Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MKocon19
Support
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:13, 21 Sie 2016 Temat postu: silnik nie zapali |
|
|
siemka wszystkim kiedy ostatnio wracałem do domu z trasy delma po prostu zdechła. Zero trzasków, zgrzytów. Po prostu obroty w dół i silnik stanął. Iskra jest, wtrysk paliwo podaje, rozrząd jest ustawiony dobrze, popa paliwa robi dobre ciśnienie. Czego może być to jeszcze wina ? Może czujnik położenia wału ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:53, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie podobnie wygladalo jak skonczyl sie popychacz rozrzadu - konik zaworowy. Wszystko jest a nie pali. Sprawdz dla 100% pewnosci pokrywe klawiatury...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:25, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
a czujnik stopki bocznej masz u siebie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKocon19
Support
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:06, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
czujnik mam ale nie działa. Komputer wyświetla mi błąd 2-2 a to jest niby "idle speed actuator failure"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 10:09, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
co do kompa to ci nie pomoge objawy co podajesz mialem w skuterze temu pytam o czujnik bo przez tydz.sie z nim meczylem.wszystko podawal iskra paliwo a nie odpalil dopiero zwarcie kabli dalo efekt
edit
zawor regulujacy powietrzem- tak pisze na wikipedi ten blad co podales
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 10:11, 21 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKocon19
Support
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:29, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
to nie jest raczej stopka :/ po tym ja zgasł rozebrałem go i przestawiłem rozrząd o jeden ząbek (był wcześniej źle, ale jeździł), poskładałem i jeździł przez jakieś 10km. Potem znowu to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:42, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Błąd który podajesz to jak dla mnie to czujnik położenia wału albo rozrząd nie jest ustawiony. Ale z tego co piszesz to obstawił bym czujnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:05, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
wykrec swiece, dziure zatkaj palcem i sprawdz czy masz kompresje.. moze zawory sa caly czas otwarte...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:46, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze weź spróbuj odpalić mając lekko odkrecona manetke, tak z 1/8 albo 1/6 obrotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKocon19
Support
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:48, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kompresja jest, odkręcenie manetki nic nie daje. A macie może jakieś pomysły skąd wsiąść taki czujnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek2010
Prospect
Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGM Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:42, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
hej, a masz na pewno taki czujnik? tak przeglądam w swoim skuterze katalog części i nie widzę żadnego czujnika położenia wału korbowego. Jest za to Idle speed actuator failure (ISA) czujnik w przepustnicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKocon19
Support
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:07, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
właśnie myślałem że isa to jest ten czujnik położenia wału ..... no ale widać to jest to o czym mówisz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MKocon19 dnia Pon 12:10, 22 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:08, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to silnik z wtryskiem to musi mieć jakiś czujnik obrotów silnika. Z tego co przesłał lucek2010 na 87 stronie jest opisana procedura jak ten obwód sprawdzić. Iddle speed actuator to czujnik w przepustnicy ale jeżeli on byłby uszkodzony to silnik by odpalał ale nie trzymałby wolnych obrotów. Sprawdź tylko obwód obrotów silnika i daj znać jakie masz wyniki.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek2010
Prospect
Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGM Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:10, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
hej, czujnik obrotów może być rozwiązany za pomocą czujnika CPS, który odpowiada za zapłon przy prądnicy. Podaje on informacje kiedy ma nastąpić zapłon i tym samym zawsze jest to robione przy pełnym obrocie wału. Te informacje są podawane do komputera i uzyskujemy je na obrotomierzu. Z tego co doczytałem w naszych silnikach jeden zapłon jest pusty. Jak się mylę to poprawcie mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek2010
Prospect
Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGM Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:29, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
taki sam jak w S3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:33, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No jasne ze zaplon jest co dwa obroty w koncu to czyerosow.
Nie zmienia to faktu ze procz tego moze byc sprawa mechaniczna. Serio, duzo pracy chyba nie kosztuje zajrzenie nad zawory - dwie sruby od gory silnika i pokazuje sie klawiaturka. Potem mozna nawet dla sportu pare razy obrocic walem czy wszystko ok dziala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKocon19
Support
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:49, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
pokrywe zaraz ściągnie i klawiature zobacze a do teraz sprawdziłem czujnik cps. Jest na dole w lewym dekielku. Sprawdziłem też czujnik na przepustnicy i działa jakoś śmiesznie. Kiedy go odepne i pokręce rozrusznikiem ta czujka drga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:51, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A nie nalałeś z rozpędu ON?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:57, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Siemka MKocon19. I jak tam? Udało sie Tobie uruchomić silnik? Wiesz już co było niesprawne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pkr.wlkp
Support
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:02, 03 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witam czy te czujniki na przepustnicy mogą być przyczyną że na zimnym silniku nie odpala?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|