|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:11, 21 Wrz 2016 Temat postu: Opracowywanie opisów technicznych motocykli |
|
|
Cześć.
Od ponad roku obserwuję serwis motocykle125.pl
Beniamin i Dawid zrobili kawał solidnej roboty, umieszczając w katalogu sporą część istniejących motocykli o pojemności 125ccm. To właśnie dzięki ich portalowi zdecydowałem się na zakup mojego motocykla, z którego jestem mega zadowolony.
Niestety, z rodziny Daelimów zamieszczone są tylko opisy Daystara i Roadwin/Roadsport.
Rozmawiałem z Dawidem, zaproponował mi uzupełnienie brakujących opisów motocykli.
I tu pojawia się moja prośba.
Nie chcę opisywać czegoś, czego nie widziałem, na czym nie jeździłem - ostatecznie to właśnie takie smaczki użytkowników, są najciekawsze w takich opisach.
Co powiecie na zrobieniu brakujących opisów i podesłaniu ich do portalu motocykle125.pl?
Brakuje opisów:
- VL/VC
- VT
- S3
Osobiście chętnie zajmę się redagowaniem informacji które umieścicie dla danego modelu.
Na początku chciałem opracować tabele z danymi technicznymi:
- Cena
- Moc w kW
- Moc KM
- Waga
- Stosunek mocy do wagi kW/kg
- Spalanie
- Rodzaj zasilania
- Liczba zaworów na 1 cylinder
- Rodzaj pracy silnika
- Liczba cylindrów
- Skrzynia biegów
- Chłodzenie silnika
- Wałek wyrównoważający
- Prędkość maksymalna
- Prędkość przelotowa
- Wysokość siedziska
- Szerokość
- Długość
- Rozmiar koła przedniego
- Rozmiar koła tylnego
.
.
.
.
Dodatkowo, i przy okazji.
Proponuję założenie konta w serwisie motocykle125.com.pl, w sytuacji takiej jak miała miejsce ostatnio, gdy nasze forum było zablokowane, można tam przekazywać sobie jakieś pilne informacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:06, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz Krzychu, Beniamin i Dawid, jak i cały serwis motocykle125.pl wyszli z dobrej koncepcji (katalog moto dostępnych na kat. B) - czegoś takiego w sieci jeszcze nie było.
Niestety poszli w złą stronę. Zamiast skupić się na pojemności i opisywać rzetelnie wszystkie modele to oni (szczególnie Beniamin) rozkochał się w chinszczyźnie (szczególnie tej, gdzie jest w stałym kontakcie z importerami). Dzięki temu sam serwis mocno skrzywił się w stronę chińską i dla mnie zupełnie nie jest miarodajny.
Jeśli chodzi o samego Daelima to nie dość, że mają błędy w opisie podstawowego modelu, jakim jest Roadsport to, jakby się dokładniej przyjżeć to w ich katalogu brakuje nie tylko wspomnianego przez Ciebie VT, ale brakuje również tych aktualnie produkowanych przez Daelima:
1. Motocykle::
– Roadwin 125 R FI
– Roadwin 125 FI
– Daystar 125 FI
2. Skutery:
– S3 Advance
– S3 125
– S1 125 FI
– B-Bone 125
– Steezer
– Steezer S
– Aroma
– Dart
– Witty 50
– Beagle
– City Ace 110
O VC, VS, Altino i innych starszych modelach w ogóle nie wspominam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:15, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No niestety, zgadzam się z Tobą w tym temacie, chłopaki mają jakieś stałe źródełko podsyłające im nowości z importu i na tym się głównie opierają. Nie jestem zainteresowany wdawaniem się w tym względzie w polemikę.
Chodzi mi o to, że my sami możemy dołożyć odrobinę rzetelnej informacji w katalogu. Zauważyłem też, że często pojawiają się video-recenzje od innych autorów, opisujące sprzęt do którego Beniamin i Dawid nie mają dostępu.
Osobiście nie czuję się na siłach, by zrobić film o motocyklu ale chętnie zajmę się zredagowaniem takich opinii do katalogu. Jeśli komuś kto przegląda ten serwis, tych kilka zdań pozwoli wyrobić sobie zdanie, to zdecydowanie warto coś takiego zrobić.
Dzięki za wyliczenie pozostałych maszyn ze stajni Daelima. Nawet nie wiedziałem, że tyle tego jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:51, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Super, dzięki za pomoc! Poczytam dziś wieczorem to co podesłałeś i naskrobię kilka zdań.
