Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:51, 11 Gru 2015 Temat postu: Daelim VL 125 Fi Daystar. |
|
|
Witam wszystkich sympatyków 2 kółek ze stajni Daelima (i nie tylko)
Widzę piękne VJ'tki, VS'ki, VT'eki ale VL'ki nie zauważyłem więc dodaję do kolekcji mój egzemplarz :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fabryki nie poprawiałem. Dodałem tylko stelaże i nieduże 11'to litowe sakwy.
Rocznik 2007, silnik na wtrysku.
Moto przejeździło obecny sezon bezawaryjnie - (wyregulowałem tylko naciąg linki sprzęgła).
Na wiosnę tylko olej i w drogę
Myślę nad oparciem dla plecaczka - ale za zasadzie jak się trafi pasujące we względnej cenie to wezmę.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:15, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wygląda świetnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Katarzyn
Old Lady
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 18:23, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Faktycznie te daelimy 125 mogą niektórych zmylić.
Szprychowe felgi - jestem za.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:42, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
fajna maszyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:57, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Piękne zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:08, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Silnik wyglada jakby ledwo sie miescil...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:11, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Barok, splendor, gwiazdy na niebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:09, 12 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wiadomo, czym się motocykl kupuje
Naprawdę przy moich gabarytach nie miałem zbyt dużego wyboru co do modeli ale Daystar mimo że bez V'ki najbardziej przypadł mi do gustu.
Miał być na jeden sezon a zostanie na dłużej (nie będę jeszcze robił kat. A).
Najciekawsze że żona moja ma prawko A i jeździ Suzuki GN250 a oblatywała i DragStara 1100 i Virago 535 a jak wsiadła na Daystara to jeszcze nie widziałem żeby tak ostrożnie jechała (bała się normalnie hehe).
Ponoć to wszystko przez podesty że czuła się "majestatycznie". Ale się uśmiałem.
Nie jest wysoka więc Daystar dla niej to prawie jak Goldwing
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:46, 12 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mój tak pięknie nie wygląda:((
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:24, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
daystar125 napisał: | mój tak pięknie nie wygląda:(( |
A jeśli chcesz, żeby wyglądał, to do roboty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:43, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Piękny. Juz sie nie mogę doczekać aż wszyscy sie spotkamy i nasze Daelimy wszystkie obok siebie.. Bedzie piękna fotka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:48, 20 Sty 2016 Temat postu: Zlot |
|
|
Ewidentnie widzę tu przygrywkę do zlotu Daelimów. Czy są już jakieś sugestie lub ustalenia?
Zgadzam się z sugestią fotki lub wielu fotek. Wysłałbym to wszystko do Korei, bo ich głównej kwatery. Niech wiedzą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:57, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Można też od czasu do czasu jakieś "artystyczne" zdjęcia, takie jak tutaj to pierwsze, wrzucać na forum facebookowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:31, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Gratuluje pięknej maszyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:16, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś miałem test plecaczkowy.
40 km z jednym plecaczkiem ( 70 kg) i 40 z powrotem z drugim (65 kg).
Ja sam ważę 102.
Byłem zaskoczony. Pod górę na 5 biegu nie schodził z 90 km/h.
Na prostej 100 utrzymywał.
Oznacza to że plecaczek w Daystarze zabiera tylko ok 12 - 15 km/h w stosunku to jazdy bez niego. Oczywiście mam porównanie bo tę trasę jechałem również sam.
Prędkość przelotowa w granicach 80-90 nie zmienia się zatem mimo plecaczka.
Przy okazji zwróciłem uwagę na obroty 5-tego biegu przy danej prędkości.
Wygląda to tak, że na każdy 1000 obr przypada 10 km/h .
80 km/h - 6000 obr
90 km/h - 7000 obr
100 km/h - 8000 obr
110 km/h - 9000 obr
115 km/h - 9500 obr
Przy 10 000 zaczyna się czerwone pole.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Nie 20:18, 03 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:21, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No to mój niemal 20sto latek raczej nie wyrobi... W pojedynkę, może. Zależy od wiatru...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:25, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No ja założyłem szybę i prędkość nie spadła 110 leciałem ale to już max.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:34, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie musi wyrabiać, to inny silnik i inny moto.
Patrząc na dane katalogowe - nie wiem na ile twój egzemplarz jest z tym zgodny:
1) Lubi obroty bo najwięcej mocy 12 KM osiąga przy 9100 Obr.
