|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zryter
Dołączył: 11 Cze 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:22, 19 Cze 2024 Temat postu: kilka pytań o daelim daystar |
|
|
witam serdecznie
kupiłem tydzień temu Daelim VL 125 Daystar 2006r.
1
wszystko śmigało dobrze aż nagle gdy jechałem z żoną 105km/h coś przerwało ,zaczął się dusić,po wcisnieciu sprzęgła zgasł,ale po puszczeniu i zwolnieniu do 60km na godzine znowu zaczął jechac normalnie.
Od tamtej pory za każdym razem jak jade i dobijam do 90 to zaczyna sie dusić szarpie, i jak juz zwolni i sie uspokoii to znowu jedzie
wymieniłem świece na nową NGK za 75zł i nową fajkę tej samej firmy,korek wlewu paliwa nie powoduje zapowietrzania baku gdyż jadąc bez korka dzieje się tak samo,i tylko na 5 biegu .Na biegu od 1 do 4 idzie jak złoto,zauważyłem ,że gaźnik jest lekko zapocony.
Nie moge znaleźć zestawu uszczelek do gaźnika do tego modelu,znalazłem natomiast materiał na uszczelki do samodzielnego wycinania tylko nie wiem jaką grubość zamówić,
2
ostatnio zauważyłem ,że jak się silnik nagrzeje to zaczyna być słychać metaliczny podźwięk jakby jakaś blaszka rzęźiła w okolicach silnika,nie jestem w stanie tego namierzyć większość śrubek sprawdziłem i była dokręcona,mam nagrany filmik znalazłem tutaj filmik o luzach zaworowych ale dźwięk luzów zaworowych a dzwięk mojego rzężenia to inne dźwięki,
jeśli ktoś miał takie przypadki lub wie co się dzieje to prosze o odpowiedzi,
umiem operować kluczami ale też nie mam zadnej instrukcji ani ruysunków nie potrafie tego znaleźć w internecie.
za 2 tygodnie chciałem pojechać na pierwszy zlot ,zobaczyć jak to jest a nie chciałbym zeby mi sie cos popsuło w drodze
dziękuję za pomoc
LwG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:50, 30 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć,
w przywitalni nie zadajemy pytań ale na szybko
gaśnięcie przy dużych obrotach silnika może być spowodowane np. zbyt dużą dyszą główną w gaźniku (wypija za szybko paliwo i gaśnie, trzeba mu odpuścić gaz i poczekać aż wacha znowu spłynie do komory pływaka). Myślę, że to samo zaobserwujesz na 4 biegu jadąc przez chwilę na bardzo dużych obrotach silnika.
Co do dźwięku trudno orzec. Zapytaj w odpowiednim dziale i daj znać czy to się dzieje np na wolnych obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bishop dnia Nie 16:51, 30 Cze 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 513
Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:59, 23 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Witaj
Do rozwiązywania problemów jest iiny dział nie zaśmiecaj forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|