Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

recyrkulator spalin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 3:17, 04 Lis 2015    Temat postu: recyrkulator spalin

w moim roadwinie jest krocciec ssacy z rurka ktora jest polaczona z zaworem prozniowym sterujacym recyrkulacje spalin. Tak sie sklada ze ten krociec mam uszkodzony.. mam inny z innego daelima ale bez rurki do sterowania w/w zaworem.
czy przelozyc ta rurke ze starego (kwestnia rozwieececia nowego i przyklejenia rurki) czy zalozyc bez tej rurki i tym samym pozbyc sie recyrkuracji spalin? Ewentualnie dojdzie zaslepienie innuch rurek...
tak wyglada oryginalny krociec gaznika z rurka.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:56, 04 Lis 2015    Temat postu:

Recyrkulacja spalin w pojazdach gaznikowych polegala na tym, ze tracily ze dwie podkowy ze źrebaka mocy ale za to wyniki na analizatorze byly zgodne z normami. Zaslep i spokoj. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:22, 04 Lis 2015    Temat postu:

To samo wywnioskowalem, wiec dzieki za potwierdzenie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:03, 04 Lis 2015    Temat postu:

Kiedys sporo o tym czytalem jak rozszczelnilo mi sie takie ustrojstwo w aucie. Wywalic, zaslepic, zapomniec. (Jesli chodzi o gaznik). Czasem nastepuje nieznaczny przyrost mocy a czasem po prostu nic sie nie zmienia. Wink btw, sam to mam zaslepione. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:52, 04 Lis 2015    Temat postu:

Czym zaslepiales rurke? Z dwoch stron czy z jednej? W sumie z jednej starczy tylko sie zastanawiam gdzie jest poczatek bo to by wartalo zaslepic... w sumie na jedno wychodzi Smile
W moim roadwinie najwiekszego kopa da odchudzenie masy... tj mojej masy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:48, 05 Lis 2015    Temat postu:

Im blizej dolotu tym lepiej. Unika sie zbednych cisnien podcisnien. Tak mysle, tak robilem. Szczerze mowiac, poprzednik u mnie to zaslepial wiec nie wiem do konca jak to jest zrobione, w auie zas robilem to blaszka na wymiar i prykrecil w miejscu gdzie byla przykrecana rurka. Tu chyba wystarczy gumowy koreczek albo sylikon czerwony (aaaa sylikon!) no ale temperatur nie ma za wielkich. Z drugiej strony benzyna moze ten sylikon rozpuszczac z czasem....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:22, 05 Lis 2015    Temat postu:

U mnie chyba pojdzie blaszka jakas w miare gruba np 1mm.. dzis przeszlem sie do garazu i po szybkich ogledzinach zobaczylem nie mam polaczenia filtr powietrza zawor... czyli ktos juz cos tam grzebal.. bede musial sprawdzic jego robote... albo jest rurka zaslepiona albo spaliny wylatywaly pod bak paliwa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:10, 07 Gru 2015    Temat postu:

No i jak tam? Zaślepiłeś to w końcu? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:56, 07 Gru 2015    Temat postu:

Tak srube zamkowa wsadzilem w otwor plus mala uszczelka... Gdzies przy temacie predkosci pisalem ze zaslepilem... efekt wraz z wymiana uszkodzonego krucca dal zajefajny efekt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:02, 07 Gru 2015    Temat postu:

Musiałem nie doczytać. A od strony wydechu to samo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:01, 07 Gru 2015    Temat postu:

Przy cylindrze dawalem - kolo swiecy... z drugiej strony nie ma sensu bo i tak tam juz nic nie dochodzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:08, 07 Gru 2015    Temat postu:

I tak i nie. To działa tak jak DPF który właśnie z klasycznego recyrkulatora się zrodził. Ogólnie jest częścią dolotu. To też warto zamknąć, żeby nie mieszać w ciśnieniach na dolocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:55, 07 Gru 2015    Temat postu:

Nie kumam... Spaliny z cylindra wylatuja otworem z boku cylindra kolo swiecy. Tu zaslepione.. od tego miejsca rurka metalowa do zaworow itp od tego do filtra powietrza... Aha w sumie przy filtrze powietrza mam zaslepione zeby mi lewego powietrza nie ciagnol bez filtracji...
O to chodzilo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:23, 07 Gru 2015    Temat postu:

Tak tak tak tak. Chodzi o to, że część gorących spalin ma trafić do dolotu i jeszcze raz brać udział w wybuchu w cylindrze. I oba miejsca trzeba zaślepić ale widzę, że się zrozumieliśmy bez słów i tłumaczenia. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rolex
Hangaround



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:06, 30 Mar 2016    Temat postu:

Tak czytam i czytam ten temat i dalej do końca nie mogę skumać. Nie wiem czy mam zaślepić tylko tą metalową rurkę przy cylindrze czy też zaślepić podciśnienie na króćcu? a może gdzieś jeszcze? Proszę o dokładną instrukcję. Myślę że się przyda na forum

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:34, 30 Mar 2016    Temat postu:

Jedno i drugie a rurkę zdjąć. Tak w skrócie. Ogólnie, źle jak jest złe ciśnienie spalin w wydechu i ogólnie źle jak spaliny wracają do cylindra, przynajmniej w moto, bo w aucie ma to czasem sens.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rolex
Hangaround



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:06, 30 Mar 2016    Temat postu:

Czyli tak:
1. przy cylindrze mam zaślepić tą rurkę metalową (np. kawałkiem dociętej puszki po piwie)
2. zdjąć rurkę podciśnienia z króćca przy gaźniku

i teraz kolejne pytania:
Czy po zdjęciu rurki z króćca moto nie będzie łapało lewego powietrza?
Czy należy w jakiś sposób zaślepić rurkę w filtrze powietrza?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rolex dnia Śro 22:07, 30 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:06, 31 Mar 2016    Temat postu:

Ja mam pozaslepiane wszystko po recyrkulatorze wiec nie wiem jak to przebiegalo. Na bank blaszka z puszki bedzie za cienka, lepiej cos min milimetr grubosci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:30, 31 Mar 2016    Temat postu:

U mnie w ogolę nie ma tego wynalazku. Jak byłem na szkoleniu serwisowym w Romecie, panowie mówili że oni od razu to wywalają bo więcej z tym kłopotów niż pożytku.
Recylkulator spalin służy wyłącznie do obniżenia emisji spalin. Jest szkodliwy dla silnika.
To tak jak byś se rurkę wsadził do ... i oddychał tym aby smrodu nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:47, 31 Mar 2016    Temat postu:

zaslepic przy cylindrze, ja wsadzilem wygieta srube zamkowa Wink
zaslepic przy obudowie filtra powietrza, z dolu airboxa
ja wymienialem krociec gaznika bo mialem popekany na inny bez tej rureczki... ty zaslep ta rurke..
tyle Wink
Staraj sie to tak zaslepiac zeby wygladalo ze nic nie bylo przy tym majstrowane Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin