Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:47, 21 Sie 2016 Temat postu: zwalnia na 5 biegu max 80km |
|
|
witam posiadam daelim vc 125 rozpędza sie normalnie do 80km na 4 biegu dalej nie chce iść tylko trza go męczyć a jak włączę 5 bieg to powoli zwalnia i gdzie tkwi problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:52, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jakie obroty masz przy 80 km/h?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:59, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
na 4 biegu przy 80 mam 8 tys a jak wbije 5 bieg to zwalnia nieraz przyspieszy do 90 a mam na liczniku 130km na 1.2.3 biegu wkreca sie na max obroty do 12tys na czwartym do 10tys ledwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:17, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
no to czego Ty chcesz od tego motoru?
Pamiętaj że masz silnik 124 ccm.
Jak będziesz go "garował" non stop do 10-12 tyś to zamów sobie od razu u Krzyśka drugi silnik
Ta na poważnie, jest ok 5 bieg jest nadbiegiem. Druga sprawo to, że jak masz VC 80 km/h (a takie były, ja takiego miałem) to pewnie zostało zmienione przełożenie na zębatkach i wbijając 5 jedziesz ze stałą spokojną prędkością ale nie osiągnie pełnych obrotów.
Nie "garuj" go, to nie jest motor tylko Daelim. Szanuj go jak młodszego brata.
Albo żonę, lub Matkę. Jak Wolisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:55, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
a ja bym ci radzil sprawdzic predkosc gps-em.u mnie licznik jest padniety i przy 80 mam 100km/h.moze go niepotrzebnie ciagniesz tez tak robilem puki predkosci nie sprawdzilem gps
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:21, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy masz założone właściwe zębatki. W VT to 14/42 a w WC powinny być te same
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:39, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja bym jeszcze zapytał o Twoją wagę. Sam ważę prawie 120kg i mój motocykl zachowywał się bardzo podobnie jak Twój. Na 4ce jakoś jeszcze szedł a na 5 całkiem "zdychał". Zwyczajnie silnik nie miał dostatecznie dużo siły żeby kręcić się szybciej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:28, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam 100kg ale dziwne jak mam 80km i wbijam 5 to powoli słabnie a na 4 jak go cisne to idzie cały czas moze ma jakas blokade albo tłok juz do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:49, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No to sprawdź kompresję, nie chciałem o tym pisać bo to już ostateczność
Ewentualnie podmień moduł na inny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 6:16, 27 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
a zna ktoś rozmiary pierścieni bo bym chciał znałeś jakieś z innego motoru bo podobne ma romet 124cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcelus24
Hangaround
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:39, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Zrób tak jak Ci radzi Dariusz i podmień moduł zapłonowy. Ja miałem podobne objawy,rozpędzał mi się max do 80,ważę podobnie jak ty 105kg. Kupiłem moduł na allegro za 17,50 + wysyłka i śmiga super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:24, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
podaj aukcje na jakiej kupiłes
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:47, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jacek040484 a czasem nie jeździsz na włączonym ssaniu bo mój kolega tak miał zamiast wyłączać ssanie to włączał i moto 80 dych i więcej nie chciał iść a po wyłączeniu i 115 moto idzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcelus24
Hangaround
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:51, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kupiłem dokładnie ten [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:00, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
@marcelus
Masz motocykl na wtrysku czy na gaźniku? Moduł będzie działał w obu typach silnika tak samo, czy jednak są różnice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Prospect
Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OST Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:29, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wiecie co, maraudery 125 też mają takie problemy. Szczególnie te z zachodniej strony gdzie są blokady co do prędkości na 125cm. Czytałem dużo o ściąganiu ograniczeń z marauderów, bebeszeniu tłumików żeby wydobyć moc, chipach, podmianach, odłączaniu ogranicznika obrotów silnika, zamianie zębatki itd.
Podjechałem ostatnio do kolesia który siedzi w suzuki, zobaczył i jego pierwsze pytanie było:
- Co? Nie jedzie szybciej jak 80 ?
Odpowiedziałem: ze normą jedzie 85km/h, z górki wyciągnie i 100km/h ale się męczy, a prędkośc jaką trzymam to 80-85km/h. I gdybym chciał jeździć szybciej to zrobiłbym prawko albo kupił varadero czy junaka chłodzonego cieczą.
Zobaczyłem szacun w jego oczach że nie przyjechał wariat który chce się zabić na moto '98 który nie powinien jechać więcej jak pozwala jego producent albo "stan techniczny"
Od siebie dodam cze czuję FUN z jazdy 80km/h i chyba o to w tym chodzi
U mnie 5. bieg to też nadbieg który nie rozpędza z 80 do 100 !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:40, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
CDI są różne do wtrysku i gaźnika. A to dlatego, że te silniki różnią się też alternatorem.
Zawsze jest dopisane do gaźnikowej wersji "carby" jeśli coś zamawiać od koreańców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:34, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
franek.. prosze [link widoczny dla zalogowanych]
kiedys jak szukalem moto to zastanawialem sie nad chopasem.... no i link sie zapisal... sprawdz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Prospect
Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OST Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:10, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | franek.. prosze [link widoczny dla zalogowanych]
kiedys jak szukalem moto to zastanawialem sie nad chopasem.... no i link sie zapisal... sprawdz |
Tak wiem czytałem, ale mój nie jest blokowany. Jak już pisałem pociśnie 100km/h z lekkiej górki i manetka nie jest do końca. Ale jak już pisałem to wydaje mi się że nie o to w tym chodzi żeby zapier***** Tu trzeba się cieszyć z każdego kilometra, siedzieć i zachowywać się dostojnie, podziwiać przyrodę, a nie ścigać się z TIRem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez franek dnia Śro 5:33, 31 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:44, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
@Rushrod
Szukam w necie informacji na temat różnic w modułach CDI dla Daystarów gaźnik/wtrysk i niczego nie znajduję, poza informacją, że sprzedają do nich ten sam moduł...
Kurcze, ktoś wie coś więcej na ten temat?
Zaciekawiło mnie to, bo może się okazać, że wszystkie przeróbki które wykonałem są zbędne a wystarczyło zmienić moduł CDI...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:47, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
W dowodzie rejestracyjnym niemieckim jest opisany sposób blokady.
Daystary (i nie tylko) w Niemczech występują w wersji 80 km/h i tak są opisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:53, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Bardziej chodzi mi o mulenie motocykla niż blokady. Marcelus24 napisał że po wymianie modułu CDI jego motocykl przestał mulić.
+/- 30zł to nie majątek, za takie pieniążki warto poeksperymentować z modułem CDI...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:00, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Bo moduł CDI był bardzo popularnym sposobem blokady właśnie.
Tylko po co wtedy 5 bieg skoro na 4 ledwo się wkręca - co to za jazda.
Normalnie na 5 przyspiesza mi od 40 - 110 km/h na prostej.
Jest stworzona osobna klasyfikacja modelu Daystar 80 km/h więc jeżeli motocykl masz sprawny to pewnie masz ten model z blokadą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:21, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Blokada w gaźniku - tulejka? Zwężka dolotu? Dysza?
Okej, może ten sam moduł sprzedają, ale moduł podpinany jest bezpośrednio pod silnik (też) a cewki gaźnikowca od wtrysku się różnią i to idzie w parce.
I chwila. O czym my mówimy? O Daelimie czy o czym?
Może po prostu nie ma siły bo - kompresja, słaba iskra, złe paliwo, inny napęd, inne opony, ciśnienie w kołach nawet może powodować mulastość moto. Powodów może być milion.
W mega skrócie, kupując swojego VS125 - szedł do setki nie więcej, w jedną osobę.
Oddałem go do regulacji - zawory, dysze, gaźnik, zmiana opony, zmiana napędu, regulacja sprzęgła, wymiana oleju i coś tam jeszcze. Na tym samym silniku i module poszedł 124 (licznikowe) w dwie osoby...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 5:49, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
mi na pierwszym ciągnie do 12tys na drugim tez 12tys na trzecim wolniej ale dociągnie do 12tys na czwartym słabiutko ale tylko do 10tys a na piątym jak włączę i mam 80km to nie utrzymam go tylko powoli zwalnia i co to ???????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:21, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dupiate przelozenie glowne na napedzie. Tak obstawiam jak tak bardzo nie ma sily. Policz zeby na przedniej i tylnej zebatce i napisz ile masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:29, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Po co krecisz do 12 tys? Przecież to najprostsza droga do uwalenia cylindra a wtedy to nawet tych 80 nie wyciągnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:49, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A jak sprawdzi że na niższych biegach ciągnie do końca a na wyższych już nie?
Na krótko można bo i tak jest potem odcięcie.
Jeśli chcę szybko uzyskać 100 km/h to też kręcę do 12.000 i zmieniam bieg więc jestem w stanie porównać jak to wygląda u mnie a jak u pytającego.
Do porównania - podane prędkości przy obrotach silnika 11.500
Bieg 1 40 km/h
Bieg 2 60 km/h
Bieg 3 80 km/h
Bieg 4 100 km/h
Bieg 5 120 km/h.
Zębatki oryginalnie 15 i 45.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:16, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie to masz rację Claptonatari, ja u siebie odcięcia nie zauważyłem także no. W każdym razie mój VL na prostej drodze z plecaczkiem i sprzętem ok. 160kg na 5 jest w stanie się wkręcić na czerwone pole więc z moplikiem Jacka jest coś nie tak, ja bym obstawial albo złe zębatki albo blokady albo ogólny zły stan silnika. Najprościej sprawdzić najpierw zębatki bo są ogólnodostępne, podaj nam jakie masz zamontowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:54, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Zębatki mam 16/42
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:21, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
a wiec albo chudniesz do 45kg albo zmiana zebatek
taniej wyjdzie zmiana przedniej na 14.. a stosunek przelozenia bedzi taki sam czyli 3...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:24, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli Jacek ma za dużą zębatke z przodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:46, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wyjąłem właśnie z filtra taki stożek plastikowy a jak powinna być ustawiona śruba od powietrza zobaczę jak jutro bendzie szedł bez tego storzka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:58, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
sprawdzales gps-em ta predkosc jak ci radzilem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:10, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No masz przełożenie na tych zebatkach 2,63 a powinno być 3.
Czyli męczy się motor i nie ma siły na takim przełożeniu ciągnąć.
Ja mam idealnie 3 bo 45 i 15 dobrze jest też 42 i 14 więc u Ciebie ta 16 musiała zostać zamieniona z oryginalnej 14. Załóż 14 (bo taniej przednią zmienić) i powinien już się zbierać na tym piątym biegu.
Wszystko pod warunkiem że silnik ok i nie ma innych oporów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:41, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tak sprawdzałem gps dobrze wskazuje .a tn stożek w filtrze do czego dławik powietrza.kupie zembatke 14 i dam znac jakie osiągi a silnik mam ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:48, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
stozek zostaw... bez wiekszej regulacji wyciagniecie nic nie da a nawet zaszkodzi...
z zebatkami jest jak z przerzutkami w rowerze...
im wieksza z przodu i mniejsza z tylu tym szybciej mozna jechac. tyle zeby to zrobic trzeba miec porzadne miesnie...
w motocyklu silnik to miesnie ktore nie daja rady z takimi przelozeniami. koniecznie zmien zebatki (zasada z roweru aby silnik/miesnie mialy lzej), lub zwieksz moc silnika...
