Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:32, 25 Cze 2016 Temat postu: O Frankensteinie jedno pytanie. |
|
|
Każdy kto coś wie, i każdy kto nie wie, chciałbym was prosić o wypowiedzi.
Zaczynam się zastanawać nad dziwną opcją.
Aby do mojego frankensteina wsadzić górę z daystara. Zostaje mój silnik, a od miejsa uszczelki wkładam głowicę VL która ma rozrząd na normalnych łożyskach. Myślicie że podejdzie i rozrząd się dogada? Wiem, że marne szanse, ale może może...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:58, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ładnie kombinujesz.. Daystar z tego co pamiętam ma jeden wałek rozrządu, VS też więc przynajmniej tyle się zgadza, na necie znalazłem zdjęcie jak to wygląda, zobacz w galerii. Idę się ogarnąć i za godzinkę Ci może coś więcej pomogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:02, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mnie zastanawia połączenie dołu i czy zębatka rozrządu ma to samo przełożenie, reszta się zgodzi. Być może. Widziałem tylko, że daystar ma inną uszczelkę pod głowicę i to mnie martwi... :\ Ale może to tylko moje paranoje.
Raczej śruby mocujące głowicę, nie wiem czy ten sam rozstaw wielość i ilość. W VS są cztery ósemy i dwie szóstki a w VL chyba tylko 4 ósemki. Ale jeśli wypadają w tym samym miejscu to chyba nie widzę problemu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:27, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dużo tych "jesli"... Zębatke zawsze ktoś ogarnięty Ci może wyciąć, ważne żeby nie była za twarda. Jeśli się na tym znasz to możesz obliczyć (znając naciągi śrub mocujących) dociag głowicy w VS i porównać to z tym z VL, jeśli będą jakoś 20%różne to jeszcze ok, więcej to już można się martwić. Podejrzewam że głowica z VL będzie większych rozmiarów niż z VS, na swój silnik możesz nadlac trochę materiału (prawdopodobnie aluminium, nigdy nie sprawdzałem) dzięki czemu dasz radę to połączyć, jeśli głowica będzie mniejsza to na nią nadlejesz. Pogorszysz mu wtedy warunki chłodzenia ale jak już bawisz się w takie coś to możesz pomyśleć o chłodnicy oleju. Nie waż się zamiast uszczelki walić silikonu, wydmucha to po kilku dniach. Co do bebechow to zaraz Ci napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:40, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W servisówce masz wszystkie dane zobacz i porównaj.Ale chyba nie powinno być problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:47, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W servisówce masz wszystkie dane zobacz i porównaj.Ale chyba nie powinno być problemu.A tutaj masz Frankensteina
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:00, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wrzuciłem Ci do galerii fotki jak to wygląda w Daystarze, do VS nie umiem znaleźć serwisowki więc w sumie to Ci więcej nie pomogę. Jeśli ilość zębów i naciąg łańcuszka Ci się zgodzi to nie powinno być problemów, skoki zaworów powinny być mniej więcej takie same skoro mamy podobną moc,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:09, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja nie pomoge bo nie widzialem tych silnikow...
Rash.. podstawowe pytanie.. ile chcesz przeznaczyc na remont? bo juz troszke kasy ci poszlo.... moze lepiej, prosciej cale serducho wsadzic. a gdyby nowe po pewnym czasie sie zaczelo sypac masz zapasowe czesci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:08, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko jak sie zacznie sypac kolejne serducho to zostane z trzema dolami bez zadnej gory...
Dlatego mysle zeby zalozyc inna gore tylko musze znalezc kogos kto sprzedaje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:45, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Na olx zobacz, było dużo daystarow na części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:52, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie, właśnie dogadałem się z migiem i będę brał od niego serce z zasilaniem z VJ.
(ostatnie VS jakie wychodziły najprzypuszczalniej miały ten silnik).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:34, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Daj znać co i jak z Frankensteinem, drogi Wiktorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:43, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko kopki nie bedziesz mial... ale da sie z tym zyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 4:58, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No wlasnie kopki nie będzie...ciekawe jak to bylo w tych ostatnich VS jesli montowali takie silniki czy robili z kopstarterem czy bez.
Sprawdzilem była kopka, lekko zmieniona prawa pokrywa silnika, cała reszta identyczna jak w vj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mig290 dnia Nie 5:04, 26 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|