Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:11, 23 Sie 2022 Temat postu: WITAM |
|
|
Witam z Krakowa - poszukuje Daelim VT 125 do zakupu jako pierwszą 125 tke.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
wojtek_em
Member
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 335
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PY (PO) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:07, 24 Sie 2022 Temat postu: |
|
|
Cześć, powodzenia w poszukiwaniach.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:11, 11 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
I udało się na koniec sezonu coś kupić 🙂😉
Jeśli jest ktoś z okolic Krakowa / Skawiny chętny do wyjaśnień, pomocy - proszę o kontakt
Pozdrawiam,
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek_em
Member
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 335
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PY (PO) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:33, 12 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Gratulacje! Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów.
Widzę, że gdzieś "po drodze" VT zamieniło się w Daystara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:34, 12 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
A tak - trafiła się okazja to wziąłem VL'a
Po wczorajszej przejażdżce wieczorem zauważyłem, że powyżej 7000 obr/min zaczyna go jakby dławić - wie ktoś co może być tego przyczyną ?
Regulacja gaźnika ? Gaźnik jest założony nowy widzę PZ-30.
Chętnie porównałbym go z innym VL'em.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:18, 12 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Nagrałem film jak zachowuje się moto na luzie plus dodawanie gazu.
Na luzie słychać jakby co jakiś czas spadał z obrotów , to normalne ?
Plus w wyzszych obrotach słychać jakby silnik dziwnie pracował.
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit:
Właśnie byłem na przejażdżce z próbą zrobienia V Max.
Na 5 biegu max co wyciągnąłem to licznikowe ~85-90 km/h na około 8500-8800 obr/min.
Dalej silnik nie chce się rozpędzać - czy to nie objaw ubogiej mieszanki ? Za mało paliwa ?
Wiem, że to nie dział na techniczne rozterki, ale jak już zaczęliśmy ? Czy przenieść - temat do adminów.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hegron dnia Śro 17:12, 12 Paź 2022, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 525
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:05, 12 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Witaj
Maksymalnie powinien mieć trochę więcej, ale jak masz nieoryginalny gaźnik to nie wiadomo jak jest wyregulowany i tu możesz się pobawić. Nie wiadomo jaką masz dyszę. Na wolnych obrotach nie powinien falować czeka cię zabawa z regulacją a czasami nie jest to takie proste zwłaszcza z tymi chińskimi PZ30 które nie wiadomo jak się zachowują. poproś poprzedniego właściciela o oryginalny gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:32, 12 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że po filmie opiniujesz, że faluje na jałowym ?
Co do gaźnika, to w necie chwalą te gaźniki PZ30 - coś z nimi nie tak ?
Zastanawiam się jeszcze nad opcją zablokowania?
Znalazłem temat na forum, gdzie piszą, że były blokowane VLki z tych roczników 2000-2003.
Co do gaźnika, to jutro pewnie zerknę na świecę najpierw - zrobię zdjęcie jak wygląda, może rzeczywiście mało paliwa dostaje.
Postaram się też nagrać coś jak przyśpiesza.
Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:55, 15 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Cześć,
ostatnio wsadziłem PZ30 do swojego daystara (ma standardową dyszę, nie wiem jaką, nie jest opisana i być może należało by ją wymienić). To co zaobserwowałem od razu to to, że pali bez ssania, z dotyku i na zimnym i na rozgrzanym silniku. Trochę więcej pali ale to wiążę z problemem jaki mam z układem zapłonowym CDI.
Na filmiku nie widać żadnych falowań na wolnych, natomiast dziwi mnie trochę dźwięk jak dochodzi do 10tys rpm. U siebie bym raczej tak nie przeciągnął silnik bez obciążenia, @6000rpm to mi już nieźle warczy, ale bez problemu dochodzi do 10tys podczas jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|