Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Żarówka h4 - problem. Daelim Daystar 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:33, 09 Mar 2016    Temat postu: Żarówka h4 - problem. Daelim Daystar 125

Witam, mam taki problem z Daelimem daystar 125. Żarówka H4 świeci się po włączeniu na długie(drogowe) prawidłowo, po włączeniu na krótkie świecą się dwie jednocześnie tylko że słabiej, gdzie leży problem? Przecież krótkie powinny się same świecić bez długich, a one się razem świeca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:35, 09 Mar 2016    Temat postu:

Dobrze rozumiem, że świecą się oba żarniki w jednej bańce ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:36, 09 Mar 2016    Temat postu:

Dokładnie. Długie działają ok, ale jak przełączę na krótkie to żarzą się 2 żarniki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:42, 09 Mar 2016    Temat postu:

Zmień żarówkę Smile
Sprawdź kostkę, podłącz zwykłą próbówkę i sprawdź prąd w kostce.
Może być problem z wiązką albo przełącznikiem Smile
Po nitce do kłębka - jak to mówią Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:47, 09 Mar 2016    Temat postu:

raczej szukał bym zwary w przełączniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:53, 09 Mar 2016    Temat postu:

Dzięki Panowie za rady Wink Jutro będę wszystko po kolei sprawdzał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:57, 09 Mar 2016    Temat postu:

Albo zwarcie albo ktos tam grzebal z kablami. i zle sie wpiol..
Dodam od siebie sebys przy okazji zwrocil uwage na moc h4 (ona powinna byc mocy 35W/35W) kupisz taka w kazdym sklepie motocyklowym lub allegro.. niekiedy ludzie patrza ze h4btam wchodzi i kupuja samochodowe 55W/60W no i zaczyna sie problem z ladowaniem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Śro 20:58, 09 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:02, 09 Mar 2016    Temat postu:

Dzięki za podpowiedź, bo właśnie nie wiedziałem czy przy daystarze VL 125 ma być 60/55 czy 35/35. Bo jak go kupiłem rok temu to jest aktualnie 60/55.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kocur20 dnia Śro 21:03, 09 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:07, 09 Mar 2016    Temat postu:

To wyjmij i trzymaj na zapas do jakiegos samochodu.
Jak już trochę podłubiesz to zajrzyj do przywitalni i napisz coś o sobie i swoim moto. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:25, 09 Mar 2016    Temat postu:

Ja mam roadwina, tez ktos samochodowa wsadzil.. silniki w sumie te same mamy tyle ze ja kopki nie mam...
W inwtrukcji na pewno bedzie pisac jaka moc h4 powinna byc... ale na 99% 35W na 35W


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:29, 09 Mar 2016    Temat postu:

Dzięki Pany! Jutro jadę po nową żarówkę taką jak bozia nakazuje i będę sprawdzał wiązkę z lampy do przełącznika i sam przełącznik. Jutro zdam relacje co i jak Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:31, 09 Mar 2016    Temat postu:

Też miałem złą. Poszukaj właściwie przetarć na kablu, jak ich za bardzo nie ma po wierzchu na pierwszy rzut oka, to od razu bierz się za przełącznik i badaj go multimetrem. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:50, 10 Mar 2016    Temat postu:

Czołem ! Problem leżał w przełączniku. Jakimś cudem blaszki które są w środku były skrzywione i zaczęły się stykać razem do siebie :/ i dlatego po przełączeniu na krótkie zaczynały świecić 2 żarniki. Po wyprostowaniu blaszek jest wszystko ok. Żarówkę oczywiście też zakupiłem i zamontowałem taka jaka powinna być. Dzięki Panowie za pomoc i podpowiedzi Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kocur20 dnia Czw 12:51, 10 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:41, 10 Mar 2016    Temat postu:

Super! Problem rozwiązany. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ptakus
Prospect



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:16, 31 Mar 2016    Temat postu:

Szanowni koledzy,nie wiem jak w innych moto ale w Daelimie Daystarku żarówka głóna h4 powinna być o mocy 60/55W.Tak przewiduje instrukcja tego moto i taką też mam założona u siebie i jest OK.Oto fragment z instrukcji "HEADLIGHT BULB : 12V 60/ 55W".Pozostałe wg.instrukcji:"TAIL/STOPLIGHT BULB:12V 21/5W, LICENSELIGHT BULB: 12V 5W(podświetlenie tablicy rej.),WINKER BULB : 12V 10W.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:30, 31 Mar 2016    Temat postu:

U mnie w vj 35 na 35..
dobrze ze wylapales Ptakus ze vl ma miec inna moc..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:03, 31 Mar 2016    Temat postu:

Ptakus, czyli gieneralnie, jakbyś założył 35/35 to mniej by świeciło lekko delikatnie (tak realnie) ale za to oszczędzałbyś cewki. Nie to, że coś, ale VS chyba też może mieć samochodówkę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:36, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Rushrod - sprawdziłem wszystkie modele... niestety tylko VJ ma 35tki. Według katalogu VC, VS, VT i VL mają BULB H4 12V 60/55W.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Forseco
Prospect



Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieniawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:38, 02 Maj 2017    Temat postu:

a na koeranbike twierdzą znowu że to Vj ma mieć 60/55, a reszta 35W ...sprawdziłem z ciekawości u siebie i mam h4 60/55W.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:28, 02 Maj 2017    Temat postu:

Ten przełącznik wogóle jakis felerny jest... U mnie były wypalone blaszki i wogóle krótkich nie było - tylko długie.. naprawic nie bardzo jest jak... wymiana przełącznika załatwiła problem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Forseco
Prospect



Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieniawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:41, 02 Maj 2017    Temat postu:

a tak z ciekawości zapytam panowie jakie macie żarówki w swoich bryczkach? bo sam już nie wiem czy zostawać przy tej 60/55W czy zmieniać na 35?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Forseco dnia Wto 20:52, 02 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:28, 03 Maj 2017    Temat postu:

Ja mam samochodową, od początku taka była i manual również podaje 55/60... Ale poszukaj wątka o żarówkach - do mnie jedzie juz wielki jasny led Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:04, 03 Maj 2017    Temat postu:

Rushrod oszczędzisz cewki ale regulator będzie dostawał po dupie Smile żarówka to jest balast u nas i ma być 60/55W jak Ptakus napisał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:39, 03 Maj 2017    Temat postu:

Jabbinsky napisał:
Rushrod oszczędzisz cewki ale regulator będzie dostawał po dupie Smile żarówka to jest balast u nas i ma być 60/55W jak Ptakus napisał


Dlatego też się na taką przerzuciłem. Może trzeciego stojana nie zjaram... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:02, 03 Maj 2017    Temat postu:

Forseco napisał:
a na koeranbike twierdzą znowu że to Vj ma mieć 60/55, a reszta 35W ...sprawdziłem z ciekawości u siebie i mam h4 60/55W.


w instrukcji vj gaznikowca jest zapis 35W/35W....
moze wtryskowce maja mocniejsze zarowki.... nie wiem, nie sprawdzalem.... ja mam gaznik i 35W/35W zarowke...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwynbleidd
Prospect



Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oslo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:46, 11 Lis 2017    Temat postu:

niestety musiałem kupić żarówkę na szybko bo północ Europy to już ciemno prawie cały dzień a jechać jakoś musiałem. Jest 60/55W bo tylko taka była, fajnie świeci, troche jest ciepła ale domyslnie powinna być 35W. Tylko że ja mam wszędzie indziej ledy, kierunki, postojowe, tylnie. Czyli tak jakby rekompensuje to teraz wyższymi watami z przodu, myślicie że może zostać? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin