Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:17, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Żadnej benzyny ze strzykawki, zalejesz go i zapomnij o jakimkolwiek odpaleniu. Słuchaj no jeśli masz 100% pewność że silnik cały był czysty to sprawdź czy może olej nie cuchnie podejrzanie benzyną, może pierścionki źle założone/uj je strzelił i benzynę zbierają. Niestety jeśli to jest Twój problem to silnik może być przytarty bo chodził na rozrzedzonym oleju. Jeśli miałbym obstawiać to powiedziałbym że coś pominales przy tym pucowaniu i stąd czarny kolor, najlepiej byłoby wiedzieć czy masz tam opilki metalu. Upewnij się że chińska świeca ma odpowiednią cieplote do Twojego moturka, nie wiem co przy nim robiłeś ale może być tak że go zalales, najlepiej wtedy wykręcić świece i podgrzać cylinder opalarka (ja to robiłem palnikiem, młody i głupi byłem) żeby benzyna odparowala z cylindra, nie wiem no powodów może być tysiąc najlepiej jakbyś któregoś dnia zadzwonił, coś tam mogę doradzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:28, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jabliński, zaskakujesz mnie młody człowieku. Ale w pozytywnym sensie. Żadnego paliwa ze strzykawki. Trafna riposta. Tak się nie robi, to pierwszy krok do rozwalenia nowej świecy. Moto ma zastartować z gaźnika. Ten czarny nalot może był skumulowany w trybach skrzyni biegów. Przypominam że to ten sam obieg.
Jutro Rushrod posprawdza jeszcze kilka punktów i może dowiemy się coś więcej.
Na razie czekamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:13, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Albo stojan czy stator jak zwal tak zwal (cewki) zweglone i stad olej zafarbowany... to mi przychodzi jedynie do glowy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Pią 0:14, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:51, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
troszke grzebalem co moze brudzić olej i doszlo takie info: [link widoczny dla zalogowanych]
wedlug tego zerknij na sprzeglo bo ponoc tez lubi brudzic...
tutaj tez pisza o podrabianych olejach motula... ty uzyles repsola, nie kupiles moze go w promocji na allegro.. ale temat ilosci repsola w repsolu to gdybanie...
zwroc uwage na sprzeglo czy nie brudzi... kurcze propo sprzegla to foveon mi sie przypomnial z informacja o laniu samochodowego oleju.... nawet na chwile....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:35, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dziwiloby mnie to, bo majac juz daelimka lalem silnikowy kilka razy w chinolca i nie wychodzil czarny a tam tez sprzeglo mokre. Podobna pojemnosc i zupelnie o niego nie dbalem tylko w picze i do przodu. I tera po roku jakbym ten olej wypuscil to nie bylby taki syfiaty.
Co do resztek brudu to tlumacze , wymienilem trzy dekle i wszystkie byly pucowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:57, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, ale chinolek jezdzil zawsze na syfiastym oleju.. czyli osad gdzies sie osadzil na sciankach czy tarczach sprzeglowych. gdybys teraz zalal porzadny olej ktory ma smarowac i czyscic (plukac) moze okazaloby sie ze umyje silnik i sam zrobi sie czarny. tak jak stalo sie w daelimie...
a linka sprzegla miala u ciebie luz?
nie wiem jak jest w daelimach ale jak masz latwy dostep to zerknij na tarcze sprzeglowe, pod wzgledem przypaleń.
A teraz uciekam spac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:13, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No linka byla zuzyta, za to pod nowy silnik przyszla nowa koreanska.
Zaczynam sie zastanawiac, czy moze to jednak nie problem gaznikowy. Dzis sobie rozwieje ta opcje. Wymyje go w nafcie bo przypomina mi sie akcja z syfem w baku. Moze cos jest prytkane.
Kurde, znow dniowka w piekarniku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:39, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
A przypadkiem nie rozje..łeś sobie zaworów? Strasznie klepał nimi na zlocie. Mieliśmy je robić ale jakoś nie wyszło. Nie pogięły się popychacze albo wałek jakiś nie hartowany dali albo rozrząd się przestawił? Może gniazda się upaliły? Niedawno robiłem sprzęgło i po 400 km na nowym oleju był już czarny. Trochę dziwnie wyglądała Twoja 1 zlewka oleju na tej szmacie było pełno syfu.
Nie odpala nawet na samo starcie czyli to nie problem z paliwem, iskra jest jeżeli jesteś pewny że w dobrym momencie to zapłon odpada, zostaje kompresja mówisz że jest, czyli pozostają zawory. To właśnie przy nich dłubałeś wjęc dobrze sprawdź czy łańcuch rozrządu się nie rozciągnął, luzy są ok, popychacze nie pogięły się zawory nie są upalone.
Ratuj motór albo w pizdu sprzedaj i kup VT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:25, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Foveon na samostarcie nie odpali jak jest zalany, za mało powietrza w cylindrze ma. Jeszcze książka serwisowa podaje możliwość że lales słabej jakości benzynę i nagar się zebrał, sprzęgło w sumie też jest możliwością bo w końcu się ściera w silniku ale bez przesady że zasyfiloby olej po dwóch obrotach.
Nagar jak się zebrał to kompresja będzie wyższa niż powinna, sprawdź to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:26, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2 możesz mieć rację ale zweglony lakier z drutu odpada takimi platami, w oleju raczej by zawiesine zrobił niż go zabarwil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:59, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Okej, oczywiście znów dziękuję AdamowiM który cały czas prowadzi nade mną opiekę przez telefon.
Spuściłem paliwo, zdemontowałem gaźnik, trochę go przejrzałem, zdjąłem bak.
Kasia zdjęła dekiel, będę zakładał jednak malowany.
Tu jak odkręca stary:
No ale tak zakręciliśmy wałem, patrzymy na dolot patrzymy.
Coś się tam mało co rusza....
Zdejmuję górną pokrywę a tu:
A tu Kasia pokazuje ułamany konik zaworów ssących....:
I teraz jeszcze jedno, wałek już jest lekko przytarty i się zastanawiam czy od starych koników czy od czego.
Przejechałem na nim ledwo 800km może a już stał się ostry...
Wiem, popełniłem błąd, że nie zmieniłem kompletu ale kasa szanowni państwo.
Czyli iska jest, ale widać nie tylko to się rypło.
Choć szczerze mówiąc, nie wiem kiedy to się stało bo na drodze stuknięcia nie słyszałem a świeca była czarna od paliwa po wykręceniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:11, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Łamiącego się konika możesz nie usłyszeć.
Podczas wymiany wałka zawsze należy skontrolować elementy współpracujące z nim.
Popychacze można szlifować no i trochę brakło weryfikacji części/ Trudno, człowiek uczy się cały czas. Ważne że temat masz ogarnięty. Teraz tylko ukłon w stronę Marcina.
Pamiętaj o rabacie dla forumowicza.
Inna sprawa to zmień typ oleju. Przyczyną mogły być zbyt luźne zaworki. To jest zbyt duży luz. Raz że stukają, a z tego co pisze foveon to tak było i dodatkowo zamykały się i otwierały w niewłaściwym momencie. Dodały na konik dodatkowy nacisk. To po niedzieli już na trasę jak dobrze pójdzie.
Brawo Kasia. Widzę że smaru się nie boisz.
Fajnie że ma kto Ci Rushrodzie pomagać.
Lewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:23, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Krzysztof, wreszcie mam dostęp do komputera.
Tobie motor się sypnął, a mi komp. Ale już działa
Ale Ci się narobiło w silniku.
Brak i skry i jeszcze ubity konik, ale widzę że już znalazłeś przyczynę nieodpalenia silnika.
Co teraz, nowy silnik czy przeszczep góry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 5:25, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Cholera czuję się troche winny, małem ci zawory ustawić Jakie teraz masz plany? wstawiasz silnik miga czy reanimujesz stary?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 5:38, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
gdzies pisal ze wstawia silnik z vj czyli od Miga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:17, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Co ze silnikiem, naprawiony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:49, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Czekam, aż migu sprowadzi sobie inazume, jutro ma wyciągać swój i pakuje na minipaletkę. Wszystko dobrze, tylko:
- nima kopki (ale może z czasem dorobię - pierwszy vs z silnikiem vj z kopką na świecie)
- będę musiał wykombinować mocowanie chłodnicy oleju
- zastanawiam się, na ile zgodzi się instalacja elektryczna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:57, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W daystarach Fi też nie ma kopki. Ja wiem że to taki szpan mieć kopke ale jakoś sie żyje bez niej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:01, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Kurde, co to wyjdzie z Twojego Daelima.
Teraz to Twoja maszyna uzyska tytuł najlepszej na zlocie
Kopka? Po co?
Mocowanie, Krzysztof wszystko do zrobienia.
Wszystko oprócz instalacji elektrycznej (ale to mnie dotyczy, nie Ciebie ), kto jak nie ty ma dać radę.
Jak uruchomisz Daelima to zapraszam do mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:03, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
ja swoja 1 raz uzylem (słownie jeden ) w skuterze tez taki wynalazek byl i jak mi zware robilo to na rynku pol godziny kopalem by odpalic (brak doswiadczenia i strach przed urwaniem )nawet pomysla mialem by ja odkrecic bo cos brzeczy na łączeniu w niej ale moze kiedys sie przydac to została
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:07, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja w sumie korzystam z kopki.
Jak by nie było kopki, to bym nie płakał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:10, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam farta jako elektryk do "szewc w dziurawych butach chodzi" wiec zaniedbanie baterii itd to u mnie norma. Do tego kopka mnie łączy duchowo z moim frankenstainem i jakoś będzie mi bez niej dziwnie jak kiedyś nie odpali. Zawsze zostaje zawołać kogoś do pchania, sprzęgło dwa razy w górę i może zagada...
No ale tak dywagując z Katarzyn, to stwierdzilem, że raczej kartery będą te same więc z pierwszego lub drugiego silnika przełożę kopaję, boczek z drugiego i trzeci dziwoląg będzie miał kopę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:17, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Sprostowanie:sprowadzam moduł i instalacje do inazumy bo silnik mam i wyladuje w moim vj😀 jutro wyjmuje silnik dla Rush'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:22, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Noooo, na jedno wychodzi. Najważniejsze, że niebawem będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:26, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, bede sie starał zeby wysłać Ci przesyłkę w piatek zeby na poniedziałek była.A moja przesyłka opuściła już urząd celny i jest w drodze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:29, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Coby tu nie było nudno, to na szybko dodam parę zdjątek jeszcze...
Np. tu na fotce ile stuknęło mojemu chinolcowi którego zawsze zostawiam w kącie i nigdy nie dbam o nic a zawsze odpala od strzała... Takie tam z drogi. Na silniku 110. 6 sekund do 70, vmax 85 - dojazdy do pracy przez miasto w sam raz, odejście wariackie, dziś parę metrów na tylnym jechałem bo jak zawsze zaspany i spóźniony...
Tu zaś zdjęcie od miga dla porównania silnik Daelimowski 125 i Suzuki 250:
I jakby ktoś nie wiedział, tak wygląda goły VJ bez serca, też od miga:
A na marginesie, ostatnio odwiedził mnie Nokan, stąd mogliśmy pomierzyć cewki w VT, gdzie wyszło dużo więcej niż u mnie...
Zagęszczenie moto na metr kwadratowy prawie dobre...
A na koniec, wspominając zlot...:
Acha, jeszcze kawałek który znałem wcześniej i mnie nastrajał od zlotu będzie mi przypominał już tylko Adama Rycerza Byczyny.
https://www.youtube.com/watch?v=4fj8N-Lc5_k
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Śro 20:43, 29 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:02, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Hehe silnik jest z suzuki gw250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:43, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mig290 napisał: | Hehe silnik jest z suzuki gw250 |
Ale wtopa. Już poprawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:46, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
To będziesz zakładał ten nowy motor od suzi ? No no to teraz nie nadążą za tobą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:56, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nie, ja zakładam motor od VJ a mig zakłada od Suzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:20, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Uwaga proszę pań i panów.
Daelim Custom Rushrod staje się customem jeszcze bardziej niż był.
Powstaje nowy model który łączy wszystkie Daelimy na świecie niemalże.
A przynajmniej te biegowe...
Powstaje powoli niczym feniks z popiołu DAELIM VSJ150 Custom
Dlatego zapraszam wszystkich do dyskusji, bo będę musiał zgodzić instalację elektryczną VS z VJ/(VL).
Wszelkie podpowiedzi VS/VC/VM/VR jak i VJ/VJF/VL mile widziane.
No i trochę w trakcie, choć ślusarzem nie jestem a spawam od wielkich dzwonów udało mi się w pracy po godzinach zrobić mocowanie pod chłodnicę a tymczasem silnik już wsadzony....
Piszcie jak to łączyć, myślałem, żeby tak:
- wsadzić fragmenty wiązki z VJ
- moduł musi być z VJ
- regret regulator napięcia z VJ
- resztę pierdół łączyć kabelkami
Nie wiem jak zgodzi mi się np. obrotek itd. Sugestie?
Piszcie
Kto nie wie, to go informujcie żeby się wypowiedział, każde słowo ważne.
