Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bakus
Support
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Śro 15:45, 06 Lip 2016 Temat postu: Wymiary: Stator Iskrownik Alternator |
|
|
Potrzebuje wymiarów iskrownika i jaki jest rozstaw śrub.
Silnik Daelim 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:08, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Oj kolego, strzelasz jak łysy z brazzers na boki.
Napisz jaki silnik konkretnie bo iskrowniki się różnią trochę.
VJ/VL czy VS/VT/VC to tak na starcie. O ile ktoś będzie miał jak sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bakus
Support
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Śro 18:17, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie silnik VJ.
Z wyglądu jest taki sam od daelima S2
Taki:
I właśnie rozważam nad kupnem takiego bo ciężko kupic jest od VJ'ki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:15, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Odkopuje i pytam tych co walczyli w vj / vl - jak mam mierzyc te cewki? Wg schamatu sa spiete koncami ale chyba juz nie do gleby, prawda...? Co z czym jakie u was mialo wyniki z tego co pamietacie? Jutro zrobie podejscie jeszcze bo moze tu sie pojawil problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:15, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jako ekspert od statora z vj sie wypowiem...
stator z s2 nie jest tym samym statorem co w vj... jest o jedna blaszke wezszy i pracuje w suchym srodowisku... taka informacje dostalem od handlarza ktory mi pomierzyl stator z s2... stator vj'ta pracuje w oleju.... wymiary otworow z tego co pamietam sa takie same..
co do zdjecia.... na cewkach na "godzinie" 10 kolo dziury na srubke, widac przypalony drut... znaczy to ze ten stator to zlom...
ja naprawialem stator w zakladzie gdzie silniki przewijaja... tylko powiedz ze to w oleju pracuje, inny lakier wtedy uzyja... niby... kosztowalo mnie to 100 pln'ow
rushrod. cewki sa spiete w gwiazde.. wszystkie poczatki czy konce (zalezy jak na to patrzec) sa polaczone ze soba i z korpusem, a druga strona idzie do regulatora..
w instrukcji z vj pisze ze masz sprawdzic opor pomiedzy cewkami.. u mnie cewki to zolte przewody (trzy).. mierzysz opor pomiedzy nimi. ma byc w 20°C od 0.5 ohm do 1.5 ohma
4 kabel ktory wychodzi z silnika to impusator, chyba zielony byl...
strona instrukcji z vj to 16.5 i 16.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iain
Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:11, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Wiem, że post z przed roku ale czy stator z VS, pasuje do VJ ? Jeden z handlarzy powiedział mi, że VC,VJ.VT,VS maja te same silniki i będzie to pasować, może ktoś z was sprawdzał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|