Będę wrzucał wszystko w tym temacie, to co napiszę do poprawek lub aktualizacji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 13:44, 21 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:35, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
VC/VS (których też brakuje)
- Cena: 2000 - 6000
- Moc w kW: 10,5
- Moc KM: 14,3
- Waga: 124(VC)-129(VS)
- Stosunek mocy do wagi kW/kg: przeliczysz z ww
- Spalanie: w zależności od obciązenia 3 - 4,5l/100km
- Rodzaj zasilania: Gaźnik, z pompą przyspieszenia, ssanie linką, benzyna 95okt.
- Liczba zaworów na 1 cylinder: 4
- Rodzaj pracy silnika: 4 suw
- Liczba cylindrów: 1
- Skrzynia biegów: 5 biegowa, 5 bieg - nadbieg
- Chłodzenie silnika: powietrzem/olejowe
- Wałek wyrównoważający: nie, wał korbowy wyważany
- Prędkość maksymalna: 110km/h (gps)
- Prędkość przelotowa: 85km/h
- Wysokość siedziska: 732mm
- Szerokość: 795mm
- Długość: 2110mm
- Rozmiar koła przedniego: 18" (90/90TL)
- Rozmiar koła tylnego: 16" (110/90TL lub 120/80TL)
Hamulce:
Przód - Tarcza VC / Tarcza wentylowana VS zacisk jednotłoczkowy, 2000 rok dwutłoczkowy (VS)
Tył - bęben
Bak: 10,5 l
Rozruch: Starter/Kopka
Akumulator: 9Ah/12V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:51, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W VC 96r pisze mi w dowodzie niemieckim moc 11kw stosunek 0,0846kw/kg a waga 130kg,dopuszczalna masa calkowita 310kg uwaga pojemnosc silnika 124cm
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:58, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Daelim VT
Dane techniczne:
Model: Daelim VT 125
Rok: 1999 - 2001
Kategoria: custom / cruiser
SILNIK I NAPĘD
Pojemność: 124.10ccm
Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory
Rodzaj zasilania: gaźnik
Moc: Wersja z roku
99' 12.00 KM (8.8 kW)
00' 13.50 KM (9.9 kW)
01' 13.00 KM (9.5 kW)
Predkosc maksymalna:
99' - 108km/h
00' - 110km/h
01' - 112km/h
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Rodzaj napędu: Lancuch
System chlodzenia: Powietrze
RAMA, ZAWIESZENIE, UKLAD HAMULCOWY, KOLA
Przednie kolo:
Tylne kolo:
Opona przód: 90/90r18
Opona tyl: 130/90r15
Hamulec przedni: Tarcza 280mm (w roczniku 01' 276mm)
Hamulec tylny: Beben 130mm
GABARYTY
Waga: 153kg
Rozstaw osi: 1,500mm
Pojemnosc baku: 12L
- Zawieszenie
przód:teleskopy olejowe
tył:amortyzatory ze sprężynami z regulacją wysokści.
Wysokość siedziska 715mm
OPIS
Daelim VT to starszy brat Daystara i podobnie jak on, w zamierzeniu wzorował się na Hondzie VT Shadow. Jednocylindrowy silnik, z bardzo wysokim momentem obrotowym zapewnia wygodną jazdę ze sporym zapasem mocy, już od najniższych obrotów. Dzięki współpracy z Hondą Daelim VT słynie z bezawaryjnych przebiegów. Motocykl może spodobać się chopperowym purytanom, wyposażony jedynie w prędkościomierz, umieszczony na zbiorniku paliwa oraz podstawowy zestaw kontrolek. Dwa chromowane tłumiki, rozmieszczone symetrycznie po obu stronach motocykla dodają mu charakteru i wyglądu motocykla o zdecydowanie większej pojemności. Szeroka kanapa i wygodna pozycja za kierownicą zachęca do pokonywania kolejnych kilometrów, a 12 litrowym zbiornik paliwa i oszczędny silnik gwarantuje niskie koszty wycieczek i rzadkie wizyty na stacji paliw.
Poproszę o sugestie - co dodać lub zmienić w opisie VT.
@Rushrod
Dzięki za specyfikację VC/VS, postaram się coś jutro naskrobać w opisie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 21:21, 21 Wrz 2016, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 4:56, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Krzycho, prędzej powiedziałbym, że VT był robiony na wzór (być może nawet na licencji) Hondy Magna 250 - wklep sobie w googlach i porównaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:02, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
@seequs
Masz rację, jest zdecydowanie bardziej podobny do Magna niż do Shadow. Już to poprawiam.
Dzięki za podpowiedź!
