Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:50, 22 Maj 2016 Temat postu: fioletowa strzała VT matiusa |
|
|
Siemano
Bardzo dużo mam do opisania .... i nie wiem co pierwsze powinienem no ale jakoś się postaram...
Przede wszystkim chciałem bardzo podziękować każdej osobie, która pomogła mi w wyborze oraz całej procedurze związanej z rejestracją. Foveon, Ikas, Rushrod, Seegus i innym Dziękuję !!
VT zakupiłem już na początku maja jednak sprawy rodzinny skutecznie mnie powstrzymywały od ogarnięcia moto W każdym razie teraz cała hisoryja:
- motocykl pomimo swoich wad był warty swojej ceny 3900 zł i przyjechał ze mną na przyczepce. Niestety nie sprawdziłem wtedy nic a nic bo pomagałem przy przeprowadzce. Na drugi dzień dupa.... odpala ale gdy tylko daje gazu- gaśnie..... Jak się okazało gaźnik (dysze) został zapchany przez jakieś śmieci ( moto stał 9 miesięcy). Po rozbiórce udało się odpala i ciśnie ! Niestety sprawy rodzinne (chrzciny złamania itp) znowu mnie odciągnęły od moto....
Od piątku coś zapierdzielam i jest po prostu cudnie !! Marzenie się spełniło, i banan na twarzy ! Owszem nie jest to mega prędkość ale do 70 km/h bez problemu się rozpędza, później trzeba chwilkę poczekać i do 100 w 2 osoby daje radę I o to chodziło ! nie chce prędkości okołodźwiękowej chce sobie pozwiedzać!
Niestety jest też parę problemów oraz wątpliwośći (liczę na wasze doświadczenie)
- moto dławi się gdy dodaje mocniej gazu i równocześnie wyłącze ssanie. tj. ssanie musze mieć włączone na 2/5 żeby normalnie nie dławił się przy dodawaniu gazu na 3 ,4 ,5
- regulacja obrotów (im więcej wkręce tym niższe obroty na jałowym)??
- jak wyczyścić felgę oraz lagi (zdjęcia w linku)
- komu oddać siedzonko żeby to podszył póki czas (zdjęcie w linku)
- jak uzupełnić brak brak uszczelki chroma ( tam gdzie jest schowek na narzędzia)
- stacyjka mi wyleciała Niestety przez to nie da się zgasić motocykla kluczykiem tylko awaryjnie... Da się też bez kluczyka odpalić moto z kopki
Jakieś pytania lub rady ?
Zdjęcia z okolic Niepołomic ale dokładnie nie wiem gdzie bo trasa wyznaczona była na zasadzie 3 prosto, w prawo, i lewo albo coś takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:09, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Hm moto po szlifie? Bo gmol wygiety i te rysy na ladze.... co do felgi to ja bym probował pasta polerska. Siedzenie zszyje Ci tapicer taki od mebli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:14, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
tak gmol wygiety był i muszę go jakoś wyprostować szlify się zdarzają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:09, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Troszkę go dopieścisz i będzie OK
Problem z "duszeniem, dławieniem, nierównymi obrotami itp. już był tyle razy poruszany, że na pewno coś znajdziesz na forum.
Zresztą jest tu tylu znawców od gaźników, któryś doradzi
Ciesz się jazdą. Ja też lubię mój motocykl ale.... już myślę o czymś większym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:26, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Co do dławienia się podczas jazdy na ssaniu to jest to normalne. Na ssaniu się nie jeździ. Odpalasz moto na ssaniu, ubierasz graty, wsiadasz, ssanie out i ruszasz. Kiedy jest ciepło to ssanie nie potrzebne pod warunkiem kiedy gaźnik jest prawidłowo ustawiony. Masz źle ustawiony gaźnik lub uszkodzoną pompkę przyśpieszenia. Siedzenie to już Ci napisali. Tapicer. Gmol do prostowania i ewentualnie drogie chromowanie lub dużo tańsze lakierowanie. Efekt i tu i tu fajny.
Wracając do prędkości, 70 km/h i zmułka. Gaźnik ! Powodzenia. O gaźniku już napisane jest sporo i co do tych pz z allegro też, oraz jak i co przełożyć żeby było super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:11, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No wreszcie
1. Gaźnik - sprawdź pompkę przyspieszcza czy jest cała czy sika do silnika paliwem (te coś co przykręcone jest na 3 śruby od dołu tam jest gumowa membrana i powinna być cała)
2. Chromu na bocznych pokrywach niczym nie uzupełnisz tak aby się nie rzucało w oczy. Albo je pomaluj w kolorze motóra albo zostaw.
3. Gmola wyprostujesz nie jest aż tak twardy (niech ktoś potrzyma motór a ty wsadź jakąś sztachetę i delikatnie prostuj aby chrom nie popękał).
4. Polerka kół. Ściągasz koło bierzesz śrubę od mocowania wkręcasz ją w imadło w pionie. Zakładasz koło tak aby swobodnie się kręciło (w poziomie jak talerz) rozkręcasz je (używałem szlifierki kątowej do polerowania - ma mniejsze obroty) i zaczynasz szlifować papierkiem od 120 w górę do 800 na kręcącym się kole.
Potem na szlifierkę do polerowania zakładasz tarczę z papierkiem 800-1200 i polerujesz. Potem zamiast papieru zakładasz filc na rzepa i zielona pasta polerska i już zaczyna się błyszczeć, potem na koniec na wiertarkę tarcza filcowa albo szmaciana i biała pasta (zielona i biała taka twarda nie w płynie)
2-3 dni spokojnej roboty i masz taki efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po tym możesz polakierować ale proponuję sprężarką, pistoletem i klarem do aut bo on jest bezbarwny i w miarę ładnie wygląda ale i tak bardzo łatwo odpada bo to polerowane amelinium. Jak zrobisz lakierem w areozolu to się załamiesz jak łatwo zniszczyć efekt.
Przednie koło poleruje się w miarę łatwo i to nawet bez kręcenia bo ma łopaty jak w śmigłowcu, tylne trzeba się bardziej namęczyć bo jest głębokie.
5. Amortyzatory też możesz polerować w ten sam sposób najlepiej było by je umieścić w tokarce i szlifować ją na obrocie, albo zrobić coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=QCaP-Q3-2b8
Tylko my mamy wypustki na błotniki.
Możesz również je pomalować. W tym tygodniu będę miał właśnie z tym dylemat co robić bo zmieniam oponę i olej z uszczelniaczami w lagach i trzeba coś z nimi zrobić bo są teraz najbardziej paskudne zaraz po centralnej nodze.
Tak więc gaźnik, polerka z filcem, zielona i biała twarda pasta polerska, papierki i chęci.
Moje koła wyglądały dużo gorzej dasz radę.
Chrom to zło pięknie wygląda drogo kosztuje naprawa.
Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pon 8:14, 23 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:47, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
za polerowanie się wezmę najpierw mechanicznie muszę to ogarnąć i ten zamek... Niestety całą wkładka wylatuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:52, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Uderz do Marcina na pewno coś znajdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:58, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
pójdę do takiego kolesia co ogarnia takie rzeczy może coś wymyśli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:15, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Matius, gratulację Fajna cena, fajnie wyposażenie. Trzeba go tylko dopieścić. Ja swojego Daelimka kupiłem za 3,000 teraz wygląda na co najmniej 5,000
Ale nie żałuję żadnej wydanej złotówki. No i co ważne, zrobiłem go pod siebie Tego również Ci życzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:43, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie, mam pytanko bo tak czytam o tym gaźniku..... Ponieważ nie mam obrotomierza to ustawiam na słuch obroty. To mi się wydaje spoko, na ssaniu już też nie jeżdżę, ale pojawił się problem strzelania w gaźniku podczas puszczania gazu, pewnie coś z regulacją mieszanki tylko teraz pytanie wkręcić ( więcej powietrza) czy wykręcić ( więcej paliwa)
powiedzcie jeśli coś źle napisałem bo kto pyta nie błądzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:49, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Za duzo powietrza jak strzela w gaznik. Jak strzela w tlumik za duzo paliwa.
Jeszcze zawory moga na to wplywac. Zwieksz troszke ilosc paliwa na wolnych obrotach.
Wkrecanie wiecej paliwa. wykrecanie wiecej powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:00, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
luzy był ustawiane 500 km temu więc myślę że to nie to Dziękuje za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:30, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Napisalem " Zwieksz troszke ilosc paliwa na wolnych obrotach." oczywiscie chodzi o dolna srube
Dodam jeszcze dlaczego na ssaniu nie bylo strzelania - bo mniej powietrza dostawal...
Pamieaj zeby sie nie spieszyc z regulacja. Zagrzac dobrze silnik, delikatnie wkrecic, przejechac sie etc. Dobrym nawykiem jest przed jaka kolwiek regulacja zapamietac ustawienia przed regulacja....
Jeszcze jedno. Zrob jeszcze prosty test z plakiem lub dezydorantem (czyms latwopalnym w spreyu).. Na odpalonym silniku psikaj po gazniku i kruccu (jak motocykl pracuje na wolnych obrotach). Jezeli nagle zauwazysz ze obroty rosna znaczy ze w danym miejscu jest nieszczelnosc i ciagnie lewe powietrze. Czyli twoja przyczyna strzelania w gaznik...
Ja tak u siebie sprawdzilem popekany (niby powierzchownie) kruciec...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:33, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Fajny materiał na dobry motor. Ja zaczynałem gorzej... Powodzenia.
Szkoda, że nie brałeś tego co go oglądałem tam kiedyś.
Ale, tego tez doprowadzisz do użytku, cierpliwości i zacięcia.
Strzały w wydech to zło, ale... ...urok swój robią.
Cieszę się, że choćby kapeczkę pomogłem. Byle do przodu.
Pracuj nad nim, ja pracuję nad swoim teraz, żeby w ogóle z garażu wyjechał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:43, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, będę nad nim pracował też żałuję tamtego, ale nie ma co za długo się rozczulać tak to bywa
Najtrudniejsze jest ruszanie śruby od mieszaanki na gorącym moto... Zrobiłem już sobie siekierke z jednego ostrza od nozyka do tapet ;p
mam takie pytanko co się dzieje gdy mamy za dużo oleju ? co prawda to nie u mnie ale to takie pytanie zaspokające moją ciekawość
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matius28 dnia Wto 22:47, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:12, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Albo silnik sam wyrzuci nadmiar oleju, albo sie rozszczelni i tez sam wyrzuci spusc troche dla spokojnej glowy.
Jak parzysz sie w lapki to mniej zagrzej silnik, zeby letni tylko byl. Tyle ze wtedy regulavja na zasadzie, wkrecam troche, jade porzednie zagrzac moto. Stygnie troche znow regulacja i w trase, az do skutku....
A jak masz silnik w takiej temperaturze w jakiej powinien pracowac (goracy) to regulacje mozesz robic na zasadzie silnik pravuje i krecisz, przygazowujesz, obserwujesz i dalej krecisz... nastepnie jazda testowa jak uznasz ze jest ok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:33, 28 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
nie nie nie ! u mnie nie jest za dużo ale się zastanawiałem z racji mojego bagnetu ( ma termometr wbudowany), i tak się zastanawiałem bo wiem co się dzieje jak nie ma oleju ale jak jest za dużo to nie wiem
teraz trochę elektroniki
Stacyjka 4 pinowa -> 4 przewody ->
1- z aku
2- masa
3- ?? (świeca?? )
4- elektronika (światła)
i teraz pytanie: chce zamontować pstryczka elektryczka takiego w tajemniczym miejscu gdzie tylko ja o nim wiem to powiniem go wlutować na ktorym kabelku ?? Męczy mnie kopka motocykla, nie wiem czy dobrze rozumiem ale ona obchodzi aku motocykla czyli wnioskuje że nie na tym kabelku tego pstryczka zamontować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:47, 03 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Na plusie wstaw. Tylko wybierz taki co wytrzyma 40A i nigdy nie kręć rozrusznikiem jak go przełączasz. Na + z aku gdzieś zrób rozejście. Masy nie przerwiesz. Plus przerwany to i z kopki nie pójdzie (musi być zapłon żeby cdi pracowało a bez plusa nie pójdzie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:54, 04 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
a czemu nie krecic kopka jak bedzie odlaczony ? to bardziej chodzi o przypadkowych mietków którzy lubia dotknac moto jak sobie spokojnie stoi
tylko tak.... bez akumulatora przeciez moto zapali na kopke ?? a przynajmniej tak mi sie zdaje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matius28 dnia Sob 10:57, 04 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:03, 04 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Moj bez plusa (stacyjka wylaczona) na jopke nie odpali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:28, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Kurcze.... Nawet nie wiecie ile mi sprawiło radości wydane 5 koła zarąbiście się jeździ! Wiadomo skarbonka ale poczuć ten wiatr we włosach (przez kask ) już prawie tysiaczek wpadł a w końcu będzie można coś więcej pojeździć !
kolega się ze mną przejachał z tyłu, za dwa dni dowiaduje się że zapisał się na jazdy a wczoraj przyszedł mu junak 123 do garażu zaraźliwe to ustrojstwo ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:06, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
a zebys wiedzial.. jakies 2 tygodnie temu bylem z bratem i kupil sobie cbr'ke 125... nie minol tudzien kumpel szuka choppera 125... w sumie to crusera ale on mowi ze choppera daelimy mu sie podobaja vt'eki vl'ki ale cos ostatnio ubzdural sobie zeby silnik byl 2 cylindrowy... takze pewnie padnie na rebel/shadow/hujsung
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 04 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj pierwsza wspólna przejażdżka (123 junaczek na dotarciu wiec bez szaleństw). Junaczek mega cichy zwinny i leciutki, jedynie co nas zdziwiło to rozkładająca sie podnóżka w czasie jazdy ??!! co do silniczka cichy ale za cichy moj brzmi hmm moze troche za głośno ale fajnie jak strzeli przy redukcji a tutaj taka duża kosiarka dla mnei mało wygodna pozycja ze wzgędu napratycznie kat prsoty miedzy plecami a kanapa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:45, 04 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mati, to taka informacja dla Ciebie i innych. Co jest grane w kwestii siadania na cudzym moto. To jest podobnie jak by ktoś wybił szybę w waszym aucie i wsadził tam swoją tłustą dupę. Można to traktować jak włamanie. Nie polecam nikomu wsadzać dupska na nie swoje moto bez wyraźnej zgody właściciela. Znając ich wielu wiem że na 99% pozwolą wam się usadowić i zrobić tzw selfi, ale robienie tego na własną rękę może być niebezpieczne.
Jak do tego podchodzi rasowy biker, szanujący swoją maszynę jak i żelaza innych ?
Ano tak :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:26, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kiedys gdzies na wakacjach widzialem kartke na harleyu '"za dotykanie harleya wale w ryj bez ostrzezenia", a wlascicielem byl taki duzy niedzwiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:38, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
dlatego nigdy się nie wpycham ale pokazując że sie zatrzymujemy i pytając czy się zamieniamy chyba nie maił na myśli kasków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:55, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Panie i Panowie-> czy jesteście w stanie wytłumaczyć mi co to za dziabongi są u mnie na moto ?? [link widoczny dla zalogowanych] są po dwóch stronach koło gaźnika. odkręca się na zakrętke i w środku jest hmmm jakby to nazwać pusta przestrzeń z takimi dwoma objemkami jakby na jakieś kable i przewody ( przewód musiałby mieć wielkość kciuka).... więc jeszcze raz co to cholera jest ?????
jestem mistrzem zdjęć popatrzcie jak pięknie donald się odbił
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matius28 dnia Sob 15:56, 09 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:21, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Matius, masz dwie takie puszeczki ? Jeśłi tak to jedną chętnie od Ciebie odkupię jeśli jest w ładnym stanie. To są puszki na rezerwowe świece. Po odkręceniu dekla masz tam w każdej miejsce na dwie świeczki. Jak się zastanowisz to daj znać na priwa za ile byś odsprzedał jedną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:36, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
kurde a ja się zastanawiłem co to jest już chciałem to jakoś poprzerabiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:29, 04 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Panie i Panowie szybkie pytanie ! nasz akumulator 9Ah to jest olowiowy ?? tam jest prąd ładowania 0,9Ah ale nie mam cholera takiego prsotownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:01, 04 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mozesz ladowac i wyzszym i nizszym. Nie musi byc prad 10 godzinny. Kesli tylko zwykly prostownik za 49 zl sie wzbudzi to go naladuje. chyba ze bateria juz zmeczona. Fabrycznie kwasowy - olowiowy, ale moga byc tez inne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:59, 04 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki rush za odpowiedź Akumulator ma 9.5Ah bo nie do końća rozumiem to zdanie Twoje "Nie musi byc prad 10 godzinny". Co do prądu ładowania to swego czasu zapamiętałem zasadę ładujemy 10% z ilości Ah akumulatora czyli wychodzi 0,95 A
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:27, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kurde patrze dzisiaj rozkręcam motocykl a tutaj taki akumulator [link widoczny dla zalogowanych]
Jak duży power bank trzeba go pewnie będzie zmienić na [link widoczny dla zalogowanych] on ma tylko 4Ah :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:38, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Kup sobie taki z nadzieniem żelowym coś takiego:
Nie ma problemów z nimi przy niskich temperaturach. Baba ma w kibelku i całą zimę jeździła, ja też sobie taki kupiłem i jestem zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pią 14:39, 05 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:45, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
9ah to jedyny odpowiedni pojemnik energii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:54, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kurcze nie wiem czy do żela jestem przekonany :/ miernik fajny ale ten żel pozatym trudno dostępny aku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:02, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jako elektryk powiem ci, ze "gel" jest prawie najlepszy. Sa jeszcze tylko agieemy no ale chyba do naszych nie trafi sie takiego. Zelowy moge polecic.
Uzywalem kiedys. Teraz kasa mnie ograniczyla do zwyklej "kwasówy" i na pierwszy miesiac nie moge narzekac. Rozruch ok, ladowanie ok, wsio okej. A co do takich aku to i tak, raz na rok te stowe wydac to bez tragedii. Bylem w sklepie, gosc mi powiedzial ze za godzinke bedzie, zalał elektrolitem podladowal / wzbudzil, podjechalem wymienilem i zapomnialem o stresie. Na mierniku wszystko zdrowo wyglada. Gel powinien wytrzymac 1,5x tyle co kwasowka a agm okolo 2-2,5.
Uff
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:38, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
matius28 napisał: | kurde patrze dzisiaj rozkręcam motocykl a tutaj taki akumulator [link widoczny dla zalogowanych]
|
Hahaha zanim rozwalila mi sie honda DJ-1 to kupilem taki nowy i wsadzilem go do mojego VCka. Od marca jezdzi bez problemu wiem z bede mial problemy na jesieni ale poki co jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:37, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Nie mylcie tylko żelówek do ups czy coś tam takiego. Ten co go mam to ma zwykłe koreczki a zamiast cieczy jest kwas z gumisiami wstrzyknięty. LCD fajny ale mi chyba się zdupcył bo jakoś ostatnio nie działał ale jakoś nie parłem na to aby go uruchomić.
Baba w kibelku ma 3 rok. Jeszcze go nigdy u niej nie ładowałem a kwasówki musiałem doładowywać jak było poniżej 10 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:38, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No na aku z ups to chyba rozrusznik nawet nie zakreci. Upsowskie od razu widac bo zamiast srubek maja wsowki na przewody. Zupelnie inny typ baterii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:03, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
rush a możesz zdradzić jaki aku kupiłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:42, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Szczerze batt cośtam. Z jakiejś Polskiej hurtowni produkcji w ich sklepie takim małym osiedlowym.
Jak narazie nadal nie wybrzydza wiec chyba jest w porzadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:02, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kupiłęm dzisiaj kwasową Yuasa YB9-B za 98 zł dobra cena i dwa metry ode mnie sklep Jedynie co martwie sie troche ładowaniem bo przy gazie jest 13,2 a bez gazu 12.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:38, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A sam aku ile ma na wylaczonym silniku i zaplonie?
Wyglada szczerze mowiac na brak ładowania. Naładowany aku może sam z siebie pokazywać 12,7. Regret do wymiany, albo i cewki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:52, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
brbrbrbr sprawdze.... a jak jest u was ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:05, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
aloha. przyszła wiosna czas trochę ponaprawiać motocykl. i niestety parę pytań przez to się nasunęło
1. uszczelka przy baku cośmi przepuszcza benzyne. zobaczylem, że wypadła z tych bolców co ją trzymają. Jakiś pomysł jak ją wsadzić??
2. rusza mi się cała kasetka napinająca łąńcuch na tylnym kole. tamte śruby są do ustabilizowania jej?
3. gwinty do naszych lusterek to m10?
Patrzajcie jak ciepło będzie można już jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:47, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
matius28 napisał: | aloha. przyszła wiosna czas trochę ponaprawiać motocykl. i niestety parę pytań przez to się nasunęło
1. uszczelka przy baku cośmi przepuszcza benzyne. zobaczylem, że wypadła z tych bolców co ją trzymają. Jakiś pomysł jak ją wsadzić??
2. rusza mi się cała kasetka napinająca łąńcuch na tylnym kole. tamte śruby są do ustabilizowania jej?
3. gwinty do naszych lusterek to m10?
Patrzajcie jak ciepło będzie można już jeździć  |
Czekaj czekaj, jaka uszczelka przy baku?
Jaka kasetka? Masz napinacz?
Gwinty w Daelimach sa m8 i m10 zalezy na ktory model lusterek trafisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:45, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
nie mogłem znależć sława a się śpieszyłem kasetka->zębatka
uszczelka przy wlewie paliwa. wokół korka jest uszczelka. i niestety po jednej stronie wypadła ktoś ma vt (foveon) ? lustetrka to m10 czy m8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:04, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Zębatka musi się tak ruszać . Jest to fabryczne więc się tym nie przejmuj
Foveon w swoim filmie o wymianie napędu mówił o tym,warto obejrzeć bo godne polecenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:33, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Tylna zebatka powinna sie malo ruszac, sprawdz sworznie zabieraka i gumy zabieraka. Ooooj, to powazna sprawa, ja raz stanalem 40km od domu przez zabiedbanie. Przednia moze miec drobne luzy. Tylna moze nie na sztram zeby nie drgnela ale raczej nie wiecej jak 1-3 minuty a osiowy luz nie wiecej jak 1 mm (pierscien segera powinien to trzymac w ryzach).
Co do uszczelki w baku, to nie wiem, ja chyba nawet nie mam bo gora zawsze mi sie leje jak zapelnie na max, i paliwo tez ucieka przy glebie. Nie wiem czy tak byc nie powinno zeby sie podcisnienie nie robilo do swobodnego splywania paliwa do gaznika... (?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:11, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Korek nigdy nie trzyma, jak naleje pod korek i postawie w słońcu to zaczyna lać po baku. Jak wypada uszczelka to może puścił oring metalowy do okoła. Zapodaj fotkę.
Tryb z tyłu nie powinien mieć luzu w lewo prawo (patrząc prosto na tryb) góra dół minimalnie 1-3 mm.
Gwint lusterek w VT to M10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:43, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tak jak napisałem na boki koło 3,4,5 mm dokladnie nie wiem. i nie pamietam czy wcześniej tak było :/ Mówicie że to poważne :/ w takim razie co mógłbym z tym zrobić
Co do uszczelki od góry baku to ewidentnie ta uszczelką wyleciała bo widzę ząbek w ktory mam ją wepchnąć. Nie wiem tlyko jak :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matius28 dnia Wto 18:49, 28 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:48, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Zdejmuj tylne kolo, wyciagaj zebatke i patrz na bolce. Sa takie cztery na ktorych zebatka siedzi w kole. Pamietaj o pierscieniu segera bo tak nasze zebatki sa ulozone wzgledem silnika. bolce to mozna kupic na koreanbikeparts albo u tokarza zrobic choc ciagle nie wiem jaka twardosc, oryginaly mi lataja, rorabiane 8.8 puscily i 5,6 tez nie zniosly. Za twarde pekna. Nie wiem czy to nie jakies walcowane albo cos. (Inna struktura stali).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:25, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Może tylko segera ma rozwalonego... Tak czy tak trzeba zdjąć koło i rozebrać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:39, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon ja nie widziałem twojego filmiku cudowny istne podejście jak dla zielonego matisua
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:55, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Jest tam o luzach na zębatce. Też je mam, na razie wsadziłem szlauf ogrodniczy. Zobaczymy na jak długo wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:48, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
a takei pytanko. Zmieniając zębatkę na 15 z 14 nie muszę zmieniać nic z łańcuchem prawda. W sensie to nie jest taka różnica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:59, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A czemu chcesz zmieniać? Ja właśnie zamiast fabrycznej 14ki, wsadziłem 15ke
Łańcucha starczy - 134 ogniwa. Chyba że masz rozciągnięty juz mocno - wtedy regulacji może braknąć - ale to oznacza że do wymiany powinien pójść... Zresztą, zmieniając żeby, łańcuch powinien równiez nowy być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:22, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
właśnie chce dać 15 kurde kurde. jak ja tego nie lubię wymieć jedną rzecz a później wychodzi że wszystkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|