Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:02, 13 Maj 2017 Temat postu: VJ Dobra kompresja brak mocy |
|
|
Witam.
Jestem szczęśliwszym posiadaczem zblokowanego vj-a
czyli bieg 5ty i ma 7 czy 8 tys obrotów.
z forum wyczytałem ze moduł można kupić chiński bez problemu.
i tu pytanie mam coś takiego
zgłupiałem z tymi z pinami tzn 2 x 4
Prośba pomoc w doborze odblokowanego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Śro 11:22, 20 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:13, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w vl działa dobrze ten : [link widoczny dla zalogowanych] .
Jeżeli chcesz z regulacja to ten tez u mnie działa :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:14, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ale chodzi mi o kabelki trzeba coś przekładać? jak by nie patrząc mam 2x4 czyli 8 pin a nie 6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:07, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
VJ nie miał blokady na module ino na gaźniku. Chyba, że masz VJta na wtrysku, a takiego chyba jeszcze nie widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:51, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
no własnie oto chodzi ze wszystko sprawdzone ( to co było wymienione na naszym forum )
gaźnik dysze książkowe według manuala + czyszczenie ogarniecie
ten pierścień co Pappa wstawiał foto. ( brak )
zębatki 14/42
no a te obroty na 5-tym biegu wskazywały by na moduł kupie bez problemu tania sprawa ale co z tymi pinami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:18, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ammmm... no to teraz masz zagadkę. Trzeba ogarnąć kabelki w tym chińskim module który za co odpowiada. Choć sam pewnie kupiłbym używkę na jakimś OLX lub Allegro
Na bank masz teraz założone oryginalne przełożenie? 14/42?
Druga sprawa to sprawdź jeszcze świece, przede wszystkim czy jest prawidłowa, a jak tak to w jakiej jest kondycji tu masz podpowiedź [link widoczny dla zalogowanych]
Trzecie co przychodzi mi do głowy to może masz zasyfiony filtr powietrza?
Tak tylko kombinuję bo nie chcę mi się wierzyć, że Daelim VJ miał blokadę na module
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:24, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
tak na 100% 14/42
inna sprawa jeżeli dobrze myślę to na stojaku na 5tym biegu zatrzyma się na 7 tys obrotów przy blokadzie modułu?
tez niechce mi się wieżyc by mechanik który xxx la siedzi w bike-ach
żeby nie widział blokady tym pierścieniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Sob 21:29, 13 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:24, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Może hamownia trzyma...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:30, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Aster59 napisał: | Może hamownia trzyma...? |
tzn czy któryś hamulec trzyma? koła chodzą luźno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:32, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Mikyu spróbuj go bujnąć na IV na czerwone pole. Potem na V powinieneś dojść do 9 tys. Oczywiście jeśli nie masz blokady, a wszystko co pisałem wyżej jest ok.
Jeżdżąc delikatnie ciężko jest w VJcie przekroczyć 9 tys. Ja żeby dojść do 10 tys potrzebowałem przy maksymalnym złożeniu na baku dosyć długi kawałek prostej https://www.youtube.com/watch?v=fJgH5JIPihc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:39, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
z rana spróbuje dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:22, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ładna pogoda wiec pojechałem
Ładnie lekko z górki.
Na 4 nie jestem wstanie dojść do czerwonej.
A na 5tce mam wrażenie jak by się dławił ( takie lekkie hamowanie silnikiem )
Na postoju na 5tym biegu bez problemu do czerwonego.
Zaczynam trochę wątpić w mojego Mechanika.
czy dojście do tego pierścienia jest ciężkie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:03, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A gdzie tam Odkręcasz bak, nawet nie musisz go odłączać, wystarczy, jak oprzesz go gdzieś z boku. Zobaczysz gaźnik, odkręcasz jego króciec i tada jesteś w domu. Olej mechanika, weź w łapę serwisówkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:52, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Tez mam 2x4 - bez blokady ale jakis lekko wiekszy (w mojej delmie nie moglem go upchnac wiec jest z boku baku), sprobuj na jaja kupic jakis. Wiem ze jedna zlaczka (nie pamietam koloru) u mnie w ogole jest nie potrzebna - petla zaplonu, czujnik biegu itd, ale mam to pospinane - siedzialem nad instalacja pare dni. ale to innq bajka bo szepilem modul i silnik vj do vs.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:26, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
pochwale ci sie ze do gaznika dalem rade dobrac sie bez sciagania baku.. ale zajebiscie ciasno jest...
przypatrz sie uwaznie fotce od seequs'a. drugie zdjecie. tak ma wygladac przepustnica. czyli dekiel, sprezyna, iglica z zworka izabezpieczeniem oraz przepustnica. zero innych elementow...
dawaj znac jak poszlo bo mnie troche twoj temat zaskoczyl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:45, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jutro po 18 się za to zabiorę. I zdam relacje
Przyjaciel tez kupił vj zobaczmy jego tez może moduły podmienimy.
