Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:33, 09 Mar 2016 Temat postu: Żarówka h4 - problem. Daelim Daystar 125 |
|
|
Witam, mam taki problem z Daelimem daystar 125. Żarówka H4 świeci się po włączeniu na długie(drogowe) prawidłowo, po włączeniu na krótkie świecą się dwie jednocześnie tylko że słabiej, gdzie leży problem? Przecież krótkie powinny się same świecić bez długich, a one się razem świeca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:35, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dobrze rozumiem, że świecą się oba żarniki w jednej bańce ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:36, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Długie działają ok, ale jak przełączę na krótkie to żarzą się 2 żarniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:42, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zmień żarówkę
Sprawdź kostkę, podłącz zwykłą próbówkę i sprawdź prąd w kostce.
Może być problem z wiązką albo przełącznikiem
Po nitce do kłębka - jak to mówią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:47, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
raczej szukał bym zwary w przełączniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:53, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie za rady Jutro będę wszystko po kolei sprawdzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:57, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Albo zwarcie albo ktos tam grzebal z kablami. i zle sie wpiol..
Dodam od siebie sebys przy okazji zwrocil uwage na moc h4 (ona powinna byc mocy 35W/35W) kupisz taka w kazdym sklepie motocyklowym lub allegro.. niekiedy ludzie patrza ze h4btam wchodzi i kupuja samochodowe 55W/60W no i zaczyna sie problem z ladowaniem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Śro 20:58, 09 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:02, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedź, bo właśnie nie wiedziałem czy przy daystarze VL 125 ma być 60/55 czy 35/35. Bo jak go kupiłem rok temu to jest aktualnie 60/55.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kocur20 dnia Śro 21:03, 09 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:07, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To wyjmij i trzymaj na zapas do jakiegos samochodu.
Jak już trochę podłubiesz to zajrzyj do przywitalni i napisz coś o sobie i swoim moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:25, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam roadwina, tez ktos samochodowa wsadzil.. silniki w sumie te same mamy tyle ze ja kopki nie mam...
W inwtrukcji na pewno bedzie pisac jaka moc h4 powinna byc... ale na 99% 35W na 35W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:29, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki Pany! Jutro jadę po nową żarówkę taką jak bozia nakazuje i będę sprawdzał wiązkę z lampy do przełącznika i sam przełącznik. Jutro zdam relacje co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:31, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Też miałem złą. Poszukaj właściwie przetarć na kablu, jak ich za bardzo nie ma po wierzchu na pierwszy rzut oka, to od razu bierz się za przełącznik i badaj go multimetrem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:50, 10 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czołem ! Problem leżał w przełączniku. Jakimś cudem blaszki które są w środku były skrzywione i zaczęły się stykać razem do siebie :/ i dlatego po przełączeniu na krótkie zaczynały świecić 2 żarniki. Po wyprostowaniu blaszek jest wszystko ok. Żarówkę oczywiście też zakupiłem i zamontowałem taka jaka powinna być. Dzięki Panowie za pomoc i podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kocur20 dnia Czw 12:51, 10 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:41, 10 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Super! Problem rozwiązany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptakus
Prospect
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:16, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Szanowni koledzy,nie wiem jak w innych moto ale w Daelimie Daystarku żarówka głóna h4 powinna być o mocy 60/55W.Tak przewiduje instrukcja tego moto i taką też mam założona u siebie i jest OK.Oto fragment z instrukcji "HEADLIGHT BULB : 12V 60/ 55W".Pozostałe wg.instrukcji:"TAIL/STOPLIGHT BULB:12V 21/5W, LICENSELIGHT BULB: 12V 5W(podświetlenie tablicy rej.),WINKER BULB : 12V 10W.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:30, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie w vj 35 na 35..
dobrze ze wylapales Ptakus ze vl ma miec inna moc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:03, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ptakus, czyli gieneralnie, jakbyś założył 35/35 to mniej by świeciło lekko delikatnie (tak realnie) ale za to oszczędzałbyś cewki. Nie to, że coś, ale VS chyba też może mieć samochodówkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:36, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod - sprawdziłem wszystkie modele... niestety tylko VJ ma 35tki. Według katalogu VC, VS, VT i VL mają BULB H4 12V 60/55W.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:38, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a na koeranbike twierdzą znowu że to Vj ma mieć 60/55, a reszta 35W ...sprawdziłem z ciekawości u siebie i mam h4 60/55W.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:28, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ten przełącznik wogóle jakis felerny jest... U mnie były wypalone blaszki i wogóle krótkich nie było - tylko długie.. naprawic nie bardzo jest jak... wymiana przełącznika załatwiła problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:41, 02 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a tak z ciekawości zapytam panowie jakie macie żarówki w swoich bryczkach? bo sam już nie wiem czy zostawać przy tej 60/55W czy zmieniać na 35?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Forseco dnia Wto 20:52, 02 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:28, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam samochodową, od początku taka była i manual również podaje 55/60... Ale poszukaj wątka o żarówkach - do mnie jedzie juz wielki jasny led
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:04, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Rushrod oszczędzisz cewki ale regulator będzie dostawał po dupie żarówka to jest balast u nas i ma być 60/55W jak Ptakus napisał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:39, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jabbinsky napisał: | Rushrod oszczędzisz cewki ale regulator będzie dostawał po dupie żarówka to jest balast u nas i ma być 60/55W jak Ptakus napisał |
Dlatego też się na taką przerzuciłem. Może trzeciego stojana nie zjaram...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:02, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forseco napisał: | a na koeranbike twierdzą znowu że to Vj ma mieć 60/55, a reszta 35W ...sprawdziłem z ciekawości u siebie i mam h4 60/55W. |
w instrukcji vj gaznikowca jest zapis 35W/35W....
moze wtryskowce maja mocniejsze zarowki.... nie wiem, nie sprawdzalem.... ja mam gaznik i 35W/35W zarowke...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:46, 11 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
niestety musiałem kupić żarówkę na szybko bo północ Europy to już ciemno prawie cały dzień a jechać jakoś musiałem. Jest 60/55W bo tylko taka była, fajnie świeci, troche jest ciepła ale domyslnie powinna być 35W. Tylko że ja mam wszędzie indziej ledy, kierunki, postojowe, tylnie. Czyli tak jakby rekompensuje to teraz wyższymi watami z przodu, myślicie że może zostać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|