Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Pią 22:38, 02 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Przywitany... Aha, czyli przednie koło na glebe. A co byś polecił do płukania, pełen syntetyk? Może tego castrola wezmę, czy nie ma to znaczenia? 200km przejechać, jak mówisz tak zrobię. To akurat dla mnie ok, bo i tak muszę na filtry poczekać które chcę zamówić na tej stronce koreańskiej, która się przewija między wersami tutaj na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:03, 03 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Z filtrami to poszukaj u siebie u nas są dostępne na allegro. Co do płukania silnika to bez przesady nie robił bym tego. Rozgrzej silnik spuść olej do końca i lej nowy z nowym filtrem. Ja używam Mobil Extra 4T 10W40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:34, 03 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie wie co było lane wcześniej to ja bym czymś przepłukał bo różne syfy i gluty mogą tam siedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Sob 17:25, 03 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Dobry wybór?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grbuy dnia Sob 18:33, 03 Gru 2016, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:38, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
olej jak najbardziej ale konfitury w słoiku to chyba nie do silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Pon 19:04, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
To Babcine, nie powinny zaszkodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Śro 17:36, 07 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Czołem ludzie! Wracając do oleju... Tak się zastanawiam ponieważ ostatnio jak zmieniałem olej po zakupie motocykla, uszczelka pod korkiem spustowym oleju ta gumowa była dość pokiereszowana i żeby mieć pewność, że złapie to musiałem korek dość mocno dokręcić. W sumie jakoś mnie to nie zakłopotało ponieważ pomyślałem sobie, że przy następnej wymianie oleju podjadę do motoryzacyjnego i kupię miedziany oring pod korek, ale dzisiaj przechadzałem się po sklepie i natrafiłem na uszczelki hydrauliczne do wody, a mianowicie fibrowe i kryngielitowe. Paczka kilku sztuk kosztuje kilka groszy to nawet jakby miał wymieniać uszczelkę przy każdej zmianie oleju to chyba dobre rozwiązanie?!... Co o tym myslicie? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grbuy dnia Śro 17:36, 07 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 3:56, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Klingieryt spoko na taką uszczelke, preszpan i bakielit też by przeszły, od biedy nawet te włosy których hydraulicy używają na gwinty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:49, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ludzie, ja prdl...
W sklepie z uszczelnieniami etc (nie musi być motoryzacyjny) dobiora ci oring i będzie jak fabryka. Ostatnio jak to wymieniałem zapłaciłem szalone 63 grosze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 2:59, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
ja korek przekrevilem i urwalem kolnierz... rozpedzilem sie za mocno z grzechotka
skrecilem na pakuly... szczelne..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:42, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Haha Pappa ja to samo miałem te korki w ogóle jakieś delikutaśne, Rushrod nie skrecisz na oringu jak gwintu jest tyle co kot naplakal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Pią 9:28, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Amelinium...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:15, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę bardzo
Plus oring o którym już Rushrod pisał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Pią 17:16, 09 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:30, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie.. zastanawialem sie wlasnie z czego bedzie pasowal.. przy wiosenno/letniej wymianie oleju kupie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:13, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze kwestia czy korek czy blok silnika udupiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:41, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich. Trochę odgrzeje temat z tymi olejami. Mam takie pytanie........Jak zakupiłem swojego skutera wymieniłem w nim olej na Motul 10W40. Z racji tego że pracuje tu gdzie pracuje mam dostęp do oleju którym zalewamy (jest to dedykowany olej oczywiście) silniki motocykli BMW. Ma on lepkość 5W40 i tu moje pytanie, czy polecali byście zalanie silnika tym olejem? Czy przez te 5-6 miesięcy użytkowania silnika w roku może się mu coś stać? Mamy klienta który swoim S1000RR lata na torze z tym olejem w silniku i jest git ale czy Daelim to wytrzyma? Co myślicie??
P.S Olej przekładniowy Z BMW sprawdza się w moim napędzie znakomicie......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:19, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Daniel napisał: | Witam wszystkich. Trochę odgrzeje temat z tymi olejami. Mam takie pytanie........Jak zakupiłem swojego skutera wymieniłem w nim olej na Motul 10W40. Z racji tego że pracuje tu gdzie pracuje mam dostęp do oleju którym zalewamy (jest to dedykowany olej oczywiście) silniki motocykli BMW. Ma on lepkość 5W40 i tu moje pytanie, czy polecali byście zalanie silnika tym olejem? Czy przez te 5-6 miesięcy użytkowania silnika w roku może się mu coś stać? Mamy klienta który swoim S1000RR lata na torze z tym olejem w silniku i jest git ale czy Daelim to wytrzyma? Co myślicie??