Nieskromnie dodam, że właściwie nastał ten moment w którym mój pojazd łączy wszystkie z całego forum... W końcu VJ to identyko jak VL pomijając kształt, a mając silnik i instalację z VJ w VS który jest jakby vc/vs/vt łączony to mam komplet pod dupskiem jak odpali...
Tak jest, jestem wami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:35, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
królu złoty jedyne co robilem przy instalacji to kable na głowce ramy lutowalem bo schodzi sie po kilka w jeden i wszystko sie rozp.zdzilo,oznaką było swirowanie kierunkowskazow raz byly a raz nie,reszta chlopakow pewnie ci pomoze a ja dalej nie jezdze zebys nie czuł sie osamotniony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:41, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Rush wydrukuj oba schematy i kolejno po kolorach jedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 5:44, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mysle o kolorach ale takie rzeczy jak moduł i regulator muszą być dobrane pod silnik. Regulator to tam nic wielkiego i moze by sie zgodzil ale moduly sa zupelnie inne. Vj ma 8pin vs 6pin.
Cewa w sulniku tez inna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bakus
Support
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Czw 7:30, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja w swoim mam moduł 4-pinowy, który został przerobiony przez poprzednika, więc może coś wykombinujesz
Schemat Elektryki VJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:54, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Główna wiązkę wkladasz z vj reszte dopinasz z twojego jak wtyki nie pasuja to tniesz, lutownica, termokurczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:42, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No to jeszcze brakuje mi schematu od VS.
Co co do wtyczek to może trzy pasują. Ale kolory i tak są inne.
Całkowicie inna ta instalacja jest.
VS ma 16 przewodową a VJ 22 bodaj.
Trochę zejdzie zanim to rozgryzę, jeszcze tylko schemat od VS i jakoś pogodzę.
Muszę wyeliminować takie coś jak przełącznik zapłonu np.
Celuję w to, żeby właśnie cdi i regret zgrać z silnikiem a resztę już zostawić z VS
chociaż na teraz obie są rozciągnięte w garażu koło siebie i czekają aż się nimi zajmę.
Generalnie przecież, chodzi tylko o to, żeby silnik miał iskrę, czujnik N i obrotek i żeby ładował aku. Nic więcej z VJ'towskiej instalacji nie potrzebuję bo reszta będzie latać jak latała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:22, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
I chyba tak musisz do tego podejsc... czyli laczyc po kawalku. Najpierw to co latwiejsze czyli rozrusznik... no i to tyle z latwiejszych rzeczy wierzymy w Twoje i Katarzyna umiejetnosci...
Regulator napiecia tak jak pisales z vj'tki. Obrotomierze powinny dzialac na tej samej zasadzie (zgaduje).. ale olej go narazie, najpierw najwazniejsze jest uruchomic silnik, pozniej stacyjka, ladowanie, i reszta pierdol jak czujnik luzu obrotomierz..... czujniki cofania
Jak cos to pisz to moze po ogledzinach swoich kabli cos ci podpowiem.. uprzedzam nie bedzie to fachowa pomoc, tylko na zasadzie "zolty kabel od tej kostki mam podlaczony do...."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:59, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Moduł musi być z tego pierdzipędu co silnik, tylko i aż tyle nie ma tam naprawdę nic trudnego, wszystko podlaczasz na czuja upewniajac się że masz bezpiecznik Max 10A do fazy testów (jak z rozrusznika skorzystasz to go upali) a jak coś źle podlaczysz to bezpiecznik za parę groszy uratuje Ci elektryke za parę stów. Przekonałem się o tym niedawno. Obrotomierza jeszcze nie rozgryzlem ale myślę że to prosty przetwornik DAC, z innego daelima na pewno się zgra. Sygnał ciągnie z modułu,o resztę musisz zapytać bo nie wiem jakie cuda wianki mogą wyjść przy wymianie wiązki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:06, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Podepnij moduł, regulator, cewke wn,przekaznik rozrusznika, rozrusznik ,mase i aku znajdz w głównej wiązce po schemacie kable od stacyjki sa 2 połącz tymczasowo, znajdz w głównej wiązce wlacznik rozrusznika, sprawdz czy masz iskrę, pospinaj wszystko na ramie, pozniej tył oswietlenie i na koniec przód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:54, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No wlasnie, zasilanie glowne z vj to dwa przewody a w vs o dziwo 3. Najprzypuszczalniej jest tak, ze vj ma czorny jako - a czerwony jako + a w vs jest jeszcze to masowane zielonym tylko nie wiem po co ten drugi minus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:10, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie zapomnij podłączyć czujnika rozpieprzania silnika
Dasz radę to tylko kabelki a kabelki mają swój początek i koniec. Wtykasz takiego na początek a koniec do końcówki - proste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:20, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Niewiem ale podłącz czarny do masy a czerwony do plusa skoro w vj tak jest to tak ma byc , ty z vs potrzebujesz tylko podlaczenie oswietlenia tylu oswietlenia przodu czujnik stopki, obrotek ale to wychodzi z modulu wiec jest w kostce w glównej instalce vj poziom paliwa , no i titek titek jest najważniejszym elementem! 😀
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:47, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod, załóż jeszcze przycisk autodestrukcji. Będziesz mógł sam decydować kiedy wysadzić to wszystko w kosmos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bakus
Support
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Pią 19:02, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Sam u siebie miałem przerabiane w elektryce, no ale doprowadziłem go już tak jak powinno być tylko cewke i moduł mam podpiety innymi kablami no ale najważniejsś ze że działa
Jak coś Rushrod też mogę ci pomóc w elektryce z VJ'ki.
Najważniejsze żeby kable się nie poupalały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:09, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
AdamM71 napisał: | Rushrod, załóż jeszcze przycisk autodestrukcji. Będziesz mógł sam decydować kiedy wysadzić to wszystko w kosmos |
I przycisk zakładający na forum temat Pomocy !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:01, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Proszę nie naśmiewać się z Krzysztofa
Zobaczycie, jeszcze wszyscy będziecie chcieli mieć coś "takiego"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:47, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Takie coś, z takim czymś, i bez takiego czegoś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:59, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Fajnie to takie nasze, swojskie, wysmiać i pokazywac paluchem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:57, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mig ale tu nikt sie nie naśmiewa. Żartować można, ale wszyscy tu staraja się wspierać Rusha. Myślę że i Rush nie obraża sie za takie żarciki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:39, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Oby w koncu wyjechał bo sezon w pełni ja tez w kawałkach w przyszlym tygodni zaczynam piaskowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:00, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
To najgorsze, jak siedzi sie w garażu z rozebranym moto, a po ulicy tuż obok mknie jakiś moto.... cholewa bierze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:26, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
To to jeszcze nic.. najgorzej jak moto wpelni sprawne a Ty nie masz zywcem czasu pojezdzic..
Rash to pewnie do wtorku ogarnie... chyba ze juz ogarnol i kilometry trzaska, dlatego nic nie pisze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:32, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja jak nie mam czasu to nawet o moto nie myśle.
Rush zdawaj relacje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:32, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak sie wie co i jak robic i ma sie czesci to sama przyjemnosc przy moto porobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:23, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie, to piątek nic, spotkanie pracowe, sobota u teścia, niedziela u ciotki na imieninach. Jutro wchodzę do garażu z pełną chęcią i ogarniam od rana.
Jak czarny w VJ jest minusem (tak przypuszczam bo zazwyczaj w instalkach stałego napięcia czarny to minus) to już z górki.
Czujnik stopki nie potrzebny, sama się chowa, zresztą u mnie nie ma.
Zielone pomasować i do przodu. Właściwie zastanawia mnie po kiego grzyba robili i tu i tu instalację dwuprzewodową jakby - minus mógł być cały na ramie... I w sumie jest...
Coś się jutro powalczy. Mam chęci a to najważniejsze.
Co do żartów z mojego Frankenstejna VSJ to jak najbardziej sam się z wami chętnie pośmieję.
Żarty i przytyki na czasie mi się podobają.
Dobijają mnie tylko na rowie jak nie mam co zrobić i jak naprawić, do domu daleko, dzień się kończy a w portfelu pusto...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Nie 21:25, 10 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:34, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No wczoraj moje mondeło mnie olało puścił przewód wysokiego ciśnienia od paliwa między pompą a listwą. Waliło ropą jak cholera. A tu dupa niedziela, potem cały czas praca załamka. Ale trzeba się pozbierać i zacząć kombinować. Jakoś do domu dojechałem zamówiłem przewód i w tygodniu go zrobię jak nie będzie lało.
A w nagrodę do pracy jeżdżę motórem co prawda miałem zmienić łańcuch i zęby, zrobić naciąg ale ogarnął mnie straszliwy leń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:59, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Miłoszu, trzeba było sobie Alfę kupić. Jeździł byś bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:11, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Na lawecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:15, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No w ostateczności nie będzie Ci to dziwne, masz doświadczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|