Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:13, 08 Mar 2016 Temat postu: Silnik Druciarstwo. |
|
|
Panowie i Pani, co sądzicie o przeszczepie góry od roadwina do dołu od vs, sądzicie że mogło by się to udać ?? Jest na ogłoszeniach parę dołów od vs/vc ale brak od vj/vl który potrzebuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:15, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Uważam, że jak tylko da się to po środku uszczelnić to jak najbardziej taki Frankenstein ma prawo działać i to całkiem nieźle. Korba, tłok i cyl powinny się zgrać. Aż tak wiele innowacji chyba by nie wprowadzili...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:18, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
korba i tłok jest ten sam, tylko że roadwin ma chłodnicę oleju i tu jest fiku myk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:25, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A te tzw uniwersalne chłodnice oleju to jak się zakłada? Może takie coś by podeszło, albo podłączyć starą na zasadzie uniwersalnej. Nie wiem dokładnie jaki jest powrót oleju czy przy zaworach czy niżej, ale gdzie nie wróci (a nie, pewnie wraca grawitacyjnie jako chłodny pod korbę) to kanały olejowe są i VS i VJ... A jak cyl ma się zgodzić to i kanały raczej się zejdą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:28, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Stwierdzam że posiadamy za mało informacji ta temat wytworów tej korełańskiej firmy, potrzeba nam jakiegoś germańsko-języcznego tłumacza wyszukiwacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:36, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie duzo pomoge.. ale jak masz w miare blisko do kolesia z ogloszenia to proponuje rozebrac swoj silnik i z czesciami jechac do niego i porownywac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:49, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
no właśnie nie bardzo, mam nadzieje jednak że się zdarzy cud i się znajdzie jakiś vl/vj na części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:10, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
adrian920422 napisał: | no właśnie nie bardzo, mam nadzieje jednak że się zdarzy cud i się znajdzie jakiś vl/vj na części |
Jak zaczniesz juz operacje na sercu nie zapomnij o zdjeciach dla tomnych i potomnych tu na forum. Mysle ze kazdy bedzie chcial zobaczyc srodek silnika z daelima... u siebie widzialem jak narazie tylko tlok (i to ile mial nagaru... )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:16, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
dzwon po handlarzach moze maja gdzies w niemczech jakies rozbitki tylko mysla ze nikt nie potrzebuje czesci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:17, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Postaram się tym razem nie zapomnieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:28, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak szukalem stojan/stator czy jak tam go zwal.. to czesto moj jeden telefon powodowal ze dany handlarz mi mowil zebym sprobowal zadzwonic do jego szwagra... dzwonie do szwagra a on poleca mi sasiada itp.. takze allegro, znajdz haslo roadwin lub vj i jakas czesc z silnika i dzwon...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:32, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie, przy moim aku i jazdach jakie nieraz mam to gdyby nie kopa (ktora lubie z przyjemnosci nawet uzywac) to moglbym za wiele nie posmigac. Ogolnie cos gdzies siedzi w tym moim silniku ze jest nie tak ale jeszcze nie doszedlem co. Ale ma problemy z odpalaniem. Na goraco, okej. Na zimno czasem wybrzydza. Najgorzej jet cos pomoedzy, typu postoi godzine dwie i sie zaczyna wtedy. no ale jak rozwiaze problem to tez gdzies o tym tu skrobne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:34, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Szukam, szukam ale czy coś znajdę... zobaczymy, jak nie dziś to może jutro ktoś coś wstawi albo za miesiąc.A jak nie to się poświęcić i brać silnik 10k za 900 zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Wto 21:36, 08 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:37, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Kurde, jakbys bral jakas gore od silnika to w sumie lyknalbym glowice. Nawet bez zaworow walka konikow itd. Sam odlew. Ciagle nademna wisi to, ze ta moja byla juz za moich czasow dwa razy robiona. Szczerze mowiac nawet swiece mam juz jakas inna na inny wymiar. Jakby byla w stanie do zycia i jazdy to i 200 bym dal za taka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:42, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A może dopasujesz zębatkę z innego silnika, produkcji chińskiej
Ja kupiłem gaźnik z bashana, korek spustowy oleju też pasuje z bashana robi może koło zębate będzie pasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:17, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod Jak bym kupił coś całego z głowicą to nie omieszkam Cię powiadomić, na razie susza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:50, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Chłodnicę oleju można zaślepić i też będzie ok. Marzy mi się taka ale trza mieć odpowiednią głowicę albo cylinder kiedyś patrzyłem się na to.
U mnie też padnięta była 3 ale miałem to szczęście że załatwił cały dół silniora mój mechanik. Wymienił całą szczękę z zębami żeby była dotarta. Nie wiem co jest ale 3 bieg jest jakiś felerny.
Spuszczałeś oleja? Zlej go zobacz co na sitku i wsadź magnes neodymny.
Pamiętaj że olej ze skrzyni smaruje cylinder i syf z zębatek lata po cylindrze. U mnie taki się dostał i dlatego mam teraz 150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:26, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Gdyby to był vt/vc/vs to by nie było problemów, jest parę silników ale vj/vl ciężko.
Up: drodzy państwo na chwile obecną to chyba nic nie znajdę w polszy, dzwoniłem po handlarzach z allegro, z olx którzy mieli cokolwiek z daelimów, i nic. Tylko cały silnik VJ 10 tyś przebiegu 800 zł
Adrian, używaj opcji "edytuj" na górze posta, nie będziesz dopisywał UP a modom / adminom będzie lżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:26, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
UP: Tak oto wygląda mała pompka od środka.
A tutaj feralna zębatka akurat to nie jest zdjęcie mojej, moja jest troche mniej uszkodzona, ale model ten sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:44, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Piękne serce... <3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:48, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Niestety, na szczęście?? Popełniłem wygranie licytacji dołu silnika od VT z numerem silnika VT125e 1054811 więc myślę że nie jest on jakiś bardzo stary, cena z wysyłką 185 zł, sory rushrod nie ma góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:59, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Żyję dalej...
Oby ci się udało. O dziwo, skrzynia, sprzęgło, korba etc etc, praktycznie w cenie pustej głowicy... Cholera, jak to działa...? Chyba, że spasuję inną głowicę cyl i tłok do swojego. DWU ZAWOROWĄ... Co ja gadam...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:06, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Rushrod zapytaj tutaj bo on ma silnik od VS za dół chciał 150, ale w tym co kupiłem jest większe prawdopodobieństwo że skrzynia będzie taka sama jak w VJ więc dlatego nie kupowałem tego, poza tym w tym co kupiłem jest sprzęgło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Nie 22:09, 13 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:11, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie, to napisalem do goscia, ma minprzeslac cene i zdjecia dzis. Pokaze wam i bede prosil o pomoc czy to przyzwoicie wyglada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:12, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie przyszedł do mnie dół silnika od vt, ale jeszcze nie zdążyłem go rozebrać, bo spałem cały dzień po obiedzie. Ah ta pierwsza nocka a tyg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:10, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A jakbyś się zabierał za robotę i zrobił dla forum HOW TO / KNOW HOW jak to zrobić DIY - rozłożyć i złożyć silnik to byłoby już mistrzostwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:11, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pomyślę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:18, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Up: Drodzy państwo poniosłem kolejną porażkę, silnik który przyszedł owszem ma taką samą skrzynie, ale tryb trzeciego biegu także był zżarty przez jakieś niewidzialne ząbki ostatecznie przeniosłem tuleje kołnierzem do tyłu a między tryb jedynki a tryb trójki dałem stalową podkładkę, teoretycznie jedynka jest teraz lepiej, luz jest trójka też jest, ale to na stole bez obciążenia, a co będzie w ramie z obciążeniem to nie wiem, wygląda to lepiej jak było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:15, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli 3 bieg to slaba strona skrzyni biegow...
Mam nadzieje ze uda Ci sie doprowadzic skrzynie do ladu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:27, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
no niestety jeśli chodzi o tą skrzynie to 3 bieg to jakaś masakra wiele silników ma ten problem, może jeśli chodzi o skrzynie w VS/VC/VT ten drugi rodzaj i roadsport nie mają tych problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:46, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie a nie dałoby sie tych zębów naspawać i wtedy u jakiegoś tokarza czy coś spiłować do porządanych wymiarów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:43, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Adriano, ta zębatka jest dostępna od ręki, ale kosztuje aż 148,37 € + koszt wysyłki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Śro 21:44, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:48, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To to akurat wiem ale to bez sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:10, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Qwa, teraz dopiero skojarzylem... Rashrod silnik daelima na podstawie jakiego silnika jest robiony, tyle ze tamten 2 zaworowy byl??? Bo zapomnialo mi sie
Moze zbatka przypasuje z tamtej "hondy"...
Jeszcze jedno pytanie, Adrian a czy jest mozliwosc caly walek zamienic ze wszystkimi trybami itp. ? Nie namawiam do dalszych zakupow w ciemno tylko czy rozwazales taka zamiane calych skrzyn biegow..
Kurcze mam nadzieje ze z "hondy" zebatka bedzie identyczna i bedzie dostepna w sklepach po 20zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:36, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
jest możliwość ale dobierz teraz rozmiarowo, żeby było dobrze, np. w roadsporcie najprawdopodobniej wałki są takie same ale znowu tryby mają większą średnice.
