Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 3:17, 04 Lis 2015 Temat postu: recyrkulator spalin |
|
|
w moim roadwinie jest krocciec ssacy z rurka ktora jest polaczona z zaworem prozniowym sterujacym recyrkulacje spalin. Tak sie sklada ze ten krociec mam uszkodzony.. mam inny z innego daelima ale bez rurki do sterowania w/w zaworem.
czy przelozyc ta rurke ze starego (kwestnia rozwieececia nowego i przyklejenia rurki) czy zalozyc bez tej rurki i tym samym pozbyc sie recyrkuracji spalin? Ewentualnie dojdzie zaslepienie innuch rurek...
tak wyglada oryginalny krociec gaznika z rurka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:56, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Recyrkulacja spalin w pojazdach gaznikowych polegala na tym, ze tracily ze dwie podkowy ze źrebaka mocy ale za to wyniki na analizatorze byly zgodne z normami. Zaslep i spokoj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:22, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
To samo wywnioskowalem, wiec dzieki za potwierdzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:03, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedys sporo o tym czytalem jak rozszczelnilo mi sie takie ustrojstwo w aucie. Wywalic, zaslepic, zapomniec. (Jesli chodzi o gaznik). Czasem nastepuje nieznaczny przyrost mocy a czasem po prostu nic sie nie zmienia. btw, sam to mam zaslepione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:52, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Czym zaslepiales rurke? Z dwoch stron czy z jednej? W sumie z jednej starczy tylko sie zastanawiam gdzie jest poczatek bo to by wartalo zaslepic... w sumie na jedno wychodzi
W moim roadwinie najwiekszego kopa da odchudzenie masy... tj mojej masy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:48, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Im blizej dolotu tym lepiej. Unika sie zbednych cisnien podcisnien. Tak mysle, tak robilem. Szczerze mowiac, poprzednik u mnie to zaslepial wiec nie wiem do konca jak to jest zrobione, w auie zas robilem to blaszka na wymiar i prykrecil w miejscu gdzie byla przykrecana rurka. Tu chyba wystarczy gumowy koreczek albo sylikon czerwony (aaaa sylikon!) no ale temperatur nie ma za wielkich. Z drugiej strony benzyna moze ten sylikon rozpuszczac z czasem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:22, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie chyba pojdzie blaszka jakas w miare gruba np 1mm.. dzis przeszlem sie do garazu i po szybkich ogledzinach zobaczylem nie mam polaczenia filtr powietrza zawor... czyli ktos juz cos tam grzebal.. bede musial sprawdzic jego robote... albo jest rurka zaslepiona albo spaliny wylatywaly pod bak paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:10, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No i jak tam? Zaślepiłeś to w końcu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:56, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tak srube zamkowa wsadzilem w otwor plus mala uszczelka... Gdzies przy temacie predkosci pisalem ze zaslepilem... efekt wraz z wymiana uszkodzonego krucca dal zajefajny efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:02, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Musiałem nie doczytać. A od strony wydechu to samo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:01, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przy cylindrze dawalem - kolo swiecy... z drugiej strony nie ma sensu bo i tak tam juz nic nie dochodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:08, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
I tak i nie. To działa tak jak DPF który właśnie z klasycznego recyrkulatora się zrodził. Ogólnie jest częścią dolotu. To też warto zamknąć, żeby nie mieszać w ciśnieniach na dolocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:55, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie kumam... Spaliny z cylindra wylatuja otworem z boku cylindra kolo swiecy. Tu zaslepione.. od tego miejsca rurka metalowa do zaworow itp od tego do filtra powietrza... Aha w sumie przy filtrze powietrza mam zaslepione zeby mi lewego powietrza nie ciagnol bez filtracji...
O to chodzilo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:23, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tak tak tak tak. Chodzi o to, że część gorących spalin ma trafić do dolotu i jeszcze raz brać udział w wybuchu w cylindrze. I oba miejsca trzeba zaślepić ale widzę, że się zrozumieliśmy bez słów i tłumaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolex
Hangaround
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:06, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak czytam i czytam ten temat i dalej do końca nie mogę skumać. Nie wiem czy mam zaślepić tylko tą metalową rurkę przy cylindrze czy też zaślepić podciśnienie na króćcu? a może gdzieś jeszcze? Proszę o dokładną instrukcję. Myślę że się przyda na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:34, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jedno i drugie a rurkę zdjąć. Tak w skrócie. Ogólnie, źle jak jest złe ciśnienie spalin w wydechu i ogólnie źle jak spaliny wracają do cylindra, przynajmniej w moto, bo w aucie ma to czasem sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolex
Hangaround
Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:06, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli tak:
1. przy cylindrze mam zaślepić tą rurkę metalową (np. kawałkiem dociętej puszki po piwie)
2. zdjąć rurkę podciśnienia z króćca przy gaźniku
i teraz kolejne pytania:
Czy po zdjęciu rurki z króćca moto nie będzie łapało lewego powietrza?
Czy należy w jakiś sposób zaślepić rurkę w filtrze powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rolex dnia Śro 22:07, 30 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:06, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam pozaslepiane wszystko po recyrkulatorze wiec nie wiem jak to przebiegalo. Na bank blaszka z puszki bedzie za cienka, lepiej cos min milimetr grubosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:30, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie w ogolę nie ma tego wynalazku. Jak byłem na szkoleniu serwisowym w Romecie, panowie mówili że oni od razu to wywalają bo więcej z tym kłopotów niż pożytku.
Recylkulator spalin służy wyłącznie do obniżenia emisji spalin. Jest szkodliwy dla silnika.
To tak jak byś se rurkę wsadził do ... i oddychał tym aby smrodu nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:47, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
zaslepic przy cylindrze, ja wsadzilem wygieta srube zamkowa
zaslepic przy obudowie filtra powietrza, z dolu airboxa
ja wymienialem krociec gaznika bo mialem popekany na inny bez tej rureczki... ty zaslep ta rurke..
tyle
Staraj sie to tak zaslepiac zeby wygladalo ze nic nie bylo przy tym majstrowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|