Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malyluj13
Hangaround
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:04, 29 Sie 2017 Temat postu: Obroty biegu jałowego - wtrysk |
|
|
Posiadam Daelima Daystara 125 na wtrysku , z tego co doczytałem obroty biegu jałowego powinny wynosić ok. 1500 obrotów , a u mnie jest coś koło 2000 , modele z gaźnikiem można regulować śrubka od obrotów , a z wtryskiem jak się sprawa ma?
Trzeba udać się pod komputer? Czy jest jakiś inny sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:13, 29 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Po odpaleniu powinno być ok 2000 a jak się silnik nagrzeje powinno spaść do ok. 1500. Masz cały czas 2000? Nawet po jeździe na nagrzanym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malyluj13
Hangaround
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:28, 29 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Przy uruchomieniu silnika mam 2000 , a gdy silnik jest rozgrzany mam troszkę poniżej 2000 obrotów tak coś koło 1900.
Mam zębatkę z przodu 15 , a z tyłu 42. W trakcie jazdy przy wyższych prędkościach obroty też są wyższe niż powinny być. Przy 6500 obrotów mam 70km/h
Przejechałem w ten sposób tak 1000km , myślałem ,że tak jest dobrze ,ale chyba nie do końca..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
draen
Prospect
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY/DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:30, 29 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Jest jakaś śruba do regulacji przy przepustnicy. Udało mi się nią ZWIĘKSZYĆ obroty, ale nawet po całkowitym wykręceniu nie zszedłem niżej niż ~1700 rpm na luzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:18, 29 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Mi sie wciaż waha tak pomiędzy 1700 a1900.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malyluj13
Hangaround
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:21, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w sumie też jest takie falowanie w okolicach 1700-1900 ,
Czytałem w starszych tematach ,że obroty powinny być ok. 1500-1600 , a serwisowej książce jakoś nie potrafię się doszukać tej informacji.
Zastanawia mnie tylko fakt ,że 2 razy już w trakcie jazdy zaświeciła kontrolka od silnika. Po zgaszeniu motocykla i odpaleniu na nowo kontrolka gaśnie.
Tej śrubki od regulacji na razie nie chciałbym ruszać. Muszę jeszcze poszperać w sieci. Może coś wynajdę.
Jeśli ktoś miał podobne perypetie z zaświecająca się kontrolka silnika i obrotami , to chętnie poczytam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez malyluj13 dnia Śro 16:25, 30 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:49, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Oleju ile masz w silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malyluj13
Hangaround
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:08, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o olej silnikowy , to mam trochę ponad stan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:35, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A jak przekrecisz kluczyk na zapłon to check Ci jakoś mruga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malyluj13
Hangaround
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:56, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Nic nie mruga. Standardowo po przekręceniu kluczyka kontrolka się zaświeca i gaśnie w gdy silnik zacznie gadać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:23, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź ładowanie jakie masz...... najpierw tylko na biegu jałowym a później powłączaj wszystko co sie da....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malyluj13
Hangaround
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:02, 16 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Odkopuje temat z zeszłego roku.. Motorek stał przez ten czas nie ruszany..
Wymieniłem olej , wybrałem się w pierwsze przejażdzki i ciągle zastanawiam się czy motorek ma właściwe obroty na biegu jałowym.
Motocykl jest na wtrysku z 2011 roku. Czy ta śrubka zaznaczona na zdjęciu jest od regulowania obrotów? Czy trzeba udać się z tym problemem do serwisu na komputer?
PS. Kontrolka silnika po wymianie oleju już nie świeci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez malyluj13 dnia Pon 12:03, 16 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:03, 16 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Myślę że to nie jest problem. Tttm. Czyli Ten Typ Tak Ma.
Wtrysk sam ma sobie zwiększać lub zmniejszać obroty w zależności od tego jakie ma paliwo, ile ma powietrza, jaki opór silnika itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malyluj13
Hangaround
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:58, 16 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Tylko dlaczego w książce napraw pisza ,że obroty powinny mieć 1600 rpm. Tolerancje określili na 100rpm ,czyli przedział 1500-1700 wg. księgi jest prawidłowy.
Ciekawy jestem ,czy inni posiadacze daelim daystar 125 na wtrysku mają wyższe obroty niż te co są podane przez producenta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rovan
Dołączył: 24 Paź 2021
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:25, 19 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Mój daystar na wtrysku (rocznik 2017) na wolnych obrotach też wchodzi na 2000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|