Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:50, 21 Mar 2016 Temat postu: Zestaw naprawczy gaźnika. |
|
|
Drodzy Państwo czy ktoś już kupował zestaw naprawczy ??. Widzę że Typ PZ to to samo co nasz gaźnik. Tylko który wybrać, PZ 27/ PZ 30 a może jeśli chodzi o rozmiar np uszczelki komory pływaka to jest to to samo??
Zna ktoś może średnice dolotu, bo to chyba o to chodzi w tej rozmiarówce całej. Ponoć pasują zamiennie czyli komora była by ta sama, jak myślicie będzie to ok ?? też mają pompkę, uszczelka/oring wygląda tak samo
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Pon 9:52, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:12, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to podejdzie ale jak PZ27 / PZ30 będzie pasował to nie zawaham się zmienić tego SLC który mam założony bo mnie już też wkurza ten gaźnik... W sumie, mam z chinolca jeszcze gaźnik, do tego 27 jest podobny ale nie wiem czy już się zabierać czy za chwilę za to jak to się mówi, tylko, że w Daelimie jest jeszcze pompka przyspieszenia a na silniku z chinola jak latał to tego nie było... No i tam mam ssanie ręczne a tu widać, że da się chyba linkę przełożyć. Z drugiej strony, jest tam chyba jeszcze z boku wajcha tylko nie wiem czy to pompka czy czemu to ma służyć bo go nie otwierałem. Ale zaś z tego co pamiętam miał dwie dyszki... Czyli... Za mało? Jedna od wolnych jedna normalna a gdzie od pompki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:22, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
pz30 występuje z pompką przyspieszacza [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:19, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pz 30 mam założony w moim VC-eku.
Dobrze się sprawdza, motor pali, utrzymuje obroty.
Wadą jest okopcona świeca, ale większego zużycia paliwa nie zauważyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:43, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem zestaw naprawczy od pz27 zobaczymy co to to to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:41, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dariusz napisał: | Pz 30 mam założony w moim VC-eku.
Dobrze się sprawdza, motor pali, utrzymuje obroty.
Wadą jest okopcona świeca, ale większego zużycia paliwa nie zauważyłem. |
Jak chcesz sie pobawic to w zaleznosci na jakim pasmie obrotow kopci mozesz:
1. jak tylko na wolnych obrotach, regulacja srubynwolnych obrotow - wykrecic troszke..
2 jak tylko na srednich obrotach - opuscic iglice
3 tylko na wysokich obrotach - zmiana dyszy glownej na numer mniejszy...
Powyzsze rzeczy zrob jak jestes pewien ze uklad powietrzny jest w dobrym stanie - czysty filtr powietrza, wlot boxa filtra niczym nie stlumiony, nie poprkany... Jezeli filtr powietrza bedzie zuzyty najpierw wymiana, pozniej kontrola swiecy czy sie polepszylo...
Moze tez sie okazac ze iskra jest slaba lub skacze i slabo spala. Ewentualnie troche oleju silnikowego dostaje sie do cylindra - nieszczelnosc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:10, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przypuszczam że zbyt duża dysza będzie.
Na początek spróbuję obniżyć iglice może to coś pomoże.
Nie wiem jak było w tamtym sezonie, nie sprawdzałem świecy. Pojeżdżę troszkę, zagrzeję silnik może będzie dobrze. Jazda na krótkich odcinkach może też mieć wpływ na okopcenie świecy jak i ciepłota świecy.
Zobaczymy.
Ale widzę że gaźniczki to masz opanowane, fajnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:16, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dariuszu a może masz oryginalny gaźnik i możesz porównać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:03, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
adrian920422 mam oryginalny gaźnik, co chcesz porównać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:09, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
mniej więcej wymiary komory/kołnierza, wtedy będziemy wiedzieli czy uszczelki będą pasować od PZ30.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:29, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki... gazniki rzadza sie swoimi prawami i nie ma ich duzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|