Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:41, 30 Mar 2016 Temat postu: Maksymalny prąd w naszych moto |
|
|
Pytanko,
Czy ktos z was kiedys trafil na informacje, jakie maksymalne pradu uzyskuja nasze motocykle jesli chodzi o wytwarzanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:57, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ogolnie chodzi mi o to czy wszystkie cewki lacznie wytworza 30A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:17, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Chodzi ci o prad zmienny prosto z cewek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:55, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego może coś się dowiesz - Jest 57 stron
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:15, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rany po co Ci 30 Amperów. Toż to 360 żarówka 12V. Kamizelkę i spodnie podgrzewane kupiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:51, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, wyliczam. Obliczam. Coś mi tu jakieś niesnaski wyszły...
Koniec końców liczę maksymalne szczytowe obciążenie wszystkim łącznie z prądem do CDI (cewka bramka iskra pierdu smerdu) i ładowaniem aku bo coś mi się tu wkradają herezje w całym tym moim układzie zasilania...
Wiadomo, że raczej nie ma takiego obciążenia, żeby wszystkie żarówki świeciły, aku było pod ładowaniem 4-5A i ciągle wył klakson ale jestem ciekaw ile wyrabiają nasze cewy.
PS
Instrukcję użytkownika mam, nic tam nie ma takiego a 15A zabezpieczenie to chyba jest od rozrusznika (?) albo tylko od oświetleniówki. Mnie chodzi o całość.
EDIT:
Czyli czy tak na prawdę cewki palą się bo...? Bo co?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Śro 20:53, 30 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:14, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak im smutno to się palą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:40, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No myślę że tak, albo powód jest jakiś nieznany lub i typowe zwarcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:00, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Drut cewek jest izolowany. pod wplywem jakis drgan motocykla, temperatury, braku idealnego chlodzenia (nie sa caly czas zatopione w oleju tylko ochlapywane-wazna jakosc ibilosc oleju) izolacja odpada. Jak sie zewrze to sie bardziej grzeje i robi sie psuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 3:02, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jakby ktoś miał możliwość obejrzenia cewek to można wziąć przekrój drutu nawojowego i poszukać w google jaki ma maksymalny dopuszczalny prąd ciągły, tę wartość razy pierwiastek z trzech i jest wiadome ile sztrumu Ci silniczek dostarczy
Z doświadczenia podpowiem że na bank nie będzie to 30A, w VL oryginalnie montowane były piętnastoamperowe bezpieczniki więc nie ma fizycznej możliwości wytargania mu 30 amper.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pią 3:05, 17 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptakus
Prospect
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:18, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie jest i 15A i 30 A bezpiecznik.
-----------------------------------
Daelim VL 125 Daystar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:59, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
30A zabezpiecza obwód rozrusznika, on nie ma nic wspólnego z ładowaniem aku więc też z cewkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|