Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:51, 23 Lip 2016 Temat postu: Gaźnik slc Pd iglica |
|
|
Mam pytanie do kolegów z gaźnikiem slc. Jaki macie symbol iglicy. U mnie ktoś strasznie namieszał w gaźniku i nie mogę dojść . Znajomy ma inną niż ja i teraz czy u mnie czy u niego jest skopane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:14, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam J61C, jak Ci moto dobrze chodzi to nie ma powodów do paniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 3:24, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie jest problem z dawka paliwa co by nie zrobił jest za biedna. Dysza glowna 100.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 3:50, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
W daystarze dysza #102 siedzi, gaźnik slc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 3:54, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No jutro podjade kupić kilka dysz i pobawie się. Jak go kupiłem mial 90 założoną. W komorze 19 mm ustawiony poziom. A co by nie zrobił na wysokich biedna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 4:08, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy gdzieś lewego luftu nie ciągnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 4:13, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem plakiem złożyłem na nowych uszczelkach, cisnienie na cylku 14 . Jeszcze. Dysza zostaje . Zobaczymy jutro . Moto chodzi bez problemów tylko zebym nie wypalił zaworów tego sie boje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:40, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak wymiana dyszy nie pomoże to ściągnij wężyk paliwowy z gaźnika i zobacz czy leci tak jak powinno czy jakoś niemrawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:32, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
wracam znow do moich postow na temat gaznika
paliwo (mieszanka) leci kilkoma drogami w zaleznosci od otwarcia przepustnicy gazu...
srednie obroty (czyli otwarcie przepustnicy do ok polowy, moze troche wiecej) to regulacja iglicy... czyli wyobraz sobie co robi wtedy iglica. wychodzi troche z dyszy glownej robiac miejsce na paliwo! jak wyjdzie "calkiem", czyli dalsze odkrecanie gazu iglica jest juz tak wysoko ze nie przytyka kanalu i paliwo leci dziura od dyszy glownej. im wieksza dziura tym wiecej leci. czyli twoj problem, na wyzszych obrotach paliwa jest za malo bo za mala dziura w dyszy glownej..
zwieksz dysze glowna pozniej zobacz jak moto (zagrzane) bedzie wchodzic na obroty i ustaw odpowiednio wysokosc iglicy... standardowo we wszystkich moto na srodku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawids
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:36, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Po części się zgadzam ale wysokieobroty to nie tylko dysza glowna bo i suma dyszy glownej i wolnych obrotów i doświadczenia. A pytam o iglice dlatego po jezeli ktoś dłubał przy dyszach to swego czasu chińczyki zakładali iglice które nawet przymaksymalnym otwarciu przepustnicy nie pozwalały na pełen wypływ paliwa z dyszy glównej od taka bloka mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:20, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dawids weź ją zmierz suwmiarka i podaj wymiary to Ci powiem czy masz oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:56, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A jaki kolor swiecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:38, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dawids, skoro oryginal ma byc 102 a ty masz 100 to po co gdybasz? zmien na 102 tak jak ma byc. jezeli bedzie dalej swieca biala to wtedy szukaj dalej.... czy iglice masz dobra czy zla to nie zmienia faktu ze dysza glowna jest za mala....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:58, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No ale dysza zawsze jest na wyrost. Prosty przyklad, gaznik pz16 najpopularniejszy w 50tkach, przestawi sie iglice i ladny brazowy kolorek w 116ccm.
Najlepiej jednak zalozyc fabryczne i sie nie zastanawiac. Wszystkim w slc oscyluje 100 wiec 90 przerzuc na 100.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|