Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Nie trzyma wolnych obrotów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draen
Prospect



Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY/DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:38, 23 Lip 2016    Temat postu: Nie trzyma wolnych obrotów

Witam,

Potrzebuję waszej porady.
Pacjent: Daystar na wtrysku
Objawy: Czasami po puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają poniżej minimum i silnik gaśnie. Problem występował dość rzadko, jednak dzisiaj po przejechaniu 20km zaczęło się tak dziać po prawie każdym wciśnięciu sprzęgła.
Co powinienem sprawdzić w pierwszej kolejności? Ładowanie jest. Osobiście celowałbym w świecę, bo jak ją dzisiaj obejrzałem to się przeraziłem. Czy to może być przyczyną? Świecy na zmianę aktualnie nie mam, więc teraz tego nie sprawdzę.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:38, 24 Lip 2016    Temat postu:

Jak świeca jest czarna to wyczyść albo najlepiej wymień filtr powietrza. Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza, przewód wn i świecę wypadałoby też sprawdzić ale skoro mówisz że nie da rady to zacznij od tego co Ci napisałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:35, 24 Lip 2016    Temat postu:

We wtrysku to chocby filtr brudny to dawalby mniej paliwa. Rzuc sie dookola Nysy najlierw i dobrze przepal. Swiecy sie nie czysci bo mozna uszkodzic izolator chyba ze szmatka. Nie zaklepuj jej ani nie rozchylaj elktrod. Jak jesdziles tylko krotkie dystansce to mogl od podawania "ssania" zalepic. Dobrze go przepal w trasie na obrotach. Predzej moze sonda lambda daje zly pomiar i daje za duzo paliwa. Tylko powiedz czy jest przypalona i stopiona na bialo czy czarna...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:23, 24 Lip 2016    Temat postu:

wzory kolorow swiecy i przyczyna ...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:34, 24 Lip 2016    Temat postu:

Jak na moje to i tak jest problem albo z przewodami/świecą albo powietrzem ale skoro moto normalnie chodzi to nie mam pewności

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
draen
Prospect



Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY/DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:43, 24 Lip 2016    Temat postu:

Dzisiaj przejażdżka 55 km i problem nie wystąpił ani razu.
Zamówię filtr (nie idzie go wyczyścić) i świecę i zobaczymy co dalej.

Dzięki za wskazówki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawids
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:28, 24 Lip 2016    Temat postu:

Wczoraj to samo robilem przy daystarze na wtrysku takie same objawy przyczyna zawor na przepustnicy ten ktory przychodzi od góry trzeba wyczyscic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
draen
Prospect



Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY/DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:10, 15 Lip 2017    Temat postu:

Odkopuję temat, bo znalazłem rozwiązanie.

Jak już pisałem w którymś temacie, na gaśnięcie pomaga wyczyszczenie zaworu o którym pisał Dawids, ale efekt utrzymywał się przez jakieś 300 km.

Wczoraj zauważyłem jedną rzecz: na wyłączonych światłach trzyma obroty
Wniosek: problem zależny od prądu, a już wcześniej zauważyłem, że mam problem z ładowaniem (ledwo ponad 13V).

Okazało się, że w miejsce żarówki 35W wsadzona była 55W, co przy moim ładowaniu zabierało za dużo prądu. Po wymianie żarówki nastąpiła znaczna poprawa. Jeszcze poprawię ładowanie (obstawiam stojan) i będzie OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin