Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:52, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A w moim chyba przyśpieszacz zaczyna kulać odpal jak u papy bez ssania. Ale jak chcę dodać gazu to go muli i muszę ssanie mu włączyć. Po rozgrzaniu jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:17, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
kazdy silnik spalinowy (benzyniak) jak jest zimny inaczej pracuje niz jak jest cieply.. przewaznie swieca zalewana jest przez to ze z zimnego cylindra paliwo nie odparowuje jak powinno. po prostu paliwo sie skrapla i w pewnym momencie kropla zalewa swiece. albo zaleje ja tak ze zgasnie motor albo przymuli..
dlatego wazne jest rozgrzanie silnika..
ja jak jest silnik zimny daje 1/2ssania. i tak odpalam, jak troche pochodzi chociaz 10s wylanczam ssanie i ćhodzi bez.. ale jak bym chcial w tym momencie jechac to wiem ze odkrecenie gazu, moze mi go przylac. dlatego ten czas wykorzystuje na ubranie, rekawice kask itp. po tem pomalu jade..
bardzo duzy wplym ma temperatura powietrza, temp. paliwa i temperatura silnika. bo nawet jak na zewnatrz jest 20 st. to motocykl moglbyc wyciagniety z garazu gdzie temp nie przekraczala 5 st...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:38, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No to mój tak ma DZIEKI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:22, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mój też tak ma. Odpalam, ale ja ssania więcej jak centymetr nie odkręcam bo typowo go samo ssanie zaleje. Pochodzi na ssaniu (od 6st w dol tak robie, cieplej bez ssania) zagai, nie ruszam manetki, pakuję się, komin, szaliczek, kurtka, klucze od garazu kask, costam akurat się zagrzewa wtedy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:05, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Kapeczkę za bogata mieszanka, lekko mogłaby być jaśniejsza... Ale i tak nieźle.
Ja za to na dwóch gaźnikach (PZ16 i PZ19) nie mogę ustawić chińskiej 50tki. Już mnie krew zalała wczoraj, ręce opadły, uszy ogłuchły a płuca odpadły od spalin. Jak już odpalil, to wkrecal sie na niebotyczne obroty, zaczynalem regulacje, w każdym ustawieniu mruczy przy odkręceniu, na manetkę reaguje po 2-3-4 sekundach i wchodzi bardzo wysoko a schodzi z obrotów po 10-15 sekundach i zaś chce gasnąć. Juz nie wiem o co chodzi, kiedyś spokojnie kręciłem w tych gaźnikach, z czego 19tke używałem do 110cm w nim, a 16 do 50cm. Tak czy siak na jednym i na drugim gaźniku 50tka szaleje, swieca czarna niezależnie od ustawien, iskra mimo wszystko w miare zdrowa, niebieska jasna... :/
Jakieś pomysly? |
skoro wolno schodzi z obrotow za duzo powietrza jest ustawionego w skladzie mieszanki. (od tego zacznij). ewentualnie ciagnie lewe powietrze...
zwroc uwage czy przepustnica lezy ladnie, czy cos ja blokuje i "otwor" do krucca jest otwarty.
swiece moze olej silnikowy paskudzic... jak motocykl jest zimny nie jest zaszczelny stad jest mozliwosc ze olej idzie w swiece.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Nie 22:07, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:00, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jaki rozmiar klucza do swiecy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:29, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie 16... z resztą do vjta potrzebna jest pieruńsko długa, więc ratowałem się giętą przedłużką i grzechotką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:47, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jak do Corsy Katarzyn. Klucz do świec długi prawie jak bejsbol. Trzeba było dokupić. Teraz ma w aucie pod ręką jakby ktoś skoczył i coś się pluł....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:49, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rozumie ze do VS tez 16 mm. dzieki za odp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:03, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:25, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jabbinsky napisał: | Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? . |
W VS to samo. Naciągałem dętkę na to i Kati trzymała żeby utrata oleju była mała.
Możesz próbować dojść płaskoszczypami albo śrubokrętem rantem popychać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:07, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
I w obu przypadkach precyzja pojdzie w piach, dodatkowo jest szansa że śrubę brzydko obedrę szczypcami. Naprawdę nasi żółci bracia nie przewidzieli jakiejś możliwości regulacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:58, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja używam małego płaskiego śrubokręta i reguluję tę śrubkę na zasadzie wagi. Raz z jednej strony gaźnika, raz z drugiej. W zależności czy chcę wkręcić czy wykręcić. To działa bez problemowo. Nie wyjmuję rozrusznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:17, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ucięty listek blaszki, lekko wygięty ku górze i kręcisz jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Śro 15:18, 06 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:05, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A przede wszystkim wyjmij gaźnik i z płaskiego zrób krzyżaka jak Dariusz, a potem kręcisz jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:42, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Podane poziomy paliwa sa możliwe tylko wtedy kiedy zaworek jest zamkniety a blaszka tylko dotyka amortyzatorka na zaworku. Nurtuje mnie jedno . Czemu w manualu sa podane rozne poziomy paliwa dla vs i vl skoro to te same gaźnik. Może Adam wyjaśni .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:46, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:51, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki Rush . Fajny jest patent z przezroczystym wezykiem do sprawdzenia poziomu podoba mi sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:11, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jutro wrzucę parę patentów na regulację w VL, wystarczy odrobina pomysłowości i desperacji żeby wyregulowac w nim gazior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:00, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne. |
No to akurat nie ma nic wspólnego z poziomem paliwa.
Do każdego z tych modeli ustawisz pływak (poziom paliwa) na tym samym poziomie i po przeprowadzeniu regulacji np za pomocą świeczki kolor będą działały prawidłowo. Różnice jaki podaje producent są jego słodką tajemnicą.
No dobra teraz na serio
Poziom paliwa może się różnić z tego powodu że kąt ustawienia gaźnika w motocyklu jest minimalnie inny i aby prawidłowo podać paliwo do silnika musi mimo tego samego typu gaźnika być zmieniony poziom paliwa na niższy lub wyższy. To jest ta słodka tajemnica. Kąt pochylenia gaźnik jest minimalny i na pierwszy rzut oka niezauważalny.
Miłej zabawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:10, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
OK fajnie ,gadacie o gaznikach a moj wlasmie zaczal lac i co dalej, moze toID ogłoszenia: 82162111
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:13, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Zaworek do wymiany. mig290 będzie wiedział jaki model czy jak to tam. Może nawet w yardzie będą mieć takie coś. Chyba, że wyjmiesz od siebie i pójdzie z tym do nich. Daleko nie masz.
Chodzi o stożkowy zaworek popychany przez pływak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:16, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
bo mysle o Mikuni 26 na olx 140 zeta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:20, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A za zaworek 10 maks.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:22, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ok sprawdze i tak nie wiem z kad sie leje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:44, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ojj Pappa nie chcę żebyś mnie źle zrozumiał ale ten sposób na regulację nie działa w moim VL. Jakkolwiek śruba bym nie kręcił to mogę co najwyżej zgasic silnik, odkrecam na 2 1/4 obrotu, obroty na 900, krece znowu śruba najpierw pół obrotu wykrecam później cały obrót wkrecam, półtora wykrecam dwa wkrecam itp. Obroty się nie zmieniają, tylko w jednym momencie silnik gaśnie bo pewnie jest przelany. Co do patentów: po pierwsze ze szpachelki można wyciąć mały kawałek, ona ma fajną cienką i sprezysta blachę. Wycinamy taki fragment żeby zmieścił się ładnie w kluczu oczkowym grzechotce i sobie możemy kręcić. Jak wyciagniemy rozrusznik to pod chromowana klapką z lewej strony silnika jest trybik, wyciągamy go i odkładamy na jakąś szmate a dekielek przykrecamy spowrotem. Bierzemy baterie AA i od prawej strony silnika wkładamy w dziurę po wale rozrusznika, ani olej ani ciśnienie nie wyleci. Moto na biegu szybciej się zagrzewa, wrzucamy mu 5 i koło tylne w górze oczywiście. Przed regulacją warto filtr powietrza wymienić albo chociażby wyczyścić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:47, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie dzialalo.. niewiem co napisac
Ale generalnie to ustawic liczbe obrotow jak podaje serwisowka. I powinno byc git.. ewentualnie mala korekta.. takse testy, testy i jeszcze raz testy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:24, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak gazior ulewa to zaworek iglicowy trafiony. To nie jest jakiś specjalny do dalejlima.
Taki sam macie w kawie, yamaszce i innych tego typu sprzętach. Zaworki są normalizowane i to bardziej niż by się mogło wydawać.
Wymień to guano i ustaw gaźnik. Będzie żył i nie musisz wydawać 140 zł na przereklamowany mikuni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:53, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Adam ale mi nic nie cieknie, miałem tylko skryta nadzieję że z rozrusznika mi nie odpala bo mam gaźnik źle ustawiony. Tym razem nie wyszło, jak będę miał wolne to pobawię się elektryka ale to pewnie dopiero od września jak będę miał dostęp do profesjonalnego sprzętu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:12, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Skoro gaźnik nie reaguje na regulację składu mieszanki i obroty to jest albo rozregulowany pływak, albo zapchany gdzieś na którymś kanaliku, albo masz uszkodzone oringi na dyszach regulacyjnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:53, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
OK Adasiu bylem w Yardzie i rzucil mi na stol okolo 15 zaworkow i kazdy inny tyle z normalizacji wyszlo musze rozebrac i wyciagnac swoj potem dobiore
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mardt
Support
Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:25, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie chce robić nowego tematu wiec zapytam w tym przed regulacja chce wymienić świece i fajkę. Świeca to wiadomo ale fajka do VS powinna być XD01F czy XD05F w google co strona to inne informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:00, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nokan, chodziło mi że daelim nie ma jakiegoś ekstra.
To że są różnie typy to chyba nie dziwi nikogo specjalnie ? Napisałem że taki sam ma kawa i np suzi.
Kolego mardt, fajeczka ta z końcówką 5F, a dokładniej X05FB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:24, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ok wymienilem zaworek iglicowy (K3) leje jeszcze gorzej niz wczesniej i cos zrobilem nie tak zero reakcji na manetke jakies sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:02, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nokan a skąd Ci leje? Z przelewu czyli tej rurki pod gaznikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:08, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
a płyvak dobrze zamontovałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:10, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jim ma rację, sprawdź pływak, jego zawór i jego ustawienie. Może być tak że się nie zamyka. Co do braku reakcji to może coś pomieszales przy montażu zaworka iglicowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:43, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Zobacz v servisóvce ja ma byc zamontovany płyvak.Moze byc servisóvka od VL.Masz ją pod tym linkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz od 46 strony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jim130 dnia Wto 22:45, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:37, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
swego czasu było zdjecie troszke zbyt bogatej mieszanki. Wstawiam teraz moje-> [link widoczny dla zalogowanych]
Rozumiem że tutaj jest zbyt uboga stąd taki nalot białawy. Jest jednak jeszcze jedna sprawa przy takiej mieszance zimny motocykl odpala i nie gaśnie zaraz po uruchomieniu. Tymczasem na wcześniejszej miałem wrażenie że zostawał zalany ponieważ odpalał pochodził z 10 sekund i gasł później próba odpalenia chodzi 3 sek i gaśnie znowu odpalam chodzi 2 sek gaśnie co może być przyczyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mardt
Support
Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:18, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Podepnę się do pytania kolegi tak wygląda moja świeca po wymianie gaźnika na ten chiński zamiennik ustawione jedynie obroty i iglica na środek pytanie czy coś jeszcze regulować ?
zdjęcie świecy: [link widoczny dla zalogowanych]!AhTeKiG1adaAzSr7EBwPAtWlaBXv
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:21, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A ja wam powiem jeszcze jedno. Posprawdzajcie filtry paliwa w baku. Na moim bylo mase syfu i byly problemy. Wyrzucilem go i zalozylem zewnetrzny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:47, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
filtr paliwa przecież jest na zewnątrz?? to pytanie
swoją drogą jak ta świeca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:56, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam w baku i na zewnatrz miedziany jako dodatkowy firterek przed gaziorem
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:02, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
a może mi ktoś łaopatą wytłumaczyć jak do niego się dostać ?? i skad ten filterek zabrac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:17, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o swiece mam taka jak matius taka kawa z mlekiem(wykrecilem przed chwila ostatnia trasa 150km) a firter wykrecasz z kranikiem oczywiscie jak pusci z baku,u Marcina swieca chyba troszku za ciemna jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:35, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kuźwa ja to rzeczywiście nie znam się na kolorach dla mnie to jest biały nalot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:42, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
monitor monitorowi nie rowny
cos t ten desen
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
mardt
Support
Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:03, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Hmm to już sam nie wiem czy mam coś regulować, chyba zostaje oddać jakiemuś magikowi bo jeździć jeździ ale z odpalaniem nie jest jeszcze tak jak powinno być. Bo jak by była za bardzo okopcona to zostaje chyba tylko iglice na 2 od góry bo mieszanki nie ruszałem bo nowy gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:12, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ile zrobiles po zalozeniu kilometrow?swiece masz nowke jak widze,u mnie po 1800km jest podobna ze zdjecia z google.Odpalam tak jak ci mowilem z gazem lekkim jak cieply jest.Powinien ci smigac jak ta lala u mnie motor byl niedopoznania po zalozeniu gaziora z chin
|
|
Powrót do góry |
|
|
mardt
Support
Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:21, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mało niecałe 200 może się to musi dopasować i pasuje wyregulować zawory no nic jeździć jeździ to jest ważne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:57, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Zrob z tysiac najlepiej w dwa trzy dni to bedzie wiadomo czy dobrze pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:30, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
A muszę się pochwalić że właśnie nabyłem polski stary analizator spalin.
