Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:15, 29 Cze 2016 Temat postu: Tszaski po zmianie biegow |
|
|
Ostatnio slysze dziwne trzaski po zmianie biegow. Podkrecilem troche sprzeglo i pedal i ladnie chodzi ale trzaski nie przeszly. Balem sie ze to skrzynia biegow ale dzis spadl mi lancuch wiec mniemam ze te trzaski nie dochodzily ze skrzyni (i to by pasowalo bo slyszalem je bardziej z tylu) tylko lancuch zapewne przeskakiwal na zebatce wiec zebatka do wymiany - zgadza sie ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:17, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
a kolo dobrze miales ustawione wzgledem osi?
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:24, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Niekoniecznie napęd do wymiany. Wszystko zależy od stanu zębatek. Jeśli to była tylko wina luźnego łańcucha to możliwe że jego ponowne założenie i napięcie wystarczy. Jeśli łańcuch się wyciągnął, a tryby masz całe to wymiana łańcucha też na jakiś czas wystarczy żeby spokojnie zamknąć sezon. Łańcuch pasuje od WSK 125. Usuwasz 3 ogniwa i zakładasz spinkę. Temat gotowy.
Podstawa to weryfikacja napędu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:34, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
I tak mam zamowiona zebatke 39Z na wzor jak Darek zrobil. Wymienie, ustawie i zobaczymy czy bedzie dalej cos slychac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:26, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Czy taki lancuch pasuje ?? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:56, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
H to wzmocniony 428 to nasz rozmiar. Powinien pasować aczkolwiek YBN to marka taka se. Coś jak moretti. No ale lepszy sprawny nowy tani niż stary naciągnięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:07, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ale czy starczy 120 ogniw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:58, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A co ze starym łańcuchem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:19, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
I tak bede musial skracac bo wymianie zebatki na 39Z, a nie jest w najlepszym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:42, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, po zmianie na zębatkę 39 musisz łańcuch oryginalny skrócić o jedną "spinkę".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:56, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Wiem Darku czytalem Twoj temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:51, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Wymienilem lancuch i zebatke (i tak to mialem robic), trzaski zanikly. Jedyne co zaobserwowalem to ze lancuch byl cholernie luzny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kundellesny dnia Sob 19:51, 02 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:03, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Po zmianie masz luźny, czy był przed zmianą luźny?
Jaki łańcuch kupiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:10, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Przed zmiana byl cholernie luzny wiec te dzwieki to mogl byc lanuch skaczacy po zebatce - tak przypuszczam. teraz naciagnalem wedlug Twoich wskazowek. Kupilem YBN 428H niestety :/ ale moze na wiosne zainwestuje w cos lepszego jak bede opone wymienial.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|