC 15 konnego.
Ja też takiego mam, a nie wierzą mi na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:18, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć kolego, witamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:18, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pierwsze VC rocznik 95 i 96 miały pełne 15 koni 11kW i zdarzały się części jeszcze z logiem hondy.. (elektryka, okablowanie, przewody i fajki świecy etc.)
Od roku 97 normy spalin czystości spalin narzuciły pewne drobne zmiany w silniku i od modelu VS (i końcowych VC) mamy 13 koni..
VC rocznik 95/96 to bardzo dynamiczny motocykl lubiący jednak baaardzo wysokie obroty. Warunek należy bardzo dbać o silnik! Ja swojego pieczołowicie serwisowałem w serwisie Kawasaki . Warto oddać silnik w ręce dobrego mechanika szczególnie zaraz po zakupie..
Zdjęcia mojego VC Custom zapodam jak tylko mi na to regulamin forum pozwoli..
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Czw 20:22, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:20, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj , a Darku nie jestes sam tez pelne (chyba ze zdechły) 15 koników
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:27, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wątpię aby zdechły.. wszystko zależy jak dbasz o silnik, i jak zadbałeś i co zrobiłeś z nim po zakupie.. Ja osobiście nie spotkałem się jeszcze z tak równo i jedwabiście pracującym silnikiem jednocylindrowym na gaźniku jak w VC..
I jeszcze jedno, wbrew pozorom nie ma specjalnie problemu z zakupem części (używanych) do VC, ja nawet zdobyłem oryginalne gmole
Czy ktoś z Was śmiga w Krakowie lub okolicach?
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Czw 20:37, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:38, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
O gmolach mi nie mów Darkowi odkrece przy najblizszej okazji.Kucyki moze nie zdechly z osiagow jestem zadowolony, zwlaszcza patrzac na moje "skromne" rozmiary
ps. masz mnie 30 km od siebie
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:39, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:38, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie wiesz dokładnie od którego miesiąca roku 96 robili silniki 13 konne?
Widziałeś zdjęcie mojego? Też mam gmole, nie wiem czy oryginalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:44, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:46, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie w papierach z niemiec jest 11kw przy 9500 a 1 rejestracja lub produkcja 02.07.96
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:49, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam 04.06.1996
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:12, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:36, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Siema, jesteś z Krakowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:15, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, ja jestem spod Krakowa (jakieś 10km od Nowej huty)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:59, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
witam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:13, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Trupak: Tak jestem z Krakowa.
Dariusz: Prawdopodobnie od pierwszego VS.. Zobacz w papiery, lub poszukaj info na zachodnich forach. Generalnie stary silnik tak jak napisał przedmówca musi być kręcony ciut wyżej maximum osiąga powyżej 9000 obr..
Pozdrawiam serdecznie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:58, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czesc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:52, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dodaj się na mapie może kiedyś gdzieś się spotkamy bo to Krk mam w sumie nie tak daleko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:00, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Obiecane zdjęcia (klik-powiększenie) mojego byłego już VC (na dwóch widać konstrukcję stelaża):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W stadzie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Oraz aktualna maszyna, tu na pierwszej Polskiej edycji DGR:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Was serdecznie!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Pią 20:04, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrzej
Support
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:41, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz
Prospect
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:05, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, a jak Ci sie sprawuje junaczek? to 125 czy 320ccm?ten drugi to jeden z moich typów po zdaniu na A
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:36, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Siemasz piękny junaczek ale swoje też kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:55, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kosiarz napisał: | Witam, a jak Ci sie sprawuje junaczek? to 125 czy 320ccm?ten drugi to jeden z moich typów po zdaniu na A |
Mój to akurat 125 cc, 320cc wygląda dokładnie tak samo (125 ma tuleje w cylindrach). Osobiście jestem bardzo zadowolony i bardzo pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i hamulcami. Doskonale jeździ i jest bardzo stabilny (rozstaw osi 1570 mm). Wersja 125cc jest dynamiczniejsza i szybsza w 2 osoby niż Virago 250cc z jedną osobą.. w 320cc jest jeszcze lepiej. Po ponad roku użytkowania nie ma śladu rdzy (zimował "pod chmurką") czy jakichkolwiek awarii, poza czujnikiem termostatu chłodnicy- wymieniałem 2 razy i żarówkami.. Jedyne co zmieniłem do zębatkę tylną na mniejszą (też oryginał junaka)
Zdecydowanie polecam ten motocykl.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|