Daelim VT
OPIS
Daelim VT wzorowany był na Hondzie Magna 250. Największą różnicą pomiędzy tymi motocyklami jest jednocylindrowy silnik Daelima. Pomimo jednego cylindra i mniejszej pojemności, wysokim moment obrotowy silnika zapewnia wygodną jazdę ze sporym zapasem mocy, już od najniższych obrotów. Współpraca z Hondą zaowocowała doskonałym spasowaniem poszczególnych elementów, wysoką jakością wykonania oraz zastosowaniem podzespołów na licencji japońskiego producenta, co sprawiło iż Daelim VT słynie z bezawaryjnych przebiegów. Motocykl może spodobać się chopperowym purytanom, wyposażony jedynie w prędkościomierz, umieszczony na zbiorniku paliwa oraz podstawowy zestaw kontrolek. Dwa chromowane tłumiki, rozmieszczone symetrycznie po obu stronach motocykla dodają mu charakteru i wyglądu motocykla o zdecydowanie większej pojemności. Szeroka kanapa i wygodna pozycja za kierownicą zachęca do pokonywania kolejnych kilometrów, a 12 litrowym zbiornik paliwa i oszczędny silnik gwarantuje niskie koszty wycieczek i rzadkie wizyty na stacjach paliw. Motocykl produkowany był w latach 1999 - 2001. Obecnie na rynku wtórnym znaleźć można wiele tych motocykli w doskonałym stanie technicznym, z niezłym wyposażeniem dodatkowym za relatywnie niewielkie pieniążki.
[edit]
Tak sobie myślę, czy ktoś mógł by skazać kilka najbardziej typowych i dokuczliwych problemów jakie sprawia VT? Bo mi tu laurka wyszła strasznie mocno lukrowana...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Czw 6:33, 22 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:00, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Hehe, VT nie ma wad
A tak poważnie to można standardowo dopisać o częściach zamiennych: "Te eksploatacyjne dostępne od ręki, pozostałe tylko pod indywidualne zamówienie w Korei lub w internetowych sklepach zagranicznych, gdzie marka Daelim jest zdecydowanie bardziej popularna (Niemcy, Francja, Hiszpania). Pewną alternatywą jest również nasz rodzimy rynek i zakup części używanych. Użytkowników Daelimów w Polsce wciąż przybywa, więc powoli można zaobserwować również rozrost rynku części zamiennych."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Czw 6:55, 22 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:13, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
seequs napisał: | Hehe, VT nie ma wad
A tak poważnie to można standardowo dopisać o częściach zamiennych: "Te eksploatacyjne dostępne od ręki, pozostałe tylko pod indywidualne zamówienie w Korei lub w internetowych sklepach zagranicznych, gdzie marka Daelim jest zdecydowanie bardziej popularna (Niemcy, Francja, Hiszpania). Pewną alternatywą jest również nasz rodzimy rynek i zakup części używanych. Użytkowników Daelimów w Polsce wciąż przybywa, więc powoli można zaobserwować również rozrost rynku części zamiennych." |
Vc, vs, vt, maja ten sam rozrzad ktory wymaga regulacji co jakis czas i czestych zmian oleju, zabiedbanie tego prowadzi do zniszczenia rozrzadu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:43, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Daelim VT
OPIS
Daelim VT wzorowany był na Hondzie Magna 250. Największą różnicą pomiędzy tymi motocyklami jest jednocylindrowy silnik Daelima. Pomimo jednego cylindra i mniejszej pojemności, wysoki moment obrotowy silnika zapewnia wygodną jazdę ze sporym zapasem mocy, już od najniższych obrotów. Współpraca z Hondą zaowocowała doskonałym spasowaniem poszczególnych elementów, wysoką jakością wykonania oraz zastosowaniem podzespołów na licencji japońskiego producenta, co sprawiło iż Daelim VT słynie z bezawaryjnych przebiegów.
Motocykl może spodobać się chopperowym purytanom, wyposażony jedynie w prędkościomierz, umieszczony na zbiorniku paliwa oraz podstawowy zestaw kontrolek. Dwa chromowane tłumiki, rozmieszczone symetrycznie po obu stronach motocykla dodają mu charakteru i wyglądu motocykla o zdecydowanie większej pojemności. Szeroka kanapa i wygodna pozycja za kierownicą zachęca do pokonywania kolejnych kilometrów, a 12 litrowym zbiornik paliwa i oszczędny silnik gwarantuje niskie koszty wycieczek i rzadkie wizyty na stacjach paliw.
Model VT, podobnie jak VC i VS posiada ten sam rozrząd który wymaga okresowych regulacji i częstych zmian oleju, zaniedbanie tych zabiegów może doprowadzić do jego zniszczenia.
Dodatkowym problemem jest ubogi rynek części zamiennych. Te eksploatacyjne dostępne są od ręki, pozostałe tylko pod indywidualne zamówienie w Korei lub w internetowych sklepach zagranicznych, gdzie marka Daelim jest zdecydowanie bardziej popularna (Niemcy, Francja, Hiszpania). Pewną alternatywą jest nasz rodzimy rynek części używanych. Użytkowników Daelimów w Polsce wciąż przybywa, więc powoli można zaobserwować rozrost rynku części zamiennych pochodzących z demontażu.
Motocykl produkowany był w latach 1999 - 2001. Obecnie na rynku wtórnym znaleźć można wiele tych motocykli w doskonałym stanie technicznym, z niezłym wyposażeniem dodatkowym za relatywnie niewielkie pieniążki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Czw 8:43, 22 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:54, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A co do VJ roadwin SOHC i VJF roadsport, to VJF jest jednocylindrowym, czterozaworowym DOHC (dwa wałki rozrządu).
Tam też pojawia się trochę niejasności.
Do tego KAŻDY Daelim jest na łańcuszku rozrządu, więc jest bardziej precyzyjny i MIMO jego wady sypania się krzywek z powodu starego oleju, to i tak rozrządy ma wytrzymalsze niż na popychaczach, ale i trudniejsze do zmontowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:53, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
@ Rushrod
Dzięki za info. Przyda się w opisie tych maszyn.
Jeśli nikt nie zgłasza zastrzeżeń do opisu VT to wysyłam go do Dawida z motocykle125.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:05, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj żeby pod opisem podać adres źródłowy strony z której otrzymałeś info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:14, 23 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Opis pojawił się w serwisie pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[edit]
Czy któryś z modów mógł by zmienić nazwę tego tematu na:
"Opracowywanie opisów technicznych motocykli" - zrobione mod Claptonatari
i ew. przenieść do go do któregoś z działów technicznych? - zrobione mod Claptonatari
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Pią 10:33, 23 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:01, 23 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod jak się rozrząd reguluje? Chodzi o napięcie łańcuszka?
Pytam z ciekawości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:14, 24 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Haha i VT jest żółty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:44, 24 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Myślałem, że to Twój Foveon, było takie oryginalne malowanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:57, 24 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
To nie mój ale było takie malowanie, ba ja mam nawet ramę żółtą a ten ma czarną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:47, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Daelim VC/VS
Dane techniczne:
- Cena: 2000 - 6000
- Moc w kW: 10,5
- Moc KM: 14,3
- Waga: 124(VC)-129(VS)
- Stosunek mocy do wagi kW/kg: 0,0846
- Spalanie: 3 - 4,5l/100km
- Rodzaj zasilania: Gaźnik, z pompą przyspieszenia, ssanie linką, benzyna 95okt.
- Liczba zaworów na 1 cylinder: 4
- Rodzaj pracy silnika: 4 suw
- Liczba cylindrów: 1
- Skrzynia biegów: 5 biegowa, 5 bieg - nadbieg
- Chłodzenie silnika: powietrzem/olejowe
- Wałek wyrównoważający: nie, wał korbowy wyważany
- Prędkość maksymalna: 110km/h (gps)
- Prędkość przelotowa: 85km/h
- Wysokość siedziska: 732mm
- Szerokość: 795mm
- Długość: 2110mm
- Rozmiar koła przedniego: 18" (90/90TL)
- Rozmiar koła tylnego: 16" (110/90TL lub 120/80TL)
Hamulce:
Przód - Tarcza VC / Tarcza wentylowana VS zacisk jednotłoczkowy, 2000 rok dwutłoczkowy (VS)
Tył - bęben
Bak: 10,5 l
Rozruch: Starter/Kopka
Akumulator: 9Ah/12V
Opis:
Pamiętacie baję o brzydkim kaczątku? Było sobie brzydkie kaczątko, bla, bla, bla i po jakimś czasie zmieniło się w pięknego łabędzie. Tak w skrócie.
A teraz popatrzcie sobie na ten motocykl. To takie brzydkie kaczątko Daelima. Wysoko zadarty zbiornik paliwa, kilka dziwnych chromów z tyłu + tutka dziadka Eustachego do palenia fajeczek zamiast wydechu. Do tego wielka dwupoziomowa kanapa.
Wygląda tak jak by ktoś wziął jakiś tam model motocykla, i przywalił mu szybkim ruchem karate w tą kanapę. Model się złamał, a zdesperowane projektant powiedział: "kurde, lepiej już nie będzie, robimy go!"
Powiedzmy sobie szczerze, design nie powala.
Co w nim jest fajnego? Żeby to poczuć, musicie posadzić dupsko na kanapie tego motocykla i przekręcić kluczyk w stacyjce.
0,085 - stosunek mocy do wagi. Zerknijcie sobie do katalogu. Taką moc ma zaledwie kilka firmowych crossów! Wiecie co to oznacza? Powiem wam! Zajefajny, dynamiczny silnik i niewielka masa. Nie ma drugiego takiego motocykla, który (w cenie zakupu używki - około dwóch tysięcy złotych) tak by się zbierał na drodze! No dobra, poza miastem to może nie jest demonem prędkości. Za to jeśli chcieli byście pośmigać nim po mieście...
Co jeszcze można o nim powiedzieć? Kupując ten motocykl nie nadszarpniecie budżetu. Tych maszyn jest zatrzęsienie, podobnie jak niemal bliźniaczego Hyosunga Cruise, łatwo je pomylić, gdyby nie logo producenta. Brak nowych części zamiennych, poza eksploatacyjnymi choć z drugiej strony chyba najbogatszy rynek części używanych, tutaj można do niego kupić absolutnie wszystko.
To idealny motocykl da ludzi, którzy chcą spróbować, czy bawi ich życie motocyklisty. Czy będzie to ich nowa życiowa pasja, czy też to jednak nie dla nich. Za około trzy tysiące złotych znajdziecie naprawdę wypasione maszyny, w doskonałym stanie, akurat na tyle, żeby nie przepłacić ale pośmigać sezon lub dwa, po czym, jeśli wam się to nie spodoba, spokojnie sprzedacie go w podobnej cenie lub zwyczajnie zepchniecie do rowu.
Jak kto lubi.
Zdradzę wam na koniec małą tajemnicę. Jeśli już staniecie się posiadaczami tego motocykla, zakochacie się w nim na bank...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Pon 13:11, 26 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:07, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jabbinsky napisał: | Rushrod jak się rozrząd reguluje? Chodzi o napięcie łańcuszka?
Pytam z ciekawości |
Składasz cały rozrząd tak jak był, jak nie pamiętasz jak był, to znak T w otworze, krzywki góra, tak żeby żadna krzywka nie popychała i skręcasz. Wkładasz ślizgi i napinacz łańcuszka. Napinacz przed wsadzeniem wkrecasz śrubokretem. Jak go przykręcisz, to tylko "odpuść go" i on sam naciągnie łańcuszek. Kręć powoli kluczek 14 za koło magneta, jak nie ma kolizji to próbuj palić. Jak nie odpali, to ściągasz łańcuszek, robisz magnetem 360 i zakładasz łańcuszek i na bank zapali.
O tym 360 nie wiedziałem i 2 dni gdybałem w garażu aż mi chłopaki powiedzieli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pon 16:08, 26 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:55, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Standardowe pytanie, co zmienić w opisie?
Mi nie bardzo podoba się kolejna wstawka o częściach. Trzeba by to przeredagować.
OPIS
Pamiętacie baję o brzydkim kaczątku? Było sobie brzydkie kaczątko, bla, bla, bla i po jakimś czasie zmieniło się w pięknego łabędzie. Tak w skrócie.
A teraz popatrzcie sobie na ten motocykl. To takie brzydkie kaczątko Daelima. Wysoko zadarty zbiornik paliwa, kilka dziwnych chromów z tyłu + wielka dwupoziomowa kanapa.
Powiedzmy sobie szczerze, design nie powala.
Co w nim jest fajnego, co zmienia go w łabędzia z bajki? Żeby to poczuć, musicie posadzić dupsko na kanapie i przekręcić kluczyk w stacyjce.
0,084 - stosunek mocy do wagi. Zerknijcie sobie do katalogu. Taką moc ma zaledwie kilka firmowych crossów! Wiecie co to oznacza? Podpowiem wam. Dynamiczny silnik i niewielka masa. Nie ma drugiego takiego motocykla, który (w cenie zakupu używki - około dwóch tysięcy złotych) tak by się zbierał na drodze!
Wielka kanapa + lekko uniesiona kierownica sprawiają, że jest jeden z najwygodniejszych motocykli typu cruiser.
Co jeszcze można o nim powiedzieć? Tych maszyn jest zatrzęsienie, podobnie jak niemal bliźniaczego Hyosunga Cruise. Można przebierać w lakierach i dodatkowym wyposażeniu. To idealny motocykl dla ludzi, którzy chcą sprawdzić, czy kręci ich bycie motocyklistą. Nie chcą na to wywalać większych pieniążków a przy tym chcą cieszyć się jazdą dynamicznym motocyklem.