EDIT
Drodzy Państwo, jeszcze się nie cieszę ale alee aleeee, silnik założony podłączone rozrząd jak zawsze 20 razy ustawiany, Łon ożył, sprawy wyglądają następująco, mam mało oleju myślę czy by nie dolać zwykłego samochodowego 10W40 i tak przejeździć trochę żeby wypłukać syfy i nieczystości a następnie zalać łolejem takim jak się należy, druga sprawa cieknie mi gaźnik ktoś coś??? jakieś uszczelki od czegoś coś ?? może chociaż gaźnik był stosowany nie tylko w dejlimach, po trzecio, silnik po prawidłowym ustawieniu rozrządu odpalił za pierwszym przekręceniem, Jedynka Ciągnie jak ssaki leśne, ruszając z kopyta nic nie przeskakuje nic się nie dzieje, ale to było testowane na podwórku na którym nawet dwójki nie wbije więc nie ma się co jeszcze cieszyć. Także jeszcze nie przestaje odkładać na silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:15, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | Qwa, teraz dopiero skojarzylem... Rashrod silnik daelima na podstawie jakiego silnika jest robiony, tyle ze tamten 2 zaworowy byl??? Bo zapomnialo mi sie
Moze zbatka przypasuje z tamtej "hondy"...
Jeszcze jedno pytanie, Adrian a czy jest mozliwosc caly walek zamienic ze wszystkimi trybami itp. ? Nie namawiam do dalszych zakupow w ciemno tylko czy rozwazales taka zamiane calych skrzyn biegow..
Kurcze mam nadzieje ze z "hondy" zebatka bedzie identyczna i bedzie dostepna w sklepach po 20zl |
Pappa2, to chodzi o Hondę CG125 a jak jest ogarnięty sprzedawca albo ma wzór (twoją w ręku) to bez problemu powinien większość rzeczy eksploatacyjnych dopasować od ręki - ja napęd miałem na drugi dzień, też z Hondki. Zresztą, chodzi o zębatki, łańcuch się kupi standard (marka zalezy od ciebie i kasy 428[h?]). Masę rzeczy w sensownym sklepie / serwisie ci spasują jak przyniesiesz na wzór. To nie są niepowtarzalne i nie spotykane części. Większość tej wyjątkowości Daelima polega jedynie na jakości wykonania i dobrej kontroli tej jakości. A jak masz dopasowane (często gęsto identyczne) z japońca to o jakość nie ma co się bać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:36, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Może będzie dobrze, Tylko pytanie ile wytrzyma podkładka Co z tym olejem myślicie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:48, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W ktorym miejscu cieknie?
Z olejem nie chce sie za bardzo wypowiadac, ale najbezpieczniej bedzie dolac taki sam jaki byl..
Jak zmienisz dolejesz inny o innej lepkosci moze zaczać sie problem ze sprzeglem (ciagniecie).. inna sprawa to olej chlodzi takze stator (cewki)..
szkoda byloby go przypalic... Ja swojego przewijalem bo byl zweglony -100zl.,
Ja bym raczej sobie darowal mikstury.. chyba z zalejesz ten samochodowy tylkovpo to zeby moto popracowalo 10 minut i wylac,..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:52, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Cieknie zapewne na komorze pływaka, ewentualnie na pompce przyspieszenia, i ten i ten 10w40 także raczej nie powinno się nic stać.
Właśnie sprawdziłem, skrzynia w cg 125 jest inna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Pią 20:03, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:03, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A ja uważam, że na 200km do przepłukania samochodowy 10W40 nie zrobi ci nic z silnikiem. Co więcej, ludzie śmigają na samochodowym w międzyokresach w porządnych maszynach i nic się nie dzieje więc raczej bez spin.
Mnie gaźnik też lubi kapnąć ale mnie nie trzyma zaworek od komory pływaka.
Działa to tak, że jak pochodzi moto, pośmigam itd, to nie kapie i miesiąc, ale poruszam nim, zniknie podciśnienie i tam puszcza kropelkę co ileś tam, zapalę, pochodzi i znów nic się nie dzieje. Generalnie nie robię, paliwo nie ucieka w odczuwalnym tempie jak stoi w garażu więc wsio ok. Poza tym, benzyna tania, niech i nawet sobie pol litra zgubi co tydzien. Jak to facet...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:11, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No i o to chodzi, całego baku odrazu nie przepuści, zamykać kronik i żyć.
Jeśli ktoś nie daj Boże potrzebował ściągać koło magnesowe, to ten ściągacz pasuje idealnie, tak dla informacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Pią 20:41, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:56, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Uszczelki jakies sklepowe by sie do gaznika przydaly planuje w trakcie sezonu cos tam pogrzebac. Tylko troche strach zeby go za bardzo nie rozszczelnic... u mnie tez delikatnie kapie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:02, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Broń borze olej od auta!!!! Załatwisz sprzęgło. Sprzęgło jest zanużone w oleju i jak użyjesz oleju silnikowego do aut to masz po sprzęgle. Właśnie widziałem to na własne oczy na szkoleniu w Romecie. Lać do biegówek tylko olej do motocykli. Do skuterów mozna samochodowy od biedy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:00, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat z forum motocyklowego:
Napisano pon, 06 lut 2006 - 20:26
Opowiesci o zniszczeniu mokrego sprzegla to mit- ja 2 sezony przejezdzilem na samochodowym Mobil 1 15W50 ( pelny syntetyk ) bez zadnych problemow dla sprzegla, czy silnika.
Wlasnie glownie po to zeby udowodnic ze mozna samochodowy syntetyk uzywac w motocyklu bez zadnych problemow. W Polsce nie ma to takiego znaczenia, ale u mnie w Kanadzie place za 1 l tego oleju $8, a za motocyklowy syntetyk $12 - 14.
Patrz watki z zeszlego roku "samochodowy syntetyk w motocyklu"
Adam M.
+ pozniej:
Napisano czw, 09 lut 2006 - 11:19
Kupując GSX'a dowiedziałem się ze maszyna trzy sezony jeździła na samochodowym oleju. Działa bez zarzutu (odpukać), sprzęgło pracuje normalnie.
Ale ale, rzecz jasna samochodowy szybciej się zuzyje, na szybko na uruchomienie, sprawdzenie i przelukanie i te 200-500km nic nie powinno sie zatem stac.
W poniedzialek kupisz repsola 10W40 4T za 35 zyla i starczy na caly silnik...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Sob 10:10, 19 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:39, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rubta co chceta ja na własne oczy widziałem sprzęgło po oleju samochodowym. Było całe czrne jakby nasączone olejem i ponoć slizgało sie mimo ze było grube i tak wszystkie pierścienie tego sprzegła. Motór na gwarancji i sie facet żucał ze się sprzegło skończyło po roku. Ale się przyznał ze wlał olej samochodowy. Silnik 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:47, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam motocyklowy olej i taki tez bede dolewal/wymienial...
Foveon dzieki za komentarz. Na pewno bede stosowal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:00, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie, po naciagnieciu sprzegla to nawet takie (bedac grube) powinno bez problemu pracowac do zuzycia. Bo nawet jak jest przyjarany olej na tym to w koncu nie bedzie tam wiecznosc. O ile w ogole. Nie ma tam tez takich sil znowu jak w samochodach czy superbike'ach. W jakis WSK'ach to robili nawet z korka sprzegla i latały wiec... No nie mowie ze to super rozwiazanie ale z braku laku na uruchomienie silnika do testow gdzie w weekend nie masz mozliwosci kupienia oleju to czemu nie? Skoro i tak za chwile ma isc w kibel a parametry (10W 40) beda i tak zachowane to obstaje ze swiat sie nie zawali a sprzeglo tez nie. Ale nie daje gwarancji.
I w sumie, jak rozpieprzalem swoje sprzeglo z chinczyka (pierwsze 2 wymiany nie wiem bo kupilem uzywke) a potem tylko repsol bo mialem zniżke to też było czarne strasznie i naolejone. Ale to było wysilone 110 w leżącym silniku...
Bkrukl napisał: | Panowie a nie dałoby sie tych zębów naspawać i wtedy u jakiegoś tokarza czy coś spiłować do porządanych wymiarów? |
Napawanie i obróbka tej zębatki pomijając koszty raczej skończyłaby się na tym, że napawane za twardym materiałem zdemoluje resztę a za miękkim zaś obrobi się szybciej niż się spodziewasz. A do tego napawanie chyba musiałoby się odbywać różnymi prądami, najpierw by się dobrze wtopić w koło zębate a potem coraz mniejszym pod obróbkę skrawarką i tokarką.. :/
W skrócie, nie wiem jak inni ale ja tego jakoś chyba nie widzę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Sob 11:06, 19 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:59, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Drodzy państwo jako że mój czarnuch już jeździ i przejeździł już 250 km to sądze że można stwierdzić małe zwycięstwo. Ale niestety, powyżej 5000 obrotów na wszystkich biegach i 6500 na piątym (dalej już nie ogarniam xD ) są wyczuwalne dość duże wibrację i dzwonienie wydechu. jak myślicie to może być krzywy wał??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:40, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mysle ze to wydech. U mnie podobnoe. Za to trojka coraz glosniejsza jak juz jest gpracy silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:57, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ściągnij tłumik i sprawdź. Może oberwał się wkład Przeglądnij poduszki silnika, może za mocno skręciłeś i jakaś pizdła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|