Miałem kiedyś taki i ustawiałem auta gaźnikowe i byłem z niego zadowolony. Od momentu kiedy posiadałem auta na wtrysku urządzenie było niepotrzebne i je sprzedałem. Teraz jak posiadam motocykl i skuter oraz robię romety to ustrojstwo zaczęło być potrzebne.
Zobaczymy jak się sprawdzi i co powie, w końcu idealne jest do pojazdów na jednym gaźniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:01, 25 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Piekna sprawa bo szybko sprawdzisz spalanie na full obrotach, srednich i wolnych.
ja wlasnie musze isć na kompromis z nowym gazniku. na oryginalnych ustawieniach komarek palil dobrze. jednak ze to jest gaznik cv przy schodzeniu z obrotow mieszanka spalala sie w tlumiku, czyli strzelal w tlumik. ratunek, zwiekszenie dawki paliwa na srubie mieszanki, w sumie poprawniej piszac na srubie pilotujacej. efekt taki ze nie strzela juz ogniem w tlumik, tylko sporadycznie schodzac z bardzo wysokich obrotow i lagodnie.. niestety rozruch jest utrudniony - ssanie plus delikatne machanie gazem az sie zagrzeje ale jeszcze bede krecil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:40, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Hej, czy ktoś wie jaki gaźnik pasuje do vj 125? Żeby wymienić ten fabryczny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:04, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
PZ 30, jest gdzieś temat na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:35, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
skoro juz tu trafilem, opisze w 2 zdaniach ze gaznik CV pali teraz bez ssania (zwiekszona dawka paliwa na wolnych obrotach), przy schodzeniu z wysokich obrotow tez nie wali w komin.... takze dziala prawie jak wtrysk...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:38, 28 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Gwynbleidd napisał: | Hej, czy ktoś wie jaki gaźnik pasuje do vj 125? Żeby wymienić ten fabryczny? |
PZ 28, PZ 30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:17, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Pytanko o króciec do gaźnika. Tam jest takie wlot (wylot?) powietrza i to idzie gdzies pod bak i tam jest jakieś "urządzonko" i wylot. Podczas jazdy dmuchany stamtąd powietrze. Jeszcze do tego urządzonka jakas większa rura idzie od silnika. Co to jest? Jakiś re cyrkulator? Planuje zakup nowego króćca bo ten jest pęknięty a znalazłem taki bez miejsca na ten wężyk. Mogę go założyć?
Plus pytanko o regulacje gaźnika. Odczepiłem linke od pompy i różnicy nie widzę, troche mi strzela z wydechu czasem przy puszczeniu całkowitym gazu podczas zwalniania. Ale problem (w sumie to moze nie problem) jest taki że zawsze mi ładnie pali bez ssania, czy to normalne? Myślałem że zawsze na zimno ssanie jest potrzebne i w podobnej 125 mojego znajomego on zawsze musi ssanie załączyć przynajmniej troszeczkę. U mnie pyk dotykam zapłonu i motor chodzi ładnie. Czy to świadczy o za dużej mieszance?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gwynbleidd dnia Czw 17:20, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:54, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Mi tez potrafi strzelić pali na dotyk zimny czy ciepły a poruszanie dźwignią ssania nie ma żadnego wpływu na działanie silnika/obroty niezależnie czy zimny czy ciepły.
Co do mieszanki to regulowałem na oko
Obecnie luz 1500/1600 obr/min od czasu do czasu strzeli i v max 105.
Jak śrubę składu odkręcę trochę (1/2 obr.) to v max 110 ale strzela częściej.
Wyglądu świecy nie sprawdzałem....... może czas to zrobić :B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:47, 11 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
ta rurka od kucca to zbedna rzecz.
i teraz 2 wersje jakie chodza w sieci:
1. spaliny ta rurka wracaja do filtra powietrza po to aby spaliny ponownie byly przeciagniete przez gaznik celem ponownego spalenia - ekologia...
2. ad1. to gowno prawda, bo sa modele motocykli co zamiast metalowej rurki maja plastikowa (mowa o tej co jest z boku i wychodzi z glowicy do zaworku). jak by tam gorace spaliny poszly to by to stopilo.. a po za tym po odkreceniu tego nie wylatuja spaliny tylko jest zasysane powietrze z filtra do glowicy. czyli idzie to w druga strone...
teraz pytanie po co?
a **uj wie
moze to chlodzi zawory, moze zakluca wylot spalin....
ja mam to wywalone. czyli rurka metalowa zaslepiona przy glowicy, krociec zalozony bez rurki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|