Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebeeek
Dołączył: 02 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:04, 02 Maj 2016 Temat postu: Obroty tylko do 5tyś |
|
|
Witam wszystkich na forum.Mam problem z moim daelimem vc125 z 1996 roku.Problem polega na tym że nie chce się wkręcać wyżej niż 5 tyś(trochę wstyd jak Cię skuter wyprzedza ) I walczę z tym od tygodnia i tu pytanie czy da się przerobić moduł z dużego 8 pin na mały 6 pin bo juz obstawiam że to moduł zablokowany.Dodam że strzeliłem sobie w nogę kupując ten model bo części do mojego roadwina graniczy ze złapaniem białego kruka za jajka pomóżcie coś..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:20, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No pogubiłem się troszkę
piszesz o VC-eku później o radwinie. W końcu z którym problem
Nie ma blokowanych modułów w VC-eku!!
Na postoju Jak dodajesz "gazu" to wkręca się na wyższe obroty?
Jak po wyżej 5000 obrotów przerywa lub nim szarpie to na 100 % moduł.
Moduł kupujesz do silnika 4T 125 ccm i wkładasz, spokojnie dobierzesz taki moduł w każdym sklepie z częściami do skuterów, quadów, motocykli 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andrzej
Support
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:35, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie Dariusz wie co mówi , mi już pomógł z naprawą mojej usterki. A może ostatnio wymieniałeś moduł i kupiłeś zblokowany, mi taki chcieli w sklepie wcisnąć. Ewentualnie ktoś pisał ostatnio tutaj na forum że w gaźniku miał tulejkę która ograniczała podnoszenie przepustnicy - może dlatego nie możesz przekroczyć 5 tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:13, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zobacz jak mówi Darek. Moduł.
Jak nie to to gaźnik, jak nie ma tulei, to sprawdz zawory.
Pierwsze co, to na "N" odkręć manetką i zobacz czy ci wejdzie na więcej niż 6-7k, jeśli tak to raczej nie moduł, bo w Daelimach nie ma czujki biegu tylko czujka N jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:28, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
z tulejka tez na luzie pojdzie wyzej...
1.sprawdz polaczenia gaznika (krucciec, guma do filtra powietrza) no i sam filtr powietrza czy nie peknieta obudowa.
2. stan swiecy, numer swiecy..
na razie tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebeeek
Dołączył: 02 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:11, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki za odpowiedżi chłopaki...gażnik wymieniony..iskrownik wymieniony.. cewka wymieniona zawory ok..akumulator nowy..swieca nowa a dalej nie wchodzi na obrowy jakby stop iskry na cewce i moduł na 8 pin..słyszałem że 2 piiny blokada..i każdy się dziwi z roku 96 vc roadwin ..tak zwany naked...kabli u niego jak dobra kasza skwarkami porównywałem wiązki kabi z innymi..i ja mam gróbe na regulatorze napiecia mam nawe 6 pini jest wiecej jak u innych..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebeeek
Dołączył: 02 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:34, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Znalazłem zmostkowany z modułu kabel czarny z białym paskiem z zielonym...jakieś podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:39, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
tak dla scislosci roadwin naked to vj.. vc/vl to choppery...
A na luzie do ilu obrotow sie wkreca?
Jak dasz na nozke centralna (kolo tylne w gorze wtedy jest) to na biegach tez do 5 tys dochodzi?
Masz moze niemieckie papiery? A dokladniej tz. homologacje. Tam na samym dole znajdziesz metode jak motor byl blokowany.
Powiedz jeszcze takie cos.. Jak obroty rosna to rowno sie rozpedza silnik, czy byle jak idzie na nizszych obrotach? Mowiac inaczej, czy silnik sie rozpedza normalnie a nagle odciecie na 5 tysiacach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|