I fote wstawię bo ciekawego customa kupił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:06, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ehh miałem nadzieje ze zobaczę ten pierścionek
edit:
najciekawsze jest to ze jadać z moja marudą na plecach tez do 80 się bujnie i ni chu chu więcej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Pon 15:11, 15 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:43, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Mam to samo w moim Dragu max 80. Tylko, że póki co doszedłem do tego, że jakiś ci.. włożył nieoryginalne przełożenie (przód ma 18 a powinno być 16 ząbków). Jutro oryginalna zębatka będzie u mnie i sam jestem ciekaw czy to rozwiąże mój problem. Jak nie to będziemy się męczyć razem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:49, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Nici z planu podmiany moduły bo pogoda zrobiła blee.
Moduł cumpla ogólnie tak sam niczym się nie różnią.
a i fota customa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tłumik daje ciekawy efekt przy redukcji
https://youtu.be/cVhK-kjvg_8
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Pon 21:11, 15 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Oj tam za dużo nie pozmieniał ;P Tłumik, podnóżki, kierunki, lusterka, manetki, lampy + owiewka Ixil daję radę, choć połowę tańszy Dominator też brzmiał fajnie i za pomocą jednej magicznej śrubki można było w każdej chwili wyciągnąć db killera. Fajna sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:26, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Pomalowany tez na perełkę zielono/coś-tam .
Bardziej mnie zastanawia jego wkręcanie się do 11tys bez problemu. U mnie do 10 hmm.
Wertuje cały manual / w dziale low performance at high speed.
Pierwsze co pisze o cdi.
Zobaczymy czy coś mi sie uda za pomocą tych tanich.
A seequs daj znać jak po wymianie zębatki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Pon 21:27, 15 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:31, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Chcesz to mam na zbyciu moduł 6pin z regulacją. Z tego co mi wiadomo to te dwa dodatkowe kable nie będą potrzebne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:30, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Nie dzięki. Bardzo tanie to jest i dostępne bez problemu nie muszę nawet z allegro zamawiać tylko schemat muszę ogarnąć tego BA4 chyba w manualu coś jest.
I prośba o pomoc ktoś bardziej ogarnięty ode mnie pomoże nazwać ponumerować kostkę ?
[link widoczny dla zalogowanych]
1- Starter?
2- uziemienie startera ??
3- przekaźnik świateł ?
4- ????
5- G ? uziemienie
6- impulsator?
7- pozycja biegu ?
8- ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Wto 8:55, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:24, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Starter, czujnik stopki, resztę zamazales kolorami. Wrzuć foto z w miarę przezroczystymi tymi kolorami żeby było widać gdzie węzły są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:20, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak może będzie łatwiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:51, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jestem po zmianie zębatki. V bieg zgodnie z przewidywaniami ożył. Może szału nie ma ale z 60 km/h na prostej 1,5 km bez żadnego kładzenia się na baku z piątki rozpędził się do 85 km/h. Może gdybym miał 10 kilometrowy pas startowy to przekroczyłbym tą setkę
Póki co zostawiam tak, jak jest. Mi w zupełności wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:57, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dobre i to.
hmm mi się pomysły kończą tani moduł nic nie zdziałał niestety.
w sumie nie potrzebuje większych prędkości ale max 80 w vj trochę dziwne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Wto 19:58, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:06, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
1. Przycisk zwierny startera
2. Czujnik stopki bocznej
3. Stacyjka
4. Minus akumulatora
5. Masa, rama, koniecznie połączona z regretem
6. Impulsator sygnał
7. Czujnik luzu
8. HV cewki zapłonowej
Sprawdź lewe powietrze czy nie łapie oraz linka gazu czy w pełni otwiera przepustnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:15, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
I tak jak mówiłem, moduł 6pin na spokojnie wsadzisz olewając te dwa czujniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mapper
Support
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:46, 23 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A kto zgadnie dlaczego mój roadwin leci max 80? Leci tyle od kiedy go kupiłem w niemieckich papierach wzmianka o gaźniku, żadnej blokady w nim nie było:
- nowa świeca
-nowy gaźnik pz30 z pompką
- filtr powietrza, szczelność dolotu sprawdzona
- zawory ustawione
- nowy napęd zębatki + łańcuch przełożenia ori
- generalnie zajrzałem mu już chyba wszędzie
Aktualnie rozebrałem silnik w mak środek jak fabryka pierścienie cylinder wszystko bez oznak zużycia a liczyłem że pierścieni nie bedzie. także gdzie szukać?został moduł w co wątpie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:55, 23 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jutro będę kombinował własnie z modułem.
Jakoś nie było kiedy.
A z którego roku twój vj?
--------------------------------------------
No i moduł niestety to nie będzie.
Podmieniłem moduł od kolegi co ma też VJ rok starszy co śmiga 120
Bez zmian czyli max 80
Jedyne co ma innego to tłumik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Sob 13:40, 24 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:44, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mapper napisał: | A kto zgadnie dlaczego mój roadwin leci max 80? Leci tyle od kiedy go kupiłem w niemieckich papierach wzmianka o gaźniku, żadnej blokady w nim nie było:
|
Jakie masz objawy, jak moto zachowuje się w okolicy 80km? Jakie masz obroty, czy dochodzi do odcięcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:50, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam w VL-u taki moduł i moto super na nim śmiga:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:51, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
co myślicie o tym?
wygląda jak zwężki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:37, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w wydechu są dwie rurki, wewnętrzna którą idą spaliny i zewnętrzna kiedyś chromowana. Ta wewnętrzna jest węższa od tej zewnętrznej ale teraz nie umiem Ci powiedzieć czy u mnie wygląda to podobnie. W nowych Daelimach ze sklepu w wydechu wspawany jest dodatkowo katalizator który zabiera kilka kucyków silnikowi, nie wykluczone że u Ciebie jest podobnie z wydechem. Może po zlocie któryś z kolegów mechaników będzie umiał powiedzieć coś więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:28, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
No jednak nie będzie to tłumik. Podmieniliśmy na kolegi ixilla z całą rurą.
dalej to samo czyli max 80
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
meganalewkogrzmotozord
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:44, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
ciekawe czy ten kolega wiedzial o podmianie tlumika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:39, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
wie ktoś może jakie ciśnienie powinno być mierzone na tłoku (miernik ten zamiast świecy ) pokazujący skale w MPa ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Czw 17:08, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:17, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba max co wyciśniesz to 14 barów czyli 200 kpa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:07, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
To inaczej pytanie zadam.
Miałem okazje pobawić się manometrem.
Wynik który uzyskałem na nim to 0,4 MPa przy kręceniu rozrusznikiem.
Nie znam sie na tym wiec wynik mi nie za bardzo coś mówi.
A w mechaników NAJLEPSZYCH w mieście już zwątpiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:40, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Już przeliczyłem bo jakoś mam wiedzę ale w barach.
0,4 MPa to 4 bary.
To bardzo słaby wynik. Norma to 12-14 poniżej 9 martwimy się poniżej 7 jeszcze można odpalić.
Ale nie martw się jest duża szansa że źle zrobiłeś pomiar. Połączenie musi być szczelne, silnik rozgrzany.
Tu link do ściągi:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:30, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
dzięki za lekturę źle robiłem bo mi źle pokazano.
Normalnie porażka mechanik od którego miałem pożyczony w sumie nie umie się tym posługiwać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:35, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ale mienie ustrojstwa to +10 szacunku klienta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:07, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Trochę to potrwało, ale kompresje mam lekko ponad 14 więc bdb.
Ma ktoś jakiś pomysł co można jeszcze sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:48, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Luzy na zaworach, stan rozrządu, prawidłowa świeca, obrotomierz, przełożenie i jego stan (ilość zębów na silniku i na kole ale to chyba już wiesz), łożyska na kołach, stan gaźnika poprawna jego regulacja. Sprawdź czy w trakcie jazdy coś daje dodanie ssania. Czy zdycha czy daje mu kopa. Szczelność na dolocie przed i za gaźnikiem. No i czy masz recykling spalin. stan kabla wn, stan cewki wn. Poprawność ustawienia rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:01, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Luzy na zaworach, -sprawdzone przez mechanika podobno ok
stan rozrządu - dobry nie rozciągnięty
prawidłowa świeca- nowa
obrotomierz - ?????? tzn ?
przełożenie i jego stan - nowe tak jak powinno być
łożyska na kołach - tzn czy np kołami nie hamuje? koła chodzą luźno hamulce nie trzymają.
stan gaźnika poprawna jego regulacja. all ok regulowany 3-razy przez 3 rożnych mechaników
Sprawdź czy w trakcie jazdy coś daje dodanie ssania. - dławi się
Szczelność na dolocie przed i za gaźnikiem. -sprawdzone przez mechanika podobno ok
No i czy masz recykling spalin.- brak wer. na gaźniku
stan kabla wn, stan cewki wn. -nowy kabel nowa cewka dla pewności
Poprawność ustawienia rozrządu. - ok na znakach
CDI podmieniane od innego vj brak efektu.
Jak znam życie będzie to jakaś pierdoła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:17, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Obrotomierz może źle pokazywać obroty.
Tak popatrzyłem się na fotkę z poprzedniej strony to chyba twój motocykl. Co to za rurka z prawej strony koło kolektora która idzie do gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:37, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Co prawda nie mój tylko Kumpla. a rurka to chyba chłodzenie olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:44, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Też masz taką? Idzie do chłodnicy olejowej przed silnikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:00, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
na jaka cewke wymieniles? taka zwykla z allegro do skuterow i quadow czy uzywke od daelima?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:11, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
wymienił mechanik a jaka niestety nie jestem wstanie odpowiedzieć.
Foveon napisał: | Też masz taką? Idzie do chłodnicy olejowej przed silnikiem? |
Tak tez mam taka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Śro 11:12, 20 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:05, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No to że tak powiem ta rurka to recylkulacja spalin o której pisałeś że jej nie masz. A skoro ją masz a nie wiesz o tym to czy reszta z ww żeczy jest sprawna czy tylko bazujesz na tym co wcisneli tobie mechanicy. Musisz to sam zweryfikować. Wywal recylkulacje. To zło. I jak jest zacięte to robi się syf.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:32, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
to nie do konca taki syf i to nie jest tez chyba do konca recyrkulacja spalin, ktos tutaj to wrzucal i widzialem w necie gdzie ze lepiej to zostawic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:46, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ok. Ale co ja tam wiem Skoro to coś innego to zostaw. Może to faktycznie chłodnica oleju lub smarowanie gaźnika a EGR tylko na wtrysku dają i te co demontowałem to tak dla picu dawali w tych gaźnikowcach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:18, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
czyli teoretycznie wystarczy to zdemontować czy trzeba zaślepić? Sprawdzić na pewno sprawdzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 4:15, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Trzeba to zaślepić niekoniecznie to demontując.
Zasada działania tego jest prosta. Spaliny wychodzące przez dodatkową rurkę (tą co masz z prawej strony koło wydechu) idą do zaworu EGR przy gaźniku na końcu metalowej rurki. Zawór ten jest sterowany podciśnieniem z kolektora gaźnika. Przy wyższych obrotach otwiera się i spaliny ponownie trafiają przez zawór zazwyczaj do filtra powietrza. I tu rodzi się pytanie po co. A no po to że Unia nakazała normy emisji spalin. Część ponownie spalonych spalin ma obniżone wartości trujących substancji. W efekcie mamy „lepsze” wyniki norm spalin i obniżoną dawkę tlenu w zasysanym powietrzu a co za tym idzie obniżoną moc silnika. Jako że zawór EGR pracuje w ciężkich warunkach (gorące spaliny) często się zawiesza. Jak się zawiesi w pozycji zamkniętej to chwała bogu. Wszystko jest idealnie. Ale pomyśl co będzie jak się zawiesi w pozycji otwartej? Spaliny idą cały czas do gaźnika. Czy to jest dobre? Zdecydowanie nie. Najlepiej taki wynalazek który ma polepszyć humor ekologów z UE zaślepić. Wycinasz blachę z konserwy na kształt uszczelki którą masz przy silniku oczywiście bez dziury w środku. Zakładasz ją między metalową rurkę a blok silnika. I to tyle. Spaliny nie trafiają do zaworu. Dalszą sprawą jest kontrola szczelności 2 przewodów za zaworem EGR. Ten od spalin (gruby) i ten od podciśnienia. Może przez nie iść lew powietrze.
A chłodnica oleju ma wyprowadzone króćce z cylindra a nie z głowicy to tak na przyszłość i znajduje się z przodu przed silnikiem.
Tak więc sprawdź sam porządnie wszystko sam bo pierwsza zasada mówi nie ufaj mechaniką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:37, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ta rurka idzie do jakiejś ?odmy? pod zbiornikiem i wtedy na zewnątrz gruba rurka zasysa powietrze ( czuć pod palcem przy włączonym silniku ) na EGR lub recyrkulacja spalin to nie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:19, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ok poddaje się. Wygląda na EGR ale możliwe że to coś innego czego w niektórych daelimach nie ma.
A na luzie wchodzi na wysokie obroty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:58, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Tak na luzie idzie do 11 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:15, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli raczej wyklucz elektrykę. Teraz czy do tych 11 tysięcy dojdzie na 1, 2, 3, 4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|