Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Czw 11:15, 15 Cze 2017 Temat postu: Większy cylinder (przekładka). Daystar 125 Fi |
|
|
Siema! Próbował ktoś z was może bawić się w przekładkę na coś większego w Daystar 125? Czy jest sens w ogóle? Tak myślałem żeby coś wcisnąć na 175ccm albo 200...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:50, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A co, kasy masz za dużo czy lubisz los kusić? Jeśli tylko pierwsze to zrób prawko i kupuj większy motocykl. Bo w przypadku zmiany silnika na większy możesz mieć problemy z policją i z ubezpieczalnią. Wymiana jest możliwa jak najbardziej. Jest na forum kilka osób z innymi silnikami, lub z wymienionym cylindrem na 175.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Czw 14:47, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
I to i to ... A mógłby ktoś opisać jaki cylinder i głowice dobrać oraz jak to wygląda mniej więcej. Jakie koszta i co kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:50, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
nie ma 175 jest 150. Dalej się nie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Czw 21:12, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ze względu na gabaryty? To na 150 to chyba nie ma sensu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:20, 15 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
No nie ma. Jak chcesz szaleć to podmień silnik na 250, mając na uwadze to co napisał wcześniej Bkrukl.
Rodzi się jednak jedno proste pytanie.
Po co?
Kupno + podmiana silnika to koszt około 1000-1500zł W tej cenie (1500) masz kurs prawa jazdy. Zrób A, kup motocykl o pojemności która Cię kręci i tyle.
Nie ma sensu robienie ze 125 królowej szos. Albo cieszysz się tym co masz i umiesz docenić jej zalety albo to forum jest nie dla Ciebie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Pią 4:47, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Puki jeżdżę dealimem 125 to to forum jest jak najbardziej dla mnie na ogromnych pojemnościach mi nie zależy, ale zależy mi na tym żeby bezpiecznie i płynnie wyprzedzić tira na autostradzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:13, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz problem z silnikiem (generalny remont) to można się zastanowić nad podmianą silnika na większy. Słyszałem że ktoś już tu wsadzał 250. Jeżeli chcesz remontować i masz do wymiany cylinder to warto się skusić na przerobienie na 150 bo cena podobna do sprowadzonych części.
Ale jeżeli chcesz poprawić osiągi to raczej nie ma sensu. Chyba że masz kasę lub silnik czas to czemu nie. Aspekty prawne pomijam.
Ja miałem do roboty generalny remont silnika. Zapłaciłem za to koło 2000. Można by za to spokojnie kupić nową chińską 175 i wsadzić ale te silniki słyną złą sławą. Poszedł remont i wymiana cylindra i tłoka na 150. Dużej różnicy nie ma choć do tego co było wcześniej to różnica ogromna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Pią 11:23, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A skąd wzailes cylinder 150 i tłok? Bo to chyba razem z głowicą trzeba wymieniać? O tych chińczykach tez czytałem że silnik za 1500zl 175 niby ,,18'' koni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:01, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jest facet który przerabia oryginalny tłok i cylinder na 150. Dużo już o tym pisałem. Wysyłasz cylinder dostajesz dopasowany tłok i cylinder 150ccm. Głowica bez zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarcun
Prospect
Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:36, 27 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
A wiadomo od czego jest ten tłok ? Np wrażenie zatarcia i chęci wymiany na nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:55, 27 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Jarcun a patrzyłeś kiedy ten post był pisany? Nie wiadomo czy ten warsztat jeszcze istnieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarcun
Prospect
Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 5:09, 30 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Tak patrzyłem . Data jak większość dat tematów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|