2) Różnica jest w wadze - VS jest 30 kg. lżejszy od Daystara więc mu łatwiej wszystko przychodzi
Więc jak na 20 latka to całkiem niezły zadzior
Trzeba zobaczyć na żywo te wszystkie modele (mam na myśli zlot), bo czyste parametry z kartki nie dają mi pełnego wyobrażenia o danym modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:36, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
daystar125 napisał: | No ja założyłem szybę i prędkość nie spadła 110 leciałem ale to już max. |
Myślałem o szybie kiedyś i właśnie zastanawiałem się czy wpływa w jakiś sposób niekorzystnie na parametry prędkości jazdy.
Po Twoim poście znów mogę o niej myśleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:39, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moj 20 lata fajnie czuc moc, oboroty/predkosc pokrywa sie z Rushroda.
Ale wracajac do tematu: Ach te szprychy echhhhhhhhhhhh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:08, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie obstawiam, że szyba pomaga. Ale co to za brat wiatru jak się go boi...
Biorę wiatr i muchy na klatę i pysk.
Ja to lubię.
Amen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:41, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja bym chciał taką szybę wysuwaną. do 70 km/h jej nie ma a powyżej się wysuwa i jest
Albo na przycisk albo z czujnikiem deszczu i z wycieraczką
Bo też lubię ten wiatr a z drugiej strony nie lubię owadów i deszczu.
Jak to pogodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:10, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jak znajdę trochę czasu to pstryknę zdjęcia mojej gwiazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:46, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ano, szczerze mowiac wiele owadow w tym roku nie zalapalem. Na lampie bylo ze 7 wczoraj. Wybijam poki mlode. Tez sie wezcie za robote... na kasku lepi, tylko 3 sztuki przez 4 dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:37, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Ano, szczerze mowiac wiele owadow w tym roku nie zalapalem. Na lampie bylo ze 7 wczoraj. Wybijam poki mlode. Tez sie wezcie za robote... na kasku lepi, tylko 3 sztuki przez 4 dni. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:58, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś wymieniłem olej - Motul 5100.
Dostanie się do korka zlewu oleju nie jest takie idealne, bo jest z boku a nie pod spodem.
Dźwignia zmiany biegów trochę przeszkadza ale udało się.
Korek na szczęście w stanie bardzo dobrym
Filtr oleju za to pestka. ładne dojście i prosta wymiana.
Jako że zlew oleju jest z boku po całkowitym spuszczeniu starego oleju przechyliłem jeszcze motocykl i wyleciało ze 100 ml.
Stary olej był czarny ale ten nowy wcale nie jest dużo jaśniejszy - dopiero pod światło widać różnicę
Uszczelka i sprężyna w bardzo dobrym stanie więc nic tylko latać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 2:57, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jak olej juz nie leci dobrze jest ruszyc ze 3 razy kopka wtedy jeszt torszke poleci i to nie tak malo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 6:05, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko ze w wersji z wtryskiem nie ma kopki a elektrycznym starterem lepiej nie ruszac bez oleju bo jeszcze odpali ja po spuszczeniu oleju wlalem 100 ml nowego zeby przeplukac srodek silnika i dopiero wtedy zakrecilem wszystkie korki. Claptonari i ile weszlo Ci oleju? Bo u mnie rowno 1 litr...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 6:54, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kopki u mnie brak więc cierpliwie odczekałem aż całość grawitacyjnie zleci. Po przechyleniu wylatuje ok 100 ml dodatkowo.
Po wlaniu 1 litra bagnet ledwo co dotykał oleju więc dolewałem aż poziom pokazywał środek skali - czyli książkowo. Dodatkowo weszło 3x50 ml więc 150 ml.
Czyli całość 1,15 L.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:46, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Piękne zdjęcia pozazdrościć maszyny. Ja przy wymianie oleju nalałem do silnika 1,2 l.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:37, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Byłem na pikniku w Legnickim Polu. Była między innymi rekonstrukcja bitwy pod Legnicą z Tatarami z roku 1241. Festyn był miasteczku, a inscenizacja oddalona o jakieś 1,5 km na polach. Zorganizowano tam parking dla motocykli więc na 2 kółkach można było dojechać.
Było jakieś 80 motocykli - sami riderzy i wyjadacze. Hondy, Yamahy, Harleye, Kawasaki, Suzuki, BMW - generalnie większość znanych motocykli. W większości cruisery, ale tez kilkanaście turystyków i ścigaczy.
Zdziwiło mnie, że sporo osób podchodziła do mojego Daystara oglądając go z każdej strony i dziwiąc się, że to jakiś unikat, którego nigdy wcześniej nie widzieli. Jeden z dumą oznajmił, że zna markę Daelim, że jest koreańska i robi bardzo dobre motocykle
No i proszę - nie trzeba motocykla 1800 pojemności za 30000 PLN żeby wzbudzić zainteresowanie
Gratulowali maszyny, że bardzo ładna i wyróżniająca się i że w życiu by nie powiedzieli że 125. Potem w grupie pośmigaliśmy - spokojnie, dostojnie 70 - 80 km/h.
Świetne uczucie. Tak ryczeli że własnego silnika nie słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:15, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Bo oto chodzi.Żeby wspólnie jechać A nie zapiera...Zresztą po naszych bocznych wiejskich drogach jazda 90km/h.To i tak wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:59, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
vl chyba najbardziej masywnie wygladaja - lubie to
Jazda w grupie jest bardzo przyjemna. W poniedzialek podlaczylem sie na lewego pod 2 choppery i przejechalem z nimi ok 16km..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:42, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Panie i panowie, muszę się do czegoś wam przyznać.
Po cichu - będąc na zlocie zazdrościłem brzmienia Waszych maszyn (Tsina to aż się zląkłem )
Mój jako jedyny chyba miał niedotknięty od fabryki tłumik.
Brzmienia zero, cicho i w ogóle beznadziejnie.
Dziś nastąpił ten wiekopomny dzień i pozbyłem się tych DB Killerów.
Nareszcie brzmi jak Wasze Mustangi. Piękny soczysty bas głośność akceptowalna
Uff, nareszcie nie ma siary
Wcześniej wyglądem na nim jak na komarku i brzmiał jak komarek, teraz tylko wyglądam jak na komarku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Pią 12:46, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:56, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No brawo! Chopper ma chrapać głośniej od właściciela
Tych gwizdków nie wyrzucaj tylko bierz na zlot jak będziemy razem w pokoju
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pią 12:57, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:06, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
HAhah dobre.
Pozakładamy sobie końcówki wydechu i będzie jak pochrapywanie niemowlaka
Muszę je tylko wyczyścić bo wyglądają jak środek katalizatora - same cząstki stałe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:32, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Tsina to aż się zląkłem )
|
hahaha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:14, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Panie i Panowie uwaga w daystarach na osłonie silnika po lewej stronie na chromie jest duży plastik z wcieciem który można odkręcić śrubokrętem płaskim, pod tym znajdziemy miejsce na nasadke numer 17 (chyba) i możemy spokojnie obracać wałem silnika polecam jak trzeba zakręcić silnikiem bez odpalenia a kopki nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:34, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W vj tez jest... i kopki tez brak.. probowalem kiedys to odkrecic ale masakra jak trzymalo (moze ktos kleil).. i odpuscilem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:12, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu fabrycznego wydechu.Ja też poznałem się tych db kilerow. Jeszcze dodatkowo obciolem końce z ukosa.Fotki są w galerii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:59, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jabbinsky napisał: | Panie i Panowie uwaga w daystarach na osłonie silnika po lewej stronie na chromie jest duży plastik z wcieciem który można odkręcić śrubokrętem płaskim, pod tym znajdziemy miejsce na nasadke numer 17 (chyba) i możemy spokojnie obracać wałem silnika polecam jak trzeba zakręcić silnikiem bez odpalenia a kopki nie ma |
U mnie klucz 14mm ale czy odpali...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:32, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No to uślizg tyłu mam dziś zaliczony.
Nie żeby opona, bo trzymała jak należy.
Durna stopka centralna. Myślałem, że podesty będą pierwsze
Tak zacieśniłem zakręt przy 80 km/h i pięknie położyłem motor a tu sru i podskok przez tą zakichaną nóżkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:36, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Uuuuu, to nie miłe uczucie, ale wnioskuję, że skoro nic więcej nie dopisujesz, to skończyło się na skurczu serca.
Witaj po stronie zużywających ranty opony.
PS, utwardzenie tyłu, czasem pomaga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:47, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Skończyło się na "Wypierd.... tę pojeb.... centralną"
Wszystko ok, nie dałem mu się wyprostować i ładnie dokończyłem zakręt - oczywiście już tak się nie kładłem dalej
To w takim razie po co mi w podestach takie dzyndzle zakończone kulką, skoro centralna pierwsza obciera. Może dupa za ciężka?
Z tyłu mam MONO pod siedzeniem z regulacją ale jest idealny, nic nie dobija nawet w 2 osoby a jest komfortowo.
Po prostu to nie motocykl do takiej jazdy - albo tę centralną wezmę i wypier...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Śro 21:50, 24 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:21, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz, w skromnym VS, jeździłem w połowie twardości i w dwie osoby z sakwami itd też nie dobijał. Zmiękczyłem na 3 z 4 i było fajnie. Lekko czasem zabujał na mega dziurach. Dałem na 1 z 4. Jest twardziej ale komfort nie spadł. Za to właśnie trakcja mega. TZW ślimaka w sosnowcu robię 60-65kmh (normalnie auta 30-40), ogólnie auto pomału ucieka przy 60. To jest jakieś 360 nie wiem, na 70metrach średnicy. Na tzw. nerce w bedzinie to samo, prędkość względem auta spokojnie o 20-30 więcej... Komfort nie spadł. No ale to metodą prób i błędów dojdziesz do tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:03, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś zadzwonił mechanik.
Przeszczep wału z Rushrod'owego dołu przebiegł pomyślnie
Silniczek odpalił nawet na starym akumulatorze. Nowy (od Darka) został zalany i odgazowuje się do jutra - zostanie podmieniony.
Generalnie mam już motorek do odebrania.
Pogoda oczywiście teraz robi się podła ale coś wymyślę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:10, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
no to super że wrócisz do easy rider-ów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:43, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
extra to czekamy na powrot na wlosci i pierwsze wrazenia z przejazdzki po remoncie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:19, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
no to super..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:20, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jak go tylko dorwę.......... wrrrrrrrrr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:41, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie podnozki cierpią mocno w zakrętach, nie wiem czy ktoś się na zlocie oponie przyjrzal.
Nie wiem jak musiałeś się złożyć żeby centralną zahaczyc
W każdym razie oczekujemy Cię w Żorach na zakończenie, będzie super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:10, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Claptonatari jak byś wracał i byś był w okolicach Oławy zmęczony czy cuś to wal śmiało zawsze jesteś mile widziany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:38, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
To po drodze zapraszam do mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:52, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A dzis taka podla pogoda. ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:14, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jutro tez pewnie pogoda będzie taka beznadziejna. Będę walczył o życie oraz z czasem więc dziękuję za zaproszenia ale chyba nie dam rady. Tak naprawdę to jeszcze nie wróciłem ze zlotu i dopiero jutro wracam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:21, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
To ci się zlot przedłużył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:54, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Oficjalnie dziś powróciłem ze zlotu na swojej naprawionej maszynie.
Chłodzenie wodne miałem gratis przez 60% 270 km trasy.
Ale mogłem sprawdzić czy wszystko ok i jest ok
Wracam do obiegu. Dziękuję jeszcze raz wszystkim zainteresowanym i za okazaną pomoc.
LWG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:09, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
piekna informacja oby sluzyl dzielnie i nie psuł ci juz humoru,do zobaczenia na nastepnym zlocie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:52, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Taka dziwna rzecz.
Chodzi o to, że jest problem z odpaleniem maszyny (rozrusznik jakby miał spore opory) i teraz szukam rozwiązania.
1) ustawiane miałem zawory i są ustawione na 1.00 mm a w serwisówce jest 1,2 +- 0,2 czyli zakres os 1,0 do 1,4.
2) nowy akumulator podłączyłem do prostownika z prądem ładowania 8Ah (opcja ładowania powolnego) na 5 dni - prąd rozruchu tego akumulatora to jest 100A.
Mam wrażenie jakby było za słabo. Kręci 3 razy i koniec. 3 razy i koniec.
Podłączyłem wtedy prostownik i pięknie zapalił, po odpaleniu nie gaśnie chodzi jak złoto.
Zrobiłem wczoraj ponad 100 km nie gasząc po drodze motocykla aż wróciłem do domu.
Jak był nagrzany po zgaszeniu odpalił za drugim razem na tym samym aku a potem po 5 min znów za 2 razem.
Rozrusznik jest cały sprawdzony i dobry.
Czy uwaliłem nowy Aku tym 5 dniowym ładowaniem?
Czy YUASA YB9-B mająca prod rozruchu 130A rozwiązałaby problem?
Czy zawory ustawione na 1,0 mogą mieć wpływ na ciężki rozruch?
Ciekawostka, w manualu do Daystara FI czyli wtryskowego oraz w instrukcji obsługi do niego stoi jak byk: BATTERY 12V 10AH MF
Czyli YTX12-BS - cholerka z prądem rozruchu 150A (EXIDE) do 180A (YUASA lub JMT).
Te baterie są od modeli z wtryskiem czyli 2007 w górę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Pon 11:31, 26 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:11, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Na pewno 1,0? Dla gaznikowego daystara serwisowka mówi 0,15 na wydechu i 0,12 na ssacym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|