Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Witam, nie Daelim ale..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Przywitaj się
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tempest
Support



Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:03, 07 Kwi 2016    Temat postu: Witam, nie Daelim ale..

Witam Was serdecznie!
Na forum trafiłem przypadkowo, zarejestrowałem się z sentymentu i uznania dla marki Daelim- jeździłem wcześniej Daelim VC Advance Custom z 96- wersja jeszcze nie "skastrowana" (4 zaworowa- pełne 15 koni) oraz z myślą że znajdę "Daelimowców" z moich okolic do wspólnych wycieczek motocyklowych.

W moim VC wprowadziłem kilka modyfikacji wizualnych- stan techniczny był doskonały, a motocykl głaskany i chuchany Smile , wyglądał tak:

Tu miały być zdjęcia ale..
Niestety nie mogę na razie zapodać zdjęć Sad (wymagane 3 posty i 24) godziny od rejestracji Sad Sad

Daelimy to wspaniałe motocykle Smile
Chętnie podzielę się informacja na temat użytkowania VC

Obecnie jeżdżę Junakiem M11 który jest całkiem innym motocyklem niż zwinny VC. Duże rozmiary (to wydłużona kopia hondy Rebel 450)-szczególnie rozstaw kół i masa nie pozwalają już na tak "sprytną" jazdę np. w ruchu miejskim. Natomiast dobrą robotę robią dwa cylindry i chłodzenie cieczą z wielką chłodnicą Smile

Pozdrawiam Was serdecznie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:10, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Cześć ziom Wink
Kurcze, w końcu znalazł się użytkownik (co prawda były) Daelima VC 15 konnego.
Ja też takiego mam, a nie wierzą mi na forum Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:18, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Cześć kolego, witamy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tempest
Support



Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:18, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Pierwsze VC rocznik 95 i 96 miały pełne 15 koni 11kW i zdarzały się części jeszcze z logiem hondy.. (elektryka, okablowanie, przewody i fajki świecy etc.)

Od roku 97 normy spalin czystości spalin narzuciły pewne drobne zmiany w silniku i od modelu VS (i końcowych VC) mamy 13 koni..

VC rocznik 95/96 to bardzo dynamiczny motocykl lubiący jednak baaardzo wysokie obroty. Warunek należy bardzo dbać o silnik! Ja swojego pieczołowicie serwisowałem w serwisie Kawasaki Smile. Warto oddać silnik w ręce dobrego mechanika szczególnie zaraz po zakupie..

Zdjęcia mojego VC Custom zapodam jak tylko mi na to regulamin forum pozwoli..

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Czw 20:22, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:20, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Witaj , a Darku nie jestes sam tez pelne (chyba ze zdechły) 15 koników
Powrót do góry
Tempest
Support



Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:27, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Wątpię aby zdechły.. wszystko zależy jak dbasz o silnik, i jak zadbałeś i co zrobiłeś z nim po zakupie.. Ja osobiście nie spotkałem się jeszcze z tak równo i jedwabiście pracującym silnikiem jednocylindrowym na gaźniku jak w VC..

I jeszcze jedno, wbrew pozorom nie ma specjalnie problemu z zakupem części (używanych) do VC, ja nawet zdobyłem oryginalne gmole Smile

Czy ktoś z Was śmiga w Krakowie lub okolicach?

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Czw 20:37, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:38, 07 Kwi 2016    Temat postu:

O gmolach mi nie mów Smile Darkowi odkrece przy najblizszej okazji.Kucyki moze nie zdechly z osiagow jestem zadowolony, zwlaszcza patrzac na moje "skromne" rozmiary Smile
ps. masz mnie 30 km od siebie Smile


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:39, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:38, 07 Kwi 2016    Temat postu:

nie wiesz dokładnie od którego miesiąca roku 96 robili silniki 13 konne?
Widziałeś zdjęcie mojego? Też mam gmole, nie wiem czy oryginalne. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:44, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Witam serdecznie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:46, 07 Kwi 2016    Temat postu:

u mnie w papierach z niemiec jest 11kw przy 9500 a 1 rejestracja lub produkcja 02.07.96
Powrót do góry
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:49, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Ja mam 04.06.1996 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stefan
Prospect



Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:12, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Witam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:36, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Siema, jesteś z Krakowa? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikas
Member



Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KPR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:15, 07 Kwi 2016    Temat postu:

Witam, ja jestem spod Krakowa (jakieś 10km od Nowej huty) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:59, 07 Kwi 2016    Temat postu:

witam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tempest
Support



Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:13, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Trupak: Tak jestem z Krakowa.
Dariusz: Prawdopodobnie od pierwszego VS.. Zobacz w papiery, lub poszukaj info na zachodnich forach. Generalnie stary silnik tak jak napisał przedmówca musi być kręcony ciut wyżej maximum osiąga powyżej 9000 obr..
Pozdrawiam serdecznie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:58, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Czesc! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:52, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Dodaj się na mapie Smile może kiedyś gdzieś się spotkamy bo to Krk mam w sumie nie tak daleko Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tempest
Support



Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:00, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Obiecane zdjęcia (klik-powiększenie) mojego byłego już VC (na dwóch widać konstrukcję stelaża):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


W stadzie: Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Oraz aktualna maszyna, tu na pierwszej Polskiej edycji DGR:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Was serdecznie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Pią 20:04, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej
Support



Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:41, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Witam serdecznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosiarz
Prospect



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:05, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Witam, a jak Ci sie sprawuje junaczek? to 125 czy 320ccm?ten drugi to jeden z moich typów po zdaniu na A Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:36, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Siemasz piękny junaczek ale swoje też kosztuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tempest
Support



Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:55, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Kosiarz napisał:
Witam, a jak Ci sie sprawuje junaczek? to 125 czy 320ccm?ten drugi to jeden z moich typów po zdaniu na A Smile


Mój to akurat 125 cc, 320cc wygląda dokładnie tak samo (125 ma tuleje w cylindrach). Osobiście jestem bardzo zadowolony i bardzo pozytywnie zaskoczony jakością wykonania i hamulcami. Doskonale jeździ i jest bardzo stabilny (rozstaw osi 1570 mm). Wersja 125cc jest dynamiczniejsza i szybsza w 2 osoby niż Virago 250cc z jedną osobą.. w 320cc jest jeszcze lepiej. Po ponad roku użytkowania nie ma śladu rdzy (zimował "pod chmurką") czy jakichkolwiek awarii, poza czujnikiem termostatu chłodnicy- wymieniałem 2 razy i żarówkami.. Jedyne co zmieniłem do zębatkę tylną na mniejszą (też oryginał junaka)

Zdecydowanie polecam ten motocykl.

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Przywitaj się Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin