Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DEVLINQ
Support
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:11, 03 Kwi 2016 Temat postu: Mój Daelim |
|
|
Ten post w zasadzie tutaj powinien się znaleźć
Pasowało by coś o moim moto napisać.
Po pierwsze ma nieoryginalny gaźnik. Miał założoną jakąś chińszczyznę więc zmieniłem na japońskiego PZ25. Okazało się, że oryginalny filtr powietrza przepuszcza za mało i został usunięty i zamieniony stożkiem. w puszce zostało trochę miejsca na sprężareczkę do klaksonu powietrznego. W miejsce klaksonów mam zamiar zamontować Lihtbary, ale to dopiero jak poskładam go do końca.
Co do prędkości to nie za bardzo mnie zadowala.Mam zamiar kupić zębatkę przednia o 16 zębach (założoną mam 13) tylna to standardowa 42 ale kupie jeszcze 36 i pokombinuję coś może uda się wymyślić zadowalającego.
Jak tylko będę mógł umieścić fotki to zobaczycie jak to na dzień dzisiejszy wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:06, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No niczego sobie a klakson to masz jak lokomotywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEVLINQ
Support
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:18, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wierz mi, że nawet jak ktoś w samochodzie słucha głośno muzyki to i tak go usłyszy. Już kilka razy uratował mi moje dwa kółka o czterech literach nie wspomnę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:47, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Co do zębatek, jak złożysz naprzód 16 a na tył 36 to motocykl "zdechnie" pod pierwszą lepszą górką.
Ja mam zmienioną z oryginalnej 43 na 39, przód 14 i .....jak sam jadę jest OK (waga 94 kg) Jak wezmę dodatkowe 50 kg (żona albo syn) to góreczki odczuwam.
Nie wiem czy nie zmienić na 41.
Przy obecnych zębatkach prędkość przelotowa to 90 km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:56, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nosz kurde wysałęm posta i nie dotarł.
Zmieniaj zębatki po jednej jak celujesz na moc/prędkość, nigdy dwie na raz chyba że jest mus.
Proponuję pośmigać na 14 z przodu a tyłu nie ruszać.
Moj ma fabryczne końcowe przełożenie i przelotowa 70-80 i jest w sam raz.
Szybciej to nawet nie przystoi ale leci fabryczne 108 a nawet i szybciej jak jest z górki. Jak przesadzisz na prędkość to go tak osłabisz, że nawet nie dojdzie do setki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEVLINQ
Support
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:58, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wiem, że będzie miał za mało mocy.
Chcę pokombinować i wybrać najlepszą dla mnie opcję. W tej chwili ledwo rozpędzam się do 90 km/h przy 8500 obr/min. ja nie muszę jechać 200 km/h. Jak będę miał 90 przy 6500 będę zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:04, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko, że raczej celuj w 7,3-7,5 wtedy jest najbardziej odczuwalny moment... A jak moment, to najmocniejszy i najekonomiczniejszy jest ten silnik, ale to takie moje spostrzeżenia które nie muszą się sprawdzić w twoim przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEVLINQ
Support
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:14, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
OK
Zakupię trzy zębatki do przodu 14,15,16 zobaczymy co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:49, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Przy 7300 obrotów motocykl troszke trzeszczy, mój przynajmniej
Dlatego zminilem zębatki.
Najlepiej, w moim przypadku , jedzie się przy 6800-7000 obrotow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:02, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mój właśnie najmniej się trzaska między 7-8 i wtedy też ma moment...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEVLINQ
Support
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:19, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
To mój po ślizgu ale już z wymieniona kierownicą i lusterkami
[img]http://www.fotosik.pl/zdjecie/4a1135fb9973503a[/img]
[/img]http://www.fotosik.pl/zdjecie/df6ca2526d4bb974[/img]
Wgniotka w zbiorniku musi troszke poczekać. Zastanawiam się nad czarną perłą skoro i tak będę go malować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|