Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Falujące obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antivius
Hangaround



Dołączył: 07 Kwi 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:31, 12 Maj 2024    Temat postu: Falujące obroty

Witam serdecznie mam problem z moim daelim Daystar 125 fi 2008 r wtrysk. Po rozgrzaniu silnika obroty faluja i po jakimś czasie gaśnie, dodam również że czuć zapach benzyny i pod bakiem się poci. motocykl długo stał i się marnował

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:19, 14 Maj 2024    Temat postu:

Witaj
Z tym zapachem benzyny to jest problem z nieszczelnością baku, niestety dość częsty przypadek. Puszcza na spawie pod uchwytem od strony siedzenia.

Z kolei falujące obroty to inna bajka i tu musisz sam sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza lub jakiś czujnik np sonda lambda świruje. Jeśli motor długo stał to nawet styki mogą na kostkach być zaśniedziałe.
Najpierw wszystko musisz sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antivius
Hangaround



Dołączył: 07 Kwi 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:42, 14 Maj 2024    Temat postu:

Sprawdziłem kostki i kostka od regulatora napięcia wygląda okropnie w środku, aż czarna na obecną chwilę wyczyściłem i popsikałem kostki wymieniłem również świece olej i filtry na ten moment motocykl pracuje lepiej i nie gaśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antivius
Hangaround



Dołączył: 07 Kwi 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:41, 07 Sie 2024    Temat postu:

Ponawiam temat problem nadal występuję wieć dałem motocykl do mechanika, mechanik powiedział że motocykl był nie szczelny pomiędzy wtryskiem a przepustnicą więc to uszczelnił problem jednak nie zniknął, pozniej mechanik stwerdził że nie potrzebnie próbowałem zmienjszyć obroty (motocykł ciepły obroty 2000, a powinny być 1500) ponieważ pod czas tej regulacji zwariował czujnik od dawki i sonda lambda, na obecną chwilę obroty nadal falują a motocykl czasami gaśnie po wcisnięciu sprzęgła i redukcji biegu, Czy jest tu jakiś magik który coś doradzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:34, 08 Sie 2024    Temat postu:

Pozostaje szukac dalezych nieszczelnosci albo podmienic sondez

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek_em
Member



Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PY (PO)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:15, 08 Sie 2024    Temat postu:

Sorki za offtop, ale muszę Wink
@Rushrod powitać na forum Szefa wszystkich Szefów. To prawie jak powrót z zaświatów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikola
Support



Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:32, 21 Wrz 2024    Temat postu:

W moim przypadku problem był w zbiorniku paliwa, a konkretnie w wężu od pompy paliwa do złączki wylotowej. wąż był pęknięty i nie dawał normalnego ciśnienia paliwa. przy okazji, regulator ciśnienia paliwa otwiera się przy 3 atmosferach. nigdzie nie mogę znaleźć głównego filtra do pompy, próbowałem innych i nie działa zbyt dobrze. Ogólnie rzecz biorąc, zamówiłem zespół pompy z Korei.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antivius
Hangaround



Dołączył: 07 Kwi 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:43, 22 Paź 2024    Temat postu:

Moj wężyk od paliwa też był nie szczelny więc go wymieniłem ale to nic nie zmieniło. Teraz mam też problemy z odpalaniem. Na ten moment pomierzyłem TPS i map na TPS przy otwartej przepustnicy powinno być 2,4kΩ ja przy otwartej mam 2,8kΩ ale że się na tym nie znam to nie mogę stwierdzić czy to jest przyczyną. Zostala mi jeszcze sonda lambda a dalej już nie wiem co robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin