Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:29, 09 Lut 2017 Temat postu: Mój Daelim po sporych przejściach |
|
|
Hej zaczęło się chyba standardowo wymiana Gaźnika, regulator napięcia (jakiś od chinola za 30 super działa) zębatki, itd. Potem zaczął coraz bardziej kopcić i brać olej, Stracił wigor, szukałem gdzie kupic czesci i dowiedziałem się ile kosztują, Postanowiłem zmienić silnik, zaryzykowałem, okazało się że pasuje prawie idealnie. Silnik Moretti pasował bez problemów, jedyne co to kwestia wywalenia oryginalnego filtra powietrza wychapanie nowej dziury w puszce na filtr i wsadzenie tam stożka. Gaźnik idzie pod innym kątem i nie szło go złożyć z oryginalnym filtrem i gumami. metoda prób i błędów trafiłem właściwy króciec ssący od jakiejś 250tki China (wcześniej trochę prężyły i po jakimś czasie pękały) zaś filtr powietrza z gaźnikiem połączyłem osłonką lagi chyba od jakiegoś Rometa. Zakupy w lokalnym gminnym sklepie z częściami do Chińskich skuterów. A no i trochę sprawdzania miernikiem na przewodach ze skrzynie żeby dobrze podpiąć "N" Jakby kto chciał pod ten silnik i jego skrzynię można jakoś podpiąć wskaźnik biegów ma pod to instalację. Mi się nie chciało wykorzystałem tylko jeden sygnał. Poniżej fotki.
Chciałem wkleić fotki, ale nie wychodziło nie wiem dlaczego więc są linki
[edycja Foveon: poprawne linkowanie zdjęć]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Milcow dnia Czw 18:37, 09 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:53, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
No i super
Silnik Moretti 125 czy może skusiłeś się na 175 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:12, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Te manetki są gdzieś do dostania?
Bardzo ładna maszyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:58, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
zdjecia mozesz dawac w taki sposob...
(img)http...........(/img) i bedzie dzialac.. zamiast nawiasow ( ) musisz uzyc [ ] pamietaj aby nigdzie nie bylo spacji...
a motorek fajny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:41, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dopiero teraz zauważyłem ten przewód paliwowy w peszlu weź to proszę Cię wymień bo razi, w dodatku ten kabel (masowy?) w szkocie "ochronnym" wiem że to pierdoly ale zmień to a zobaczysz że moto dużo zyska na wyglądzie, wszystko tkwi w szczegółach.
Szkota możesz zamienić na czarną rurkę termokurczliwą, ładnie zlicuje z ramą a i izolacje napewno lepiej spełni niż taśma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:46, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Poprawiłem Ci linki do fot.
Silnik jakiej pojemności? Ja bym tam wstawił 250 Ale fajnie że bez większych przeróbek wlazł no i że rura wydechowa bez problemu wlazła to jestem zaskoczony.
Też zwróciłem na wężyk od zmywarki zamiast paliwowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:53, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
super kolory jak u mnie zastanawiałem się gdzie wrzucić uchwyt na telefon, ciekawe miejsce. Powiedzcie mi to jest vt magnum czy evolution i czym one się różnią ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:56, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Kolorem ramy. W magma jest w kolorze reszty w evo nie ale ma chromowane plastiki od filtra i aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:01, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Manetki dostępne na allegro. W oryginalnym rolgazie ukręcił się plastik mocowania linki. Odnośnie silnika, no cóż hmm. Jeździ lepiej niż w oryginalnie (Choć mam porównanie tylko do wyeksploatowanego silnika). Odnośnie przewodu paliwowego, hmm miałem taki zamiar, ale prowizorki są strasznie trwałe a do tego gaźnik jest minimalnie w innym miejscu, zaś zależało mi na włożeniu filterka, i z racji na geometrię przewód miał problem ze sztywnością i się zaginał. Ale jak przyjdzie wiosna zacznę jeździć odwiedzę lokalny sklepik i coś może kupię. Mam jeszcze mały problem z wydechem, ładnie brzmi (ktoś wcześniej chyba przy nim robił) ale wpada w dziwny rezonans i śmiesznie dzwoni. Myślałem nad jego wymianą ale nigdzie nie można dostać nowego oryginalnego. Czy ktoś kiedyś miał wymianę wydechu za sobą? Coś godnego polecenia. Jakby dało radę nie chciałbym rezygnować z dwóch rurek (tak mi się bardziej podoba).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:06, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
A, dzięki za poprawę linku do fotki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:12, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedna rzecz odnośnie wpasowania silnika, Wymagane było użycie żabki celem odgięcia mocowania stacyjki, żeby zmieścił się gaźnik, jeśli chodzi o twarde modyfikacje w detalach stalowych to była jedyna rzecz. Można by to obciąć i przyspawać gdzie indziej, ale wolałem nie ruszać ramy, trochę z lenistwa, trochę z powodów estetycznych. Ale najważniejszym powodem była chęć szybkiego przetestowania modyfikacji:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:16, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Owszem przerabiałem seryjne tłumiki z powodzeniem. Tu opisałem co i jak http://www.125daelim.fora.pl/mechanika-elektryka-ogolna,60/przerobka-seryjnego-tlumika,1483-30.html
Co do brzęczenia często wpadają w rezonans te ozdobne nakładki przy łączeniu rury z tłumikiem. Są na takich gumach które się niszczą. Wystarczy kupić odpowiednią rurkę termokurczliwą dociąć przygrzać i założyć ponownie. Powinno pomóc.
