Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:35, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No Miloszu, masz konkurencje☺
Ja bym polemizowal nad tym czy Twoj czy Astera motor bardziej dopieszczony.
Mam pomysl, zrobmy ankiete☺
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:34, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Oba są dopieszczone
Dwa różne modele i co innego dopieszczane
Ale ja tam się tylko cieszę bo widzę że nie tylko ja jestem zboczony na punkcie dopieszczania motocykla.
Całe szczęście jest już w garażu a nie w pracy bo bym jeszcze coś robił.
A i tak już robię kolejną rzecz czyli DB Killer. Po raz pierwszy będę spawać w metodzie TIG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:48, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania. Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej).
Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 7:48, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:54, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
w roadwinie, jak zmienialem gaznik, to tez widok glowicy mnie p4zerazil... jednak nie szlifowalem jej, jakos brak checi na to, mimo ze wiem ze to dobry sposob na poprawe osiagow, w szczegolnosci reakcji na gaz.... moze kiedys to zrobie...
czekam na Twoja jazde testowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:04, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | Foveon napisał: | Pappa2 napisał: | ... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow ... |
Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny |
pomysl dobry, ale problematyczny jest sposob podlaczenia rury z zrodla do cylindra ałć |
a Podkołdernik Złośliwy ? tez ma potencjał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:08, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też jestem ciekaw jak to wyjdzie a zwłaszcza w jeździe. Trzymam kciuki
Oczywiście nie Podkołdernik Złośliwy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Czw 8:10, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:47, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem malowania. Do silnika użyłem farby VHT z palety Harley Davidson o efekcie aluminium, a do malowaniu osprzętu koloru szarego źeliwa. Plusem malowania tą farbą jest łatwość w użyciu ( świetnie kryje i pięknie się rozprowadza), minusem - konieczność wygrzewania w temperaturze 90 stopni przez okres 20 min.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 21:49, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:09, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie.
Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem
Czyżby robisz Harleya
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:14, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie.
Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem
Czyżby robisz Harleya |
Też chodził mi po głowie pomysł na "strukturę", ale w końcu zrezygnowałem. Tak, to będzie Daelim w stylu Harley Davidson
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:17, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak wygląda silnik po lifcie
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:48, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:53, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wykonałeś kawał roboty Zrób fotkę w dzień na słońcu, wtedy będzie efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:11, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Super robota!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:29, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bkrukl napisał: | Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba? |
Farba wg zapewnień producenta wytrzymuje temperaturę 177 stopni.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:33, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli na kolanko tłumnika się nie nada ale robota fajna. Może też sobie coś kiedyś w Delmie pomaluje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:36, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Fajna ta farba
Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:13, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Fajna ta farba
Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka |
Linka jest od jakiegoś chinola więc do czasu zakupienia linki ori tak będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:22, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A to zwracam honor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:58, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak to mniej więcej wygląda w świetle dziennym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:07, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jest tak ładny że aż żal wsiadać i brudzić na drodze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:12, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też tak uważam
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:31, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj pierwsza przejażdżka po dłubaniu w silniku i to nie byle jaka ponieważ miałem okazję skonfrontować osiągi mojego VS-a z Kawą 250 (27 KM). Odcinek ok. 600 m, droga gruntowa. Panowie, mój rywal na 2, 3 i 4 biegu nie miał szans! Obecnie wałek rozrządu mam opóźniony w stosunku do koła czyli rozrząd przyspieszony ok 8 stopni. Wyraźnie odczuwalny jest wzrost mocy oraz momentu powyżej 5 tys. obr. Niestety droga nie pozwalała na więcej...
Cdn.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 20:40, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:44, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak opuźniłeś rozrząd? Możesz opisać to bardziej szczegułowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:46, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Aster59 napisał: | Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania. Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej).
Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:00, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No to się dowiedzałem o tym kole regulowanym tyle ile wiedziałem. Trudno poszukam sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:01, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak będę zmieniał ustawienie w kierunku przeciwnym (przeniesienie momentu na dół_) to zrobię fotkę, ale mniej więcej o to chodzi:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:08, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rozfrezowujesz istniejące otwory po ok. 3 mm w obie strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:13, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ok jak to wygląda to już znalazłem. Ale chodzi mi bardziej gdzie to kupiłeś jak to dobrałeś do daelima czy są jakieś parametry typu rozstaw zębów, otwór etc. Oczywiście ilość zębów jest oczywista. Czy jest problem z montarzam - czy jest wystarczająco miejsca. To miałem na myśli a nie wklejenie poprzedniej wypowiedzi. I co daje przesunięcie rozrządu po co to sie robi. Nie wszyscy na forum są mechanikami. Jak możesz to opisz to bo jest to ciekawa modyfikacja dla tych co szukają dodatkowej mocy.