Na koniec ktoś mógł by zapytać: "No dobra a jakie on ma wady"? Odpowiedź jest banalna. W cenie za którą można go teraz kupić, ma tylko zalety (żart). Na co w takim razie zwrócić uwagę przy zakupie? Ostatecznie decydując się na ten model musicie brać pod uwagę, że ma on przynajmniej 20 lat.
Przede wszystkim:
- czy nie jest krzywy,
- czy nie jest skorodowany,
- czy nie jest cały malowany (jak jest to raczej nie dobrze),
- wszelkie oryginalne naklejki robią dobre wrażenie,
- wycieki z silnika,
- czy kierownica nie jest pokrzywiona,
- czy nie kopci na niebiesko,
- czy łatwo zapala,
- czy nie widać dziwnych spawów na odkrytych konstrukcjach / ramie.
Największa różnica pomiędzy VC A VS? VS to następna VC.
Różnice widoczne na zdjęciach:
VC
VS
VS wydaje się być ładniejszy:
- chrom który schodzi od oparcia do tłumika,
- ładniejszy tłumik,
- jest bardziej pozaokrąglany,
- w VS to coś srebrnego pod zbiornikiem paliwa to "coś" do mieszania spalin, jak się to fachowo nazywa?
Kurcze, im dłużej nad nim siedzę, tym bardziej mi się podoba, szczególnie VS.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 6:57, 28 Wrz 2016, w całości zmieniany 13 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:50, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
KOLEJNA ZMIANA OPISU!!!!
Co zmienić? Dodać, usunąć lub przeredagować?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 6:52, 28 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:19, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
jak juz pisalem vc jest mocniejszy od vs-a pelne 11kw czyli 15 kucykow,jak czesc nie zdechla to idzie na kolo.dodalbym cos o ladownosci 200kilo to nie problem,ja z zona nawet ponad 200 a po gorkach na lansie spokojnie daje rade.mysle ze wpis o udzwigu naszych sprzetow czyli mozliwosci zabrania plecaczka nawet na dluzszy wypad bylby pomocny dla ludzi szukajacych 125.wszystkie chinolce maja 150 kilo udzwigu tylko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:25, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Trafna uwaga Bubba. też na to zwracałem uwagę. Daystar ma 207 kg udźwigu a np. co jest dziwne dla mnie taka Yamaha Dragstar 1100 tylko 198. Jak napakujesz do wielkich sakw bocznych i trumny to już niewiele dla plecaczka zostaje. Bo ja zabieram 102
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:44, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
@bubba, Claptonatari
Genialny jest ten smaczek. Zaraz to włożę do opisu.
OPIS
Pamiętacie baję o brzydkim kaczątku? Było sobie brzydkie kaczątko, bla, bla, bla i po jakimś czasie zmieniło się w pięknego łabędzie. Tak w skrócie.
A teraz popatrzcie sobie na ten motocykl. To takie brzydkie kaczątko Daelima. Wysoko zadarty zbiornik paliwa, kilka dziwnych chromów z tyłu + wielka dwupoziomowa kanapa.
Powiedzmy sobie szczerze, design nie powala.
Co w nim jest fajnego, co zmienia go w łabędzia z bajki? Żeby to poczuć, musicie posadzić dupsko na kanapie i przekręcić kluczyk w stacyjce.
0,084 - stosunek mocy do wagi. Zerknijcie sobie do katalogu. Taką moc ma zaledwie kilka firmowych crossów! Wiecie co to oznacza? Podpowiem wam. Dynamiczny silnik i niewielka masa. Nie ma drugiego takiego motocykla, który (w cenie zakupu używki - około dwóch tysięcy złotych) tak by się zbierał na drodze!
Wielka kanapa + lekko uniesiona kierownica sprawiają, że jest jeden z najwygodniejszych motocykli typu cruiser. Mało? A co powiecie na 200kg udźwigu? Tak, nie przewidziało się wam. 200kg udźwigu do przewiezienia na tym motocyklu! Kultowa Yamaha Dragstar ma "tylko" 198kg. Czy któryś z nowych chińskich produktów może poszczycić się takim wynikiem? Pakujecie kufry do pełna, bagażnik dociążanie sprzętem kempingowym a za plecami siada jakaś pani, którą chcecie zabrać na wycieczkę. Że to niby dużo dla 125? Ten motocykl poradzi sobie z takim obciążeniem.
Co jeszcze można o nim powiedzieć? Tych maszyn jest zatrzęsienie, podobnie jak niemal bliźniaczego Hyosunga Cruise. Można przebierać w lakierach i dodatkowym wyposażeniu. To idealny motocykl dla ludzi, którzy chcą sprawdzić, czy kręci ich bycie motocyklistą. Nie chcą na to wywalać większych pieniążków a przy tym chcą cieszyć się jazdą dynamicznym motocyklem.
Na koniec ktoś mógł by zapytać: "No dobra a jakie on ma wady"? Odpowiedź jest banalna. W cenie za którą można go teraz kupić, ma tylko zalety (żart). Na co w takim razie zwrócić uwagę przy zakupie? Ostatecznie decydując się na ten model musicie brać pod uwagę, że ma on przynajmniej 20 lat.
Przede wszystkim:
- czy nie jest krzywy,
- czy nie jest skorodowany,
- czy nie jest cały malowany (jak jest to raczej nie dobrze),
- wszelkie oryginalne naklejki robią dobre wrażenie,
- wycieki z silnika,
- czy kierownica nie jest pokrzywiona,
- czy nie kopci na niebiesko,
- czy łatwo zapala,
- czy nie widać dziwnych spawów na odkrytych konstrukcjach / ramie.
Największa różnica pomiędzy VC A VS? VS to następna VC.
Co ciekawe, VC jest mocniejszy, ma 15 kucyków, VS "tylko" 14.
Różnice widoczne na zdjęciach:
Daelim VC 125 Advance
daelim vs 125 evolution
VS wydaje się być ładniejszy:
- chrom który schodzi od oparcia do tłumika,
- ładniejszy tłumik,
- jest bardziej pozaokrąglany,
- w VS to coś srebrnego pod zbiornikiem paliwa to "coś" do mieszania spalin, jak się to fachowo nazywa?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 21:38, 28 Wrz 2016, w całości zmieniany 11 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:19, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
w VS to coś srebrnego pod zbiornikiem paliwa to "coś" do mieszania spalin, jak się to fachowo nazywa?
recylkulator spalin ale chyba w vs nie byl montowany
chromowana łezka pod bakiem to ozdoba, Darek chcial taka do vc-ka swojego zalozyc
dla zainteresowanych wiele czesci pasuje z chinolcow np.gaznik od okolo 60do130(mam) zlotych,klamki pasuja z ogara 900 pompa hamulcowa tez,modul zakupic mozna od rometa,linki ciegna tez pewnie po dopasowaniu spokojnie podejda.
zdjecie vc nieorginalna kierownica wprowadzi ludzi w blad
jak chcesz mozesz mojego dac jak nikt sprzeciwu nie da
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:23, 28 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:39, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem zdjęcie. O recylkulatorze spalin nie będę wspominał skoro to tylko ozdoba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:45, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Krzycho, a zamienisz słowo "pieniążków" na pieniędzy? Nie, że się czepiam, ale nie lubię słowa pieniążek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:47, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
mnie osobiscie spotkalo jeszcze takie pytanie kilkakrotnie
A co to ? to 250 silnik ? wielkosc naszych cylindrow powoduje takie zapytania ludzi ogladajacych moto np na zlocie
Wpis o udzwigu mi sie podoba bo szukajac sprzetu dla siebie zawsze patrzylem na ladownosc danej maszyny.przede wszystkim na swoje gabaryty ale takze na mozliwosc zabrania polowki na lansik po wsi
Gratki opis spoko
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:57, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
@seequs
Wszelkie uwagi mile widziane.
Już zmieniam:
OPIS
Pamiętacie baję o brzydkim kaczątku? Było sobie brzydkie kaczątko, bla, bla, bla i po jakimś czasie zmieniło się w pięknego łabędzie. Tak w skrócie.
A teraz popatrzcie sobie na ten motocykl. To takie brzydkie kaczątko Daelima. Wysoko zadarty zbiornik paliwa, kilka dziwnych chromów z tyłu + wielka dwupoziomowa kanapa.
Powiedzmy sobie szczerze, design nie powala.
Co w nim jest fajnego, co zmienia go w łabędzia z bajki? Żeby to poczuć, musicie posadzić dupsko na kanapie i przekręcić kluczyk w stacyjce.
0,084 - stosunek mocy do wagi. Zerknijcie sobie do katalogu. Taką moc ma zaledwie kilka firmowych crossów! Wiecie co to oznacza? Podpowiem wam. Dynamiczny silnik i niewielka masa. Nie ma drugiego takiego motocykla, który (w cenie zakupu używki - około dwóch tysięcy złotych) tak by się zbierał na drodze!
Wielka kanapa + lekko uniesiona kierownica sprawiają, że jest jeden z najwygodniejszych motocykli typu cruiser. Mało? A co powiecie na 200kg udźwigu? Tak, nie przewidziało się wam. 200kg udźwigu do przewiezienia na tym motocyklu! Kultowa Yamaha Dragstar ma "tylko" 198kg. Czy któryś z nowych chińskich produktów może poszczycić się takim wynikiem? Pakujecie kufry do pełna, bagażnik dociążanie sprzętem kempingowym a za plecami siada jakaś piękna pani, którą chcecie zabrać na wycieczkę. Że to niby dużo dla 125? Ten motocykl poradzi sobie z takim obciążeniem!
Co jeszcze można o nim powiedzieć? Tych maszyn jest zatrzęsienie, podobnie jak niemal bliźniaczego Hyosunga Cruise. Można przebierać w lakierach i dodatkowym wyposażeniu. To idealny motocykl dla ludzi, którzy chcą sprawdzić, czy kręci ich bycie motocyklistą. Nie chcą na to wywalać większych pieniędzy a przy tym chcą cieszyć się jazdą dynamicznym motocyklem.
Na koniec ktoś mógł by zapytać: "No dobra a jakie on ma wady"? Odpowiedź jest banalna. W cenie za którą można go teraz kupić, ma tylko zalety (żart). Na co w takim razie zwrócić uwagę przy zakupie? Ostatecznie decydując się na ten model musicie brać pod uwagę, że może on mieć przynajmniej 20 lat.
Przede wszystkim:
- czy nie jest krzywy,
- czy nie jest skorodowany,
- czy nie jest cały malowany (jak jest to raczej nie dobrze),
- wszelkie oryginalne naklejki robią dobre wrażenie,
- wycieki z silnika,
- czy kierownica nie jest pokrzywiona,
- czy nie kopci na niebiesko,
- czy łatwo zapala,
- czy nie widać dziwnych spawów na odkrytych konstrukcjach / ramie.
Największa różnica pomiędzy VC A VS? VS to następna VC.
Co ciekawe, VC jest mocniejszy, ma 15 kucyków, VS "tylko" 14.
Różnice widoczne na zdjęciach:
Daelim VC 125 Advance
daelim vs 125 evolution
VS wydaje się być ładniejszy:
- chrom który schodzi od oparcia do tłumika,
- ładniejszy tłumik,
- jest bardziej pozaokrąglany,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:07, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc, podpowiedzi i Wasze uwagi w redagowaniu opisu. Myślę że w takiej formie można go wysłać do Dawida.
Kolejny Daelim w katalogu!
To co? Teraz skuter S3?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Czw 6:30, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:53, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Skuter S2
Dane techniczne:
Model Daelim S2 Freewing 125
Pojemność skokowa: 124.9 ccm
Typ silnika: Jednocylindrowy
Ilość suwów: 4
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Olej i powietrze
Wtórne przeniesienie napędu: Pas napędowy
Waga na sucho: 141 kg
Wysokość siodła: 750 mm
Wysokość całkowita: 1,340 mm
Długość całkowita: 2,110 mm
Szerokość całkowita: 740 mm
Prześwit: 120 mm
Rozstaw osi: 1,480 mm
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony
Opona przednia: 120/70-.12.
Opona tylna: 130/70-12
Hamulec przedni: Jednotarczowy
Hamulec tylni: Jednotarczowy
Pojemność zbiornika paliwa: 11.5 litry
OPIS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 9:54, 12 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:08, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wracam po długiej nieobecności, spowodowanej studiami. Studia skończone, mam wolne popołudnia i wieczory, mogę wrócić do przygotowywania opisów naszych ukochanych motocykli. Mam nadzieję, że tak jak ostatnim razem będziemy wspólnie je redagować.
Na tapecie pozostał niedokończony opis skutera S2.
O czym według Was warto wspomnieć, pisząc o tej maszynie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:11, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
S2 S2 S2 piszcie!
PS,
czytałem tam o którymś daelimie i w specyfikacji był podły byk, że dwa zawory na cylinder. Wszystkie jeżdżące jeszcze daelimy w Polsce mają po 4 zawory...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:22, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie zgadzam się z tym, że VC jest brzydszy od VS-a.
Z motorami jak z kobietami, każdy facet ma swój gust.
Ja osobiście jeździłem VC-ekiem.
Z Vs-a to tylko tłumik mi się podoba.
Zrób opis Daystara.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:10, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
VS to taka dobrze ubrana VC, wystarczy dobrze dostrzec...
Tu się zgodzę, VC, to taka laska z dyskoteki a VS to jakby ta ona się jednak zaczęła ukulturalniać, wernisaż, teatr te sprawy, choć to to samo moto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|