Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rutrar
Hangaround
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RZE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:09, 23 Lip 2016 Temat postu: Jak rozkręcic tylne koło |
|
|
mam problem . Złapałem kapcia , i muszę wymienic dętke, i tu jest problem bo z mechanika motocykla nie miałem najmniejszej stycznosci i potrzebuje instrukcji jak rozkręcić i wyjac tylne koło w daelim vc125 ..??? Pomożecie ..? jaki rozmiar dętki .? , czy spasuje 3.50-16 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutrar dnia Sob 10:10, 23 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:28, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Stawiasz moto na centralnej nóżce tak żeby koło wisiało w powietrzu, tak z przynajmniej 0,8m potrzebujesz. Bierzesz jakąś linę i przywiązujesz koło tak żeby nie spadło po wyciągnięciu osi, odkręcasz śrubę 22 trzymającą oś, luzujesz napinacze łańcucha, odkręcasz cięgno hamulca. Z lewej strony moto podważasz srubokretem plaskim ośke tak żeby lekko wyszła, podchodzisz do moto od tyłu i pchasz koło do przodu tak zeby łancuch mial luz. Wyciagasz calkowicie oske, popuszczasz lekko i powoli line trzymajaca kolo, jak juz piasta wyjdzie za wahacz to mozesz zrzucic łancuch z zebatki, pamietaj zeby nie pogubic zadnych srub i przy montazu wyczyscic dobrze ośke. Jak juz kolo sciagniesz to skontroluj sobie stan zabieraka, hamulca i felgi, skorzystaj też i wyczyść ją sobie dokładnie, jakbyś czegoś nie umiał to mój numer tel masz w dziale hydepark
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:29, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze prawdopodobnie nie masz dętki, zobacz po wentylu jak jest taka przykręcona mufa to jest a jak gumowy grzyb to nie ma.
Po drugie, wstaw motór na centralną nogę poluzuj napinacze łańcucha, odkręć śrubę tą co przełazi przez koło, delikatnie wybij i po sprawie, ściągnij jajcuch i to wszystko koło już wolne teraz wystarczy je jakoś wydobyć z pod motoru. W VT wychodzi bez problemu.
Po trzecie zapomnij że sam naprawisz dziurę nie ściągniesz sam kapcia chyba że masz odpowiednie przyrządy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:42, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
I tak jak Ci Jabbinsky pisal wykorzystaj to na maksa, sprawdzy wszystko i dobrze wyczysc bebed jak by co ja tam kupe syfu mialem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rutrar
Hangaround
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RZE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:44, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki za szybka odpowiedz ide dzialac . Jak juz wyciagne to jade do wulkanizatora , sam sie nie bede brał .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rutrar
Hangaround
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RZE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:21, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Motorek już po naprawie , trzyma powietrze . Przeszedł próbną jazdę , udało mi się że wszystko działa . jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|