Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:16, 01 Mar 2017 Temat postu: Wymiana przedniej zębatki - pilnie potrzebna podpowiedź |
|
|
Witajcie chłopy...
Przyjechał mój napęd... Pominę fakt że dostałem łańcuch KMC zamiast YBN, ale trudno... zakładam...
i zonk...
Mój rumak ma jeszcze fabryczną chyba zębatkę, gdyz albowiem zamontowana jest na śrubke i jakieś kures...wo, znaczy nit chyba, którego nijak nie wiem jak sie pozbyć... '...to jak? pomożecie ?? '
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:26, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No to nie jesteś pierwszy. To orginalna śruba. Natnij ją i odkręć płaskim śrubokrętem ewentualnie odkręć przecinakiem bijąc w kant tej śruby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:52, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Firmy kmc nie znam a ybr to takie se lancuchy jak to mowia bardzo budzetowe. Mam nadzieje ze nie zaplaciles za niego wiecej niz 65zl (po tyle 428h chodzily dlugo u nich) i co prawda bez wariactw mozna sporo objezdzic (mnie starczyl na rok) jak zaczalem dawac w kite na chinczyku stuningowanym z przelozeniem 12-42 na krotkiej skrzynce to po dwoch dniach byl juz ozdoba nie do ustawienia. No ale lepsze to jak stary wyjechany, tylko nie szaro to bedzie sluzyl.
Zebatke wziales 14 czy 15 na przod?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:00, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mlotek + przeecinak i odkrecisz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:06, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie, udało się odmłotkować
Dobrze ze spytałem... bo pierwsza myśl to była szlifierka i ściąć łeb...
Przełożenie wziąłem 15/42 - zobaczymy... w zapasie kupiłem też 14kę...
Łańcuch przysłali 136... Zwykły, szary, nieoringowy, nie taki piękny złoty jak Faveona... No i dylemat - założyc jak jest - prawie pod koniec regulacji a w razie czego ciachnąć później, czy ciachać go teraz ?
Za wszystko, 14, 15, 42, łańcuch i przesyłka, skasowali mnie 120 pln... Więc nienajgorzej
Wziąłem najtańszy zestaw bo to pierwsza zmiana - bałem się brać łańcuch za 2 stówki że coś zjepsuję...
Jak sie rozciągnie to zmienię juz na sensowniejsze cos
ps: zębatka na wałek weszła z dość dużym wciskiem... ręką się nie dało, musiałem lekko popukac młotkiem... Chińscy bracia musza sie jeszcze precyzji nauczyć...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek.S dnia Śro 17:07, 01 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:16, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Spokojnie na wejsciu mozesz wyrzucic jedno dwa ogniwa. Coekawilo mnie i bardzo sie ciesze ze wziales 15. Wg mnie takie powinni byc mimo ze ciezko dociagnac do konca na 5...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:42, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Właśnie wyciąłem dwa... Trzeba było parzyste...
Zobaczymy jak będzie:) U mnie wogóle ciężko jest gdziekolwiek poki co dociągnąć...
Jeszcze musze ogarnąć regulację luzów zaworowych i gaźnika... ale to później...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:23, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem i założyłem... pozostało naciągnąć i skręcić... tez głowię sie jak ustawic koło symetrycznie bo znaczków na wahaczu niet... Luz mi pisze że ma być 15mm, ale to sie strasznie napięte wydaje... Przedtem mmiałem jakieś 40mm (na oko)...
Mam nadzieje ze przednia zebatka na wałku się wyrobi troszkę, bo teraz nie bardzo wiedział bym jak ja zdjąć... Musiałem młotkiem lekko nabić, ale siedzi bardzo sztywno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:49, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
O ustawianiu koła Adam w którymś temacie profesjonalnie się wypowiedział, wybacz ale teraz nie znajdę.
Ja stawiam moto na płaskim na centralnej wbijam jedynkę i patrzę z podłogi jak koło idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|