I teraz najciekawsze pytanie jak sądzisz która z Twoich modyfikacji przyniosła najlepszy efekt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:25, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma: portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka.
Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 22:29, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:42, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Aster59 napisał: | Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma: portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka.
Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę |
I to mi się podoba, do odważnych świat należy.
Co do regulacji na zębatce myslałem, ale nie wiem kto by mi to mógł wyfrezować sensownie nie psując tego - a jest to mimo wszystko dość twardy materiał. Teraz już wiem, że zębatka rozrządu przydała się bardzo należycie. To lubię.
O zwężce na filtrze nic nie wiem, na króćcu się domyślam bo są w środku dokładki z blachy... A skórę? Boże, myślałem, że tylko ja używam jej to tu to tam...
Najlepszy projekt na forum - daje jakieś efekty inne niż wizualne. A wizualne przy okazji. ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:23, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
W dziennym świetle od razu widać efekt
Tylko sprężyna na drugim zdjęciu pomalowana na czarno trochę psuje całość. Jak byś ją ocynkował na biało było by dużo lepiej.
Ale ogólnie super to wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:39, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Blues napisał: | W dziennym świetle od razu widać efekt
Tylko sprężyna na drugim zdjęciu pomalowana na czarno trochę psuje całość. Jak byś ją ocynkował na biało było by dużo lepiej.
Ale ogólnie super to wyszło |
Masz rację, nie ma nic gorszego od sprężyny pomazanej na czarno Najlepszym rozwiązaniem byłoby wyposażyć maszynę w sprężyny chromowanie, ale to raczej marzenie... więc spróbuję wytrawić je stosując "kreta". Po operacji dam foto jak wyszło. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:57, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Aster59 napisał: | Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma: portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka.
Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę |
I to mi się podoba, do odważnych świat należy.
Co do regulacji na zębatce myslałem, ale nie wiem kto by mi to mógł wyfrezować sensownie nie psując tego - a jest to mimo wszystko dość twardy materiał. Teraz już wiem, że zębatka rozrządu przydała się bardzo należycie. To lubię.
O zwężce na filtrze nic nie wiem, na króćcu się domyślam bo są w środku dokładki z blachy... A skórę? Boże, myślałem, że tylko ja używam jej to tu to tam...
Najlepszy projekt na forum - daje jakieś efekty inne niż wizualne. A wizualne przy okazji. ;D |
Nie mylisz się, to właśnie Twoje koło zębate kręci się w moim silniku
Odnośnie przeróbki koła - z tym powinien sobie poradzić średnio rozgarnięty frezer, a w ostateczności - jak się uprzesz - można zrobić to za pomocą dobrego iglaka, bowiem materiał nie jest taki twardy. Co do skóry...w czasach mojej młodości nie było dostępu do części zamiennych więc kto miał pojazd inny niż pf-y czy inne demoludy musiał kombinować we własnym zakresie. W przypadku uszczelnień, skóra jest nieocenionym materiałem
Dzięki za uznanie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Wto 11:04, 25 Kwi 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:07, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak większość ale ja chcę filmik jak to jeździ.. Chciałbym zobaczyć na filmiku (jako że teraz tak masz ustawiony silnik) przyśpieszenie.. od 1 do 4
Będziesz miał możliwość nagrania takiego filmu?? Bo nie ukrywam temat mnie bardzo interere
Ps. jak się bawisz w zmianę zapłonu to pilnuj temperatur... ale pewnie o tym wiesz.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:13, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A takie głupie pytanie. O jaki stopień zmienia się przełożenie o jedno ogniwo w rozrządzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:30, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | Nie wiem jak większość ale ja chcę filmik jak to jeździ.. Chciałbym zobaczyć na filmiku (jako że teraz tak masz ustawiony silnik) przyśpieszenie.. od 1 do 4
Będziesz miał możliwość nagrania takiego filmu?? Bo nie ukrywam temat mnie bardzo interere
Ps. jak się bawisz w zmianę zapłonu to pilnuj temperatur... ale pewnie o tym wiesz..... |
Nie mam kamerki, ale w długi weekend poproszę o wsparcie kolegę i postaram się spełnić Twoją prośbę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:39, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | A takie głupie pytanie. O jaki stopień zmienia się przełożenie o jedno ogniwo w rozrządzie? |
Na to pytanie nie znam odpowiedzi, trzeba byłoby zmierzyć kątomierzem. Myślę, że wyprzedzenie/opóźnienie byłoby zbyt duże, a w dodatku bez możliwości płynnej regulacji. To nie jest tak, że ustawiasz i jest super - każdy silnik indywidualnie reaguje na tego typu strojenie. Ja robiłem kilka prób...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:48, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Zgodnie z obietnicą wstawiam zdjęcie sprężyn po zabiegu trawienia w "krecie" oraz potraktowaniu ich szczotką na wiertarce. Przy okazji odciąłem bolec w bocznej stopce, przez który o mało nie wyłożyłem motocykla na glebę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:10, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
dokladnosc regulacji tu musi byc na wysokim poziomie... nie ryzykowalbym przesuwu o zab...
pamietam aby ogara 200 (silnik jawki 50) aby odblokowac nalezalo zmienic m.in (przyspieszyc) zaplon o dziesiatne czesci mm. jak dobrze pamietam to na 2mm przed gmp. a blokowane byly na 1.5 - 1.8mm. takze o taka roznice moze chodzic....
ciesze sie ze uda sie cos wykombinowac z filmem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:17, 25 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No no różnica kolosalna, jak dla mnie. Ciekawe jakby się prezentowały ocynkowane na biało. Myślę że ładnie by się wyróżniały na czarnym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Blues dnia Śro 15:03, 26 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:00, 26 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No patent z kretem jest świetny. Aż żal że się pobrudzą
A co do zębów to żeby było 8 stopni to koło musiało by mieć 45 zębów a na pewno tyle nie ma
Na razie mi mocy starcza mam 150, fajny wydech, świetne przełożenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:36, 28 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pogoda do d.... Na pocieszenie zabrałem się za polerkę parchatych lag oraz w końcu zaślepiłem dziury mocowania lightbarów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:14, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
oj czekam na filmik jak to teraz smiga a wizualnie jak zawsze pieknie, czym czysciles lagi bo u mnie w vc gabka do lakieru nawet drzec nie chciala
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:20, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
bubba napisał: | oj czekam na filmik jak to teraz smiga a wizualnie jak zawsze pieknie, czym czysciles lagi bo u mnie w vc gabka do lakieru nawet drzec nie chciala |
Nie wiem jak to nazwać... ujmę to tak - gruba tkanina używana przez spawaczy w mleczarni do czyszczenia spawów stali nierdzewnej. Następnie drobna włóknina (czyścik) z wełny stalowej, na koniec ściereczka z mokrofibry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:30, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
i to robiłes ręcznie czy wiertarka / polerka??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:02, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Staszek.S napisał: | i to robiłes ręcznie czy wiertarka / polerka?? |
Preferuję ręczną robotę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:58, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wskoczył nowy tłumik, jest bardzo basowo i poważnie:)
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:09, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Czy to ten z aledrogo co zawsze linka podaje ? czy znalazles cos innego? oj chyba cale nasze grono czeka na twoja wideorelacje z jazdy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:33, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Tak to ten z Twojego linka. Mogę powiedzieć, że tłumik jest solidny i ładnie wykonany. Tak jak podaje sprzedający, zestaw zawiera uniwersalny (całkiem solidny) chromowany wspornik, chromowane jarzmo oraz tuleje redukcyjne. Nie miałem problemów z jego montażem. W aukcji nie podają strony montażu (są dostępne prawe i lewe) więc trzeba mieć to na uwadze. Brzmi basowo i "rasowo" Gdybym miał kamerkę to wczoraj była okazja, zrobiłem 53 km. Zanim kolega się pojawi może uda mi się zaimprowizować jakąś uprząż pod kompakta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:01, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Na razie filmik gangu silnika z nowym wydechem
https://youtu.be/PVboH-P5qgc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 21:05, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 2:43, 05 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ladny tlumik, dzwiek fajny. podoba mnie sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:50, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Aby wywiązać się z obietnicy, kupiłem kamerkę Jak ją zamontuję wrzucę film jak jeździ mój sprzęcik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:34, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
No to czekamy na pierwsze wideo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:41, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Aster59 napisał: | Aby wywiązać się z obietnicy, kupiłem kamerkę Jak ją zamontuję wrzucę film jak jeździ mój sprzęcik. |
Superrrr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:53, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Na kurpiowskiej ziemi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:29, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się który ładniejszy, Twoja VSka czy VLka Stefana Normalnie moglibyście robić konkursy piękności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:39, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A ja to już nie
A powiedz mi jak sprawuje się deflektor na szybie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:59, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Każdy wie, że Twój VT-ek też jest piękny
Co do deflektora to mogę powiedzieć, że nie wyobrażam sobie jazdy na trasie bez niego - ładnie kieruje strugę powietrza ponad kask. Moja rada - nie kupujcie najtańszych deflektorów! - miałem taki za 50 zł i musiałem wyrzucić do kosza. Ten na fotce kosztował 160 zł. i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 10:19, 25 Maj 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:00, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ładny motorek te Vs to takie mi sie bardziej z KTM z dakaru kojarzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siejol
Support
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bistuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:44, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Hej a powiedz mi jakie masz przełożenie na zębatkach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|