za zebatke do przodu 14z zaplacisz ok 20zl, i bedzie pan zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:55, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra dzieki a mam takie pytanie jaki maja pierścienie wymiar bo szukam zamienik i znalazłem podobne z hondy 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:56, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
jacek040484 napisał: | Zębatki mam 16/42 |
To nawet ja w swoim 150 mam teraz 16/42 i na piątce nie zamknę obrotka a na czwórce się ociąga już przy wyższych obrotach... No ale prędkość też już ma wtedy... A jest bardzo dobry moment obrotowy w porównaniu z fabrycznym VS. Wrzucaj 14 na przód i przejdą bolączki rozpędzania. Jak będziesz na zlocie to pisz szybko teraz to ci zabiorę zębatkę taką. Albo i nawet zmienimy od razu.
jacek040484 napisał: | Dobra dzieki a mam takie pytanie jaki maja pierścienie wymiar bo szukam zamienik i znalazłem podobne z hondy 125 |
W sumie, nie wpadłem na to, żeby sprawdzić a mam przecież w jednym silniku zdjętą górę. Jutro raczej nie pomierzę bo startujemy dość wcześnie na zlot. Jak wytrzymasz to po niedzieli się przypomnij.
Najlepiej we wtorek bo w poniedziałek mam kolejne zęby rwane. :\
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 18:58, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:02, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
ok to czekam na wymiary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:36, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
na allegro wpisz zebatka daelim vl..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:09, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A lancuch 428. (Rozmiar)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:10, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod i jak sprawdzałeś ten wymiar pierścieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:37, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wybacz, zalatany jestem. Ciagle cos sie dzieje. Lacznie z tym ze prawie auto Katarzyn soe zapalilo. Wiem ze na pewno jest ich 5, dwa grube od gory, na trzecim sznicie cienki fala cienki ale to raczej standard. Moze jutro bede mial czas wejsc do garazu i spojrzec na tłoczek... ;( nie moge sie wyrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:21, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra, zmierzyłem pierścienie, dodam tylko, że to pierścienie spracowane najprzypuszczalniej po około 40 tysiącach - takie mam do dyspozycji:
od góry:
1:
wysokość 0,9
średnica wewn: 51,6
szerokość: 2
2:
wys: 0,9
śr wew: 53
szer: 2,2
3:
wys: 0,2
śr wew: 52,7
szer: 1,7
4:
wys: 01-1,8
sr wew: 53
szer: 1,9
5:
wys: 0,2
śr wew: 52,7
szer: 1,7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:09, 10 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
a wez mi zmierz cylinder w środku ile ma.
KTO MA ŁAŃCUCH DO SPRZEDANIA WŁAŚNIE MI PĘKŁ I SIĘ POKIERESZOWAŁ PILNIE KUPIE.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacek040484 dnia Sob 12:21, 10 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:18, 10 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No moze w poniedzialek uda mi sie po pracy zmierzyc, tylko ze sama gore - bo mam do dyspozycji suwmiarke - wiec taki pomiar jest ch wart jak i tych pierscieni. Cylinder musi byc mierzony conajmniej na czterech wysokosciach po conajmniej trzech przekatnych (tak mowia w szkole).
Po prawdzie, ja wiem, fajnie jest wyszukac zestaw pierscieni z hungupingupunga fgy 168ueo made in china i zaoszczedzic pare zlotych ale o ile moge jakies wymiary mniej lub bardziej dokladne podac to sa to wymiary z silnika zuzytego.
Zdajesz sobie z tego sprawe czy jestes az tak niepoprawnym optymista ktory uwaza ze +/- 0,1 czy 0,01 mm NA srednicy cylindra czy wymiarach pierscieni nie robi wiekszej roznicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:56, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
@ jacek040484
Po łańcuch leć do sklepu albo do serwisu, kup coś DROŻSZEGO koniecznie firmowego, szerokim łukiem omijaj aledrogo i temu podobne ścierwa, tak jak i odkupowanie używek od innych!
Ja kupiłem na aledrogo łańcuch i przy starcie spod świateł dziad się zerwał, blokując tylne koło! Szczęście w nieszczęściu, prędkość mała była, nikt na mnie nie wpadł jak się wyłożyłem, ja na nikogo nie wpadłem no i łańcuch wkręcił mi się w tylną zębatkę, a nie przednią więc silnik ocalał...
Oszczędzaj na czym chcesz, tylko nie na łańcuchu!
Ja mam założone takie coś i bardzo sobie chwalę (stosunek cena do jakości jest optymalny)
Koszt zakupu to około 90-120zł
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Nie 9:57, 11 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:34, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, nie ma co oszczędzać na łańcuchu, mi spadł na zakręcie i zablokował obydwie zębatki przy ok 40km/h, na szczęście jechałem sam więc jakoś udało się utrzymać w pionie i szybko za sprzęgło złapałem więc skrzynia ocalala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:41, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Kurde, mnie lancuch tylko w chinczyku spadl. Na chinskim RK bez wiekszego targania obejzdzam wlasnie 8 tysiac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:46, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Widzisz, a ja DID muszę zmienić po niecalych 5k :/ może miałeś farta albo ja pecha?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:51, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Po prostu na chinskim moretti nauczylem sie jezdzic. Do tego odpowiedni naciag i rowno ustawione zebatki - mniej wiecej. Chyba ze to podroba did byla...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek040484
Support
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:10, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
witam ma ktos pojecie jak ustawic rozrzad w piaggio x9 125ccm bo tam nie ma znaków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:30, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Bracie, ale jakkolwiek byś nie próbował to daelim ni chuj nie jest piaggio.
Dodatkowo nie ten temat.
Mozesz założyć temat w dziale "inne maszyny" jest tu kilku speców którzy na pewno Ci pomogą, nie ma co się silic na chamstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Nie 13:26, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | No masz przełożenie na tych zebatkach 2,63 a powinno być 3.
Czyli męczy się motor i nie ma siły na takim przełożeniu ciągnąć.
Ja mam idealnie 3 bo 45 i 15 dobrze jest też 42 i 14 więc u Ciebie ta 16 musiała zostać zamieniona z oryginalnej 14. Załóż 14 (bo taniej przednią zmienić) i powinien już się zbierać na tym piątym biegu.
Wszystko pod warunkiem że silnik ok i nie ma innych oporów. |
Ja mam z przodu 14 i z tyłu 45. I wydaje mi się, że tak jest od fabryki, bo raczej nikt nie zaglądał do niego przede mną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:37, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
przełoźenie 3.21 to się pewnie wlecze. Wymień na 42 bedze o wiele lepiej. Ja teraz mam teraz 40/15 czyli 2.66 i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Nie 13:59, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
A gdzie taką zębatkę dorwę? Bo domyślam się, że nie musi być oryginalna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:12, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
allegro wpisz zębatka daelim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Nie 15:14, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie skończyłem czytać temat:
http://www.125daelim.fora.pl/mechanika,18/lancuch-i-zebatki,328.html
I tak podsumowując kilka pytań. Czy to nie jest tak, że jak wymieniam zębatkę to razem z łańcuchem właśnie? I czy dobrze zrozumiałem, że układ 15 do 42 jest najbardziej optymalny? Jeśli nie to jaki byłby najbardziej optymalny żeby nie obciążać za bardzo silnika i żeby miało to przełożenie na prędkość. Po za tym widzę, że jest trochę tych zębatek na allegro do Daystara, Roadvina, VT itd... Parametrami się nie różnią także chyba nie ma znaczenia którą zamówię, tylko żeby była 42?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grbuy dnia Nie 15:27, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Nie 17:53, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Zamówiona. także z przodu będzie 14 z tyłu 42 tak jak pisałeś. Pół dnia dzisiaj straciłem na szukaniu pierdoł do piździka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|