Z tego co widzę wyciągnięte masz chyba tylko gwizdki. Dalsza ingerencja w fabryczny tłumik kończy się cięciem go i spawaniem co zostawia widoczny ślad.
Mogą brzęczeć też urwane nity od gwizdków w środku. Weź latarkę i poświeć może je zobaczysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:30, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nie Miłoszu oprócz wyciągnięcia końcówek z oryginalnego tłumika, można go jeszcze najnormalniej "przebić" zwykłym prętem o długości około 30cm.
Ja tak zrobiłem i uzyskałem wspaniały efekt. Tłumik brzmi jak chciałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:36, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W VT tak się nie uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:41, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dlaczego?
Czym różni się środek z VT od VL?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:46, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wielkością i pewnie konstrukcją. W VT jest podwójna ścianka do które są przygrzane dwie przegrody połączone grubą rurką. Są na prawdę solidnie wgrzane i walenie prętem chyba pogorszyło by sprawę no chyba że zrobiła by się w tym dziura ale mogła by się zamienić w gwizdek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:48, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Hmm cały wydech wyciągałem i nim machałem nic w nim nie lata, ze zdjętymi osłonkami tez brzęczy. Co dziwne jak stukam czymś w wydech to najbardziej zbliżony dźwięk do tego brzęczenia jest w okolicach kolanka Nie wiem o co biega. Na razie sie z tym pogodziłem, zwłaszcza że chwilowo wykorzystałem budżet. Ale na pewno za jakiś czas wrócę do tematu. Zwłaszcza że mój wydech nie wygląda zbyt pięknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:51, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Konstrukcja ta sama, przebiłem kształtownikiem (dokładnie pręt utwardzany do klinów) o wymiarach 10/5 mm i zrobił się tłumik przelotowy.
Brzmienie wspaniałe Nagram filmik
Jak w kolanku to....
Temat był poruszany na forum, jest nawet filmik kolegi Bubby.
Kolanko jest podwójne, poluzowała się rurka wewnątrz i brzęczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Pią 18:53, 10 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:28, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Poluzowała, albo całkiem oberwała. Jesli nie słychać zeby latała góra dół, to wystarczy nawiercić kilka otworów i przyspawać. Ale jeśli już konkretnie lata, to lepiej ją całkiem wyjąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:14, 11 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ok zrobiłem techniczny rysunek seryjnego tłumika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ci brzęczy coś w kolanku to na pewno 2 rura w kolektorze zaznaczona na czerwono.
Łamie się przy punktowych spawach. Służy do tego żeby chrom się nie wypalił.
Możesz ją punktowo przyspawać albo wyciąć. Ja mam zrobione jedno i drógie. Nie udało mi się wygrzebać całej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:31, 11 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
SUPER Wielkie dzięki jednak wiedza zbiorowa jest wielką wiedzą jak będę mieć chwilę żeby spokojnie pogrzebać w motorku wypróbuję. Zacznę od nawiercania i spawania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 22:35, 11 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Fajne moto co do rury wywal ja cala ze srodka kilka ciec i do samego tlumika ci wyjdzie,mam tak zrobione i dziala wysmienicie.jezeli dobrze widze pod kolankiem pod cylindrem (zdjecie 3)masz juz lekko fioletowy kolor chromu to oznaka oberwania srodkowej rurki.spaliny dostaja sie do srodka i beda wypalac chrom.najgorsze w tym jest to ze ta czesc co idzie poza rurka srodkowa zostaja wewnatrz bo nie maja ujscia do tlumika jezeli rurka srodkowa jest zerwana bo tylko mniejsza ma wejscie w tlumik (hmmm wypalenie zaworu wydechowego ? ze wzgledu na zawirowania?) .u mnie byla puszczona na górze i dole wiec wyciolem wszystko do samej puszki pozniej przymiarka na moto by pochwytac pociete rurki,zdjecie wyspawanie i zawiniecie tasma i tak sezon przejezdzil bez patrzenia na wydech.popatrz jak pisali u mnie na fimik o awariach latam tam z kijem i stukam po rurce jak ci zabrzeczy bedziesz mial zabawe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:46, 13 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
hej a jak myślicie czy to kolanko by pasowało. Mniej roboty by było, tylko dziabnąć i przyspawać.
To jest kolanko od Rometa Softa. [link widoczny dla zalogowanych]
Może ktoś już coś takiego kombinował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:50, 13 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Raczej wątpliwe. Inne kąty nie wiem czy odpowiednia średnica mocowania. Trzeba by pewnie doginać kombinować.
Osobiście bym kupił pogięte rury np coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
I z tego bym udziergał co potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:34, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jabbi, te manetki można dostać w sieci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:41, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
A ja ponawiam pytanie, co to za silnik u licha?
Nie boj sie pochwalic pojemnością, jest tu kilka osob z wiekszym silnikiem, nawet ja mam więcej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Nie 21:57, 26 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:36, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ostatnio dorwałem kawałek krawędziówki i wpadłem na pomysł jej wykorzystania, fajnie wygląda na baku.
Wężyk jest od pneumatyki z PU, jak zacznę jeździć (na razie rozebrało mnie chorubsko). Pewnie pojawię się w sklepiku i zakupię wężyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milcow
Support
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:54, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy tu to powinno być. Jak wymieniałem napęd i łożyska w tylnym kole, chciałem wymienić przy okazji szczęki, zakupiłem je na allegro że niby do Vt 125, ale okazało sie że sa identyczne tylko minimalnie większe, macie może namiar gdzie i jakie kupić żeby pasowały? A jeśli ktoś wie do czego pasują te większe (jakieś 2-5%) i mu się przydadzą mogę je oddać. Mi są zbędne, najwyżej niech ktoś paczkę pokryje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:12, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Milcow napisał: | Nie wiem czy tu to powinno być. Jak wymieniałem napęd i łożyska w tylnym kole, chciałem wymienić przy okazji szczęki, zakupiłem je na allegro że niby do Vt 125, ale okazało sie że sa identyczne tylko minimalnie większe, macie może namiar gdzie i jakie kupić żeby pasowały? A jeśli ktoś wie do czego pasują te większe (jakieś 2-5%) i mu się przydadzą mogę je oddać. Mi są zbędne, najwyżej niech ktoś paczkę pokryje |
podaj dokładne wymiary szczęk, może masz z daystara VL-a?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roman
Hangaround
Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LB Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:52, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Widzę że wstawiłeś silnik od moretti 175 napisz jak drgania bo ja w swoim nie mogę ich zlikwidować a jeśli chodzi o króćce to ja w swoim zarżnąłem 4 sztuki w końcu dorwałem na allegro aluminiowy od rometa 125
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman dnia Nie 19:57, 02 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:09, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
175 czy wiecej? Interesuje mnie to bo chyba bede zmienial. Jak sie ma moretti 175 do np loncina 250, duze roznice? Sa potrzebne przerobki w ramie? Od dolu pewnie idzie ale jakie predkosci? Jakie zebatki. Spoojnie, nikt cie nie zawinie, to forum a nie komisariat... ludzie tu maja po 250...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
E mil
Support
Dołączył: 02 Cze 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:42, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Manetki które zakupiles są na jedną, czy dwie linki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:55, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
kurde panowie czy na prawdę jest sens wstawiać jakieś moretti lonciny ? czy aż tak dużo daje przejście ze 125 na te 175 czy 250? moim zdaniem już lepiej sprzedać Delme dołożyć z 1000 i kupić np Yamahe Virago 250,lub np Honde Rebel? z całym szacunkiem, ale ja osobiście bałbym sie takim moretti czy loncinem wybrać w trasę, a w razie "odpukać" jakiejże kraksy ani ubezpieczenia a jeszcze możecie bulić na kogoś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Forseco dnia Czw 8:59, 15 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siejol
Support
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bistuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:32, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dobra wszystko ok ale jaka cena takiego silnika czy to się opłaci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:03, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
w razie wypadku, ubezpieczyciel zedrze od CIebie ostatnią koszulę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:08, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
smugler napisał: | w razie wypadku, ubezpieczyciel zedrze od CIebie ostatnią koszulę |
dokładnie więc moim zdaniem zamiast bawić się i kombinować na te parę koników + wolałbym kupić jakaś 250 i jeździć bez prawka wyszło by na to samo, a plus byłby taki że miałbym motor firmowy, a nie składaka bo ni to Daelim ni to Moretti czy inny JingJang, a kasa w to włożona + robota była by nieopłacalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:24, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zgadza się. Problemy w razie nieszczęścia to jedno, a problemy ze sprzedaży takiego cuda dalej to drugie. Jak zdecydujesz się sprzedać, to komu opylisz takiego składaka, ni to 125 ni to 250?
Ludzie, co z Wami jest nie tak?
To już kolejny temat gdzie ktoś ględzi nad zamianą na większą pojemność. Po co wchodzicie w pojemność 125? Żeby kombinować? Suma waszych wydatków na przeróbki będzie taka, że spokojnie za tą kasę zrobicie prawko, spylicie wasze 125 i w cenie sprzedaży (może z niewielką dopłatą) kupicie coś o większej pojemności.
Po co kombinować?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Czw 23:26, 15 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|