P.S Olej przekładniowy Z BMW sprawdza się w moim napędzie znakomicie...... |
Jedno zasadnicze pytanie. Właściwie retoryczne. Czy motocykle które na tym oleju jeżdżą mają chłodzenie cieczą? I/LUB wentylator na chłodnicy?
A już tak bardziej merytorycznie to pierwsza liczba praktycznie nic nas nie obchodzi w naszych, ważne, żeby była między 5-15 (nie mniej niż pięć, żeby pompa przecisnęła a nie więcej niż 15 żeby się nie zajechała) przy zimnym rozruchu. Nas obchodzi raczej druga liczba i 40 to min (czyli lepkość w wysokich temp) bo nasze silniki to olejaki, stąd pozytywne zaskoczenie Darka na 10W50, że zawory ucichly i moje spostrzeżenie też już jest takie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pon 16:21, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:51, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki Rushrod za odpowiedź. Teraz nie mam obaw żeby wymienić ten olej. A co do Twojego pytania to tak, są to silniki chłodzone cieczą z wentylatorami tak zresztą jak u mnie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13lady
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:36, 27 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Motyl 5100 10w40 może być?Do vs 125 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:44, 27 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
13lady napisał: | Motyl 5100 10w40 może być?Do vs 125 ? |
Jezdzilem na motylu i powiem szczerze - ladnie pachnie w koncu francuski olej 😀 ale nadaje sie tylko do plukania silnika.
Teraz jezdze na valvoline 10W50 i jest rewelka.
Ale podkreslam to sa moje spostrzezenia 😉 inni moga moec inne zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:12, 27 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dariusz napisał: | 13lady napisał: | Motyl 5100 10w40 może być?Do vs 125 ? |
Jezdzilem na motylu i powiem szczerze - ladnie pachnie w koncu francuski olej 😀 ale nadaje sie tylko do plukania silnika.
Teraz jezdze na valvoline 10W50 i jest rewelka.
Ale podkreslam to sa moje spostrzezenia 😉 inni moga moec inne zdanie |
W sumie, nawet bym polecił też tego oleja 10w50 - przystępna cena i dobre parametry a vs nie ma chłodniczki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13lady
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:13, 28 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja znalazłem motulem 10 w40 nie 50 więc chyba się nie rozkraczyc ? 😂
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:28, 28 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dariusz napisał: | 13lady napisał: | Motyl 5100 10w40 może być?Do vs 125 ? |
Teraz jezdze na valvoline 10W50 i jest rewelka.
Ale podkreslam to sa moje spostrzezenia 😉 inni moga moec inne zdanie |
W sklepie petrostar różnica w oleju 10w40 a 10w50 to ok 1 zł (miesiąc temu) więc kupiłem ten lepsiejszy (10w50)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Pią 14:29, 28 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:44, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wcześniej był Valvoline 10W40, teraz jest Motul 10W50 7100. Na pełnym syntetyku lepiej wbijają się i redukują biegi. Ma też inne zalety: posiada piękny czerwony kolor oraz pachnie jak markowy płyn do mycia naczyń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:05, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
u mnie w mumi jest taki oto wynalazek PRIMEROL 10W40 XS
[link widoczny dla zalogowanych]
wedlug opini robiacego motor to cudo nad cudami a wedlug mojej hmmm do sporta na wekend na torze by sie nadal ale na dluzsze przebiegi juz nie zabardzo wiec przy nastepnej okazji bedzie zmiana.
moze ktos cos wie na temat tego oleju i cos sie wypowie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:53, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam panowie mam pytanko zakupiłem dzisiaj Motul 5100 10w40 1 l + filtr oleju wymieniłem jednak mam pytanie czy z wymiana filtra nie powinienem nalać 1,1 l? czy 1 litr to nie za mało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:35, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Zawsze leję 1,1 l , a teraz gdy mam chłodnicę nawet 1,25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:20, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
lej tyle zeby stan byl na full... przewaznie troche ponad litr..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:45, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
mam pytanko ci ile km zmieniacie olej?, czy lejecie raz na sezon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:30, 04 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Hejjo, odgrzebuje temat bo bez sensu tworzyć nowe
Przewertowałem i polecany jest motul i Mobil Extra 4t 10W-40
Pytanie tylko czy półsentetyk sentetyk?
Po drugie, czy ktoś mógłby cyknąć fotkę banetu w Daelim VT.... Niestety mam termoade i nie wiem gdzie jest min i max (najlepiej zamiast fotki to pomiar, ile ma trzpień, gdzie jest min i max)
po trzecie, Mierzymy na ostudzonym silniku, na centralnej, wkręcony bagnet Czy coś pomyliłem?
po czwarte, co ile zmienić filtr. To są znikome koszta (10 zł). Ale zmienianie co sezon chyba bez sensu?
po piąte. Filtr jest po prawej stronie motockla na dwie długie śruby?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabol_dread
Member
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:26, 04 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Jak jeździłem Daelimem to lałem Motula 5100 półsyntetyk 10W40. Teraz do Kawy wlałem Castrola Power One GPS 10W40. Zauważyłem, że głośniej słychać skrzynię przy zmianie biegów. Spotkałem się wczoraj ze znajomym, który jeździ Yamahą Tenere (z silnikiem z Yamahy TDM 850) i razem pojechaliśmy do kumpla mechanika, który jeździ litrową SV-ką oraz pięknie odrestaurowaną MZ-tą i obaj zgodnie powiedzieli, że Castrol ma to do siebie, że słychać stukot przy wrzucaniu/redukcji biegów. Ponadto powiedzieli, że Motul stał się gorszym olejem niż był wcześniej i obecnie najlepszy dostępny na polskim rynku jest Ipone (chłopaki robią tysiące km rocznie w trasie i to takie tysiące, że w SV-ce raz na sezon zmienia opony). Przy następnej wymianie kupię ten olej i sprawdzę.
Generalnie polecam lać albo to co było, a jeśli nie wiesz co było to to, co zaleca producent (pod warunkiem, że na półsyntetyka nie wlejesz pełnego syntetyka). I cóż mogę powiedzieć, może wypróbuj tego Ipone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:38, 05 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
No, też słyszałem dobre recenzje ipone. Narazie jednak valvoline, bardzo rzadko oszukiwany w przeciwienstwie do repsola/motula. Wypróbuj na sobie i daj znać. Niedlugo czeka mnie zmiana w NTV. Do Daelima pojdzie oczywiście valvoline.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:33, 05 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
No dobra, a jak myślicie z tym filtrem:-D kupiłem u mechanika z beczki motul za 20 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabol_dread
Member
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:05, 06 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Sam mówiłeś, ze kosztuje 10 zł. Olej w silniku to podstawa i nie warto oszczędzać. Wymieniaj filtr przy każdej wymmianie oleju. Kosztuje niewiele, trwa 5 minut, nie potrzebujesz specjalistycznych narzędzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:02, 06 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
jest to jakaś myśl. Najgorzej że oleju wchodzi wtedy 1,2 litra a takich miarek nie sprzedaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
blazejg
Support
Dołączył: 26 Mar 2018
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ERA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:39, 08 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
U mnie po wymianie oleju z filtrem po wlaniu 1 litra jest 60% stanu. Olej to Shell syntetyk 10w40 do motocykli. Odkręcane były przy okazji obie pokrywy więc wyciekło wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sadek34
Dołączył: 18 Lip 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:37, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Hej czy kazdy silnik ma taki sam filtr oleju czy sa rozne pacjent to vj 2005
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:51, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Różne w zależnosci od modelu motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DaelimVJ125
Support
Dołączył: 10 Kwi 2018
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DOA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:27, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
sadek34 napisał: | Hej czy kazdy silnik ma taki sam filtr oleju czy sa rozne pacjent to vj 2005 |
Ja mam też VJ tylko że z 2007 roku, to filtr hf169 pasuje.
Myślę że u Ciebie będzie taki sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:47, 22 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Takie jeszcze pytanie, czy jeśli dam 10w50 zamiast 40? to powinno wyciszyć trochę silnik i lepiej smarować już wyśłużony silniczek dobrze rozumiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sol3k
Hangaround
Dołączył: 03 Cze 2021
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:56, 25 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Odświeżę temat.
Przy aktualnych warunkach pogodowych 30 stopni i wzwyż. Jakie różnicę zauważę lejąc olej 10w50, lub 20w50? Czy może się coś stać nieciekawego?
A może poprawi to prace silnika gdzie słychać kosz sprzęgłowy?
I jak sie bardzo rozgrzany to później ma problem z odpaleniem bez ssania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marek11593
Prospect
Dołączył: 12 Lip 2020
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|