Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ecik
Support
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SZO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:07, 08 Gru 2016 Temat postu: obroty |
|
|
mam problem z odpaleniem,ale po kolei,wyciągałem silnik bo jedna szpilka była urwanaz wydechu, gażnik odkręciłem i nic przy nim nie majstrowałem,jak poskładałem do kupy, ssanie załączyłem i kręce jak załapał to obroty na full do od ciny i tylko zgasic na stacyjce sie dało, bez ssania to nie chce gadać ,próbowałem bez ssania i siknołem mu plaka to załapał i znów obroty na full,dziś rozebrałem gażnik,czysty ani paproszka (dysze to 108 i 35)nie ciekni z niego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ecik dnia Czw 14:08, 08 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:26, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Może gdzieś linka sie zablokowała?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:53, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli gaźnik masz fabryczny - trzylinkowy, to upewnij się, że żadna linka nie jest zblokowana / pomylona (jw.). Z rollgazu idzie jedna i przechodzi w dwie, tam jest takie ala sprzęgiełko plastikowe gdzie jedna linka zaczyna ciągnąć dwie. Sprawdz, czy tam wszystko jest w porządku.
Kolejna rzecz - linka (jedna z dwóch od gazu) - która wchodzi od góry i steruje iglicą, mogła przyciąć się tuleja ta która przysłania dolot. Na 95% przyczyna jest w tym miejscu - ew. nie włożona do końca - MA LECIUTKO wejść do samego niemal dołu razem z iglicą - idzie po rowku, a skos ma być od strony śruby regulacyjnej. Jak nie doszła do końca to na jałowym zawsze wykręci na czerwone bo nie trzeba dużo żeby silnik na pustym miał super obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:55, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
To co Krzysiek mówi źle żeś wsadził przepustnice. Ten rowek na grafitowym elemencie który trzyma iglice musisz nakierowac na śrubke od regulacji wolnych obrotów, ma wejść luźno do samego końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 2:50, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
dysza 108 hmm... ktos tam juz byl
vj dysza glowna 100
vl dysza glowna 102
ale jak dobrze spalal wczesniej to zostaw..
takze upewnij sie co do linek i iglicy w przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ecik
Support
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SZO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:51, 10 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak kolega mówił ,źle wsadziłem iglice ,teraz maszyna śmiga aż miło,dziękuję za pomoc 😊
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|