Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siejol
Support
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bistuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:36, 15 Maj 2017 Temat postu: prędkość a obroty silnika |
|
|
Koledzy jakie macie wartości obrotów silnika na piatym biegu przy predkosci 80 km/h u mnie jest ok 8 tysi tak ma być czy majstrować coś z przełozeniami??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siejol dnia Pon 18:38, 15 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
draen
Prospect
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY/DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:36, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w Daystarze na piątce jest około 7 tysięcy przy 80 kmph i 7500-8000 przy 90 kmph
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:01, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
SIejol, sprawdź tryby napędowe i oponę przednią. Masz za duże obroty jak na 80. Około 1000 powinieneś opuścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
W moim VS-e przy 8 000 obr. na liczniku 100. Przełożenie takie jak każe Daelim (przód 14, tył 42) opona tylna 120/90/16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siejol
Support
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bistuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:07, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Rozmiar opon ok tylko musze sprawdzic zebatki bo na 5 biegu jest mocny gorki pokonuje bez wiekszego problemu tylko v max jest kiepski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:42, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
siejol napisał: | Rozmiar opon ok tylko musze sprawdzic zebatki bo na 5 biegu jest mocny gorki pokonuje bez wiekszego problemu tylko v max jest kiepski |
Czym ty jeździsz?
W moim byłym VC-eku na oryginalnych zębatkach miałem podobnie jak ty.
Daystar ma oryginalne zębatki 14/42 i obroty są lepsze. Ciągnie dobrze i V-max ma Ok-ej
VC-eki tak mają ja zmieniłem na 14/39 i wówczas lepiej się jeździło ale był słabszy.
Były wersje vc-eków 80Km/h i nie wiem czy tam nie tylko był sam problem w zębatkach, a bardziej w przełożeniach na trybach w skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siejol
Support
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bistuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:28, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
przeliczyłem zębatki 14 /42 co radzicie zrobić zmienić tył na mniej 39?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:32, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A nie taniej zmienić przednią np. na 15 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siejol
Support
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bistuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:52, 19 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Zębatka 39 na tył złożona wrażenia z jazdy bezcenne hehe komfort jazdy sie poprawił obroty sie zmniejszyły biegi się zrobiły dłuższe a z mocą?? hmmm jest ok:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|