Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bakus
Support
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Wto 6:48, 07 Cze 2016 Temat postu: Dysza w Daelimowskich gaźnikach |
|
|
Pany
Jaka jest seryjna dysza w gaźnikach do Daelimów?
A jakie wy macie założone?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:34, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
vj naked ma w instrukcji dysza glowna to 100. Jaka mam tego niewiem bo nie rozkrecalem gaznika - jeszcze ale na pewno tam zernke za jakis czas...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Wto 7:35, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:19, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No to trafiłeś w 10. Właśnie jestem po testach dysz.
I tak dysza która jest seryjnie założona to 100 gwint M5.
Testowałem dysze 90, 100, 110, 120, 140.
Zaznaczę że mam silnik tulejowany o zwiększonej pojemności do 150 ccm.
Dysza 140 nie do użycia - motór odpala toczy się a po dodaniu gazu zdycha.
Dysza 120 nie do użycia tak jak wyżej lecz nieco słabiej
Dysza 90 nie polecam motór nie gaśnie ale jest mółowaty.
Dysza 100 idealnie dobra reakcja na regulacje składu mieszanki ale przy szybszych prędkościach 90-100 km/h brak wyczuwalnej reakcji na dodawanie gazu.
Dysza 110 okazała się u mnie strzałem w 10. Regulacja mieszanki na 1,5 obrotu ciągnie równo przy każdych prędkościach, świeca w kolorze kawy z mlekiem, trochę inny głos w tłumiku, spalanie - jeszcze nie wiem ale na pewno wzrosło.
Jeżeli chcecie się bawić w zmianę dysz to kupujcie z gwintem M5. Jeżeli chcecie zmienić osiągi seryjnej 125 to nic nie da jeżeli motocykl ciągnie równo przy każdej prędkości.
Jest jeszcze jedna regulacja dość prosta czyli zmiana wysunięcia iglicy.
U mnie po skróceniu iglicy czyli powinno dawać więcej paliwa silnik dostał tak zwanej dziury w obrotach. Dławił się przy nagłym dodaniu gazu.
Sumując dysza 100 gwint M5 to seryjna dysza +- 5 można skorygować śrubą od składu mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:47, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdze jaka mam dysze i bedzie inna niz 100 bede robil testy z innymi.. tyle ze nie bede krecil sruba regulavji mieszanki bo po co? Rownie dobrze moge lusterkami pokrecic, efekt bedzie ten sam przy jezdzie z odwinietym gazem
dysze kupie 100 i kilka kolejnych numerow nie wiekszych niz 110... nastepnie zagrzeje komarka dam gaz do konca i potzrymam go chwile... zgasze... sprawdze kolor swiecy.. jak bedzie kawowy czyli prawidlowy pojde dalej sprawdzic srednie obroty.. jak za jasny dysze wieksza dam... moze jak bedzie za ciemna swiece sprobuje poprawic (zwiekszyc ilosc powietrza w airboxie) i znow test... jak bedzie kawa z mlekiem to zaczne ustawiac srednie obroty - iglica... czyli odpalam komarka trzymam na ok 6 tysiacach obrotow lub jade sie przejechac otwierajac gaz do ok 2/3... pozniej swieca do ogledzin... jak za jasna iglica do gory... jak za ciemna iglica w dol... tyle...
Albo wsadze gaznik CV... zartuje nie chce mi sie z tym bawic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bakus
Support
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNS
|
Wysłany: Wto 17:29, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi
Ja mam dyszę 90 i to troche mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:36, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Vj rozwiercony 157ccm dysza 102 iglica jeden ząbek wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:39, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mig290 powiedź ile ci spala ta 157? Dysza 102? Gdzieś taką dorwał? Są co 5 ale u jednego sprzedawcy były tylko co 10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:42, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam dysze 102 i iglice 2 rovek od góry śruba od mieszanki 2 1/4 obrotu.Ustavienia z instrukcji servisovej.Maszynka pieknie pomyka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:11, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Foveon jak u vibie 110 daje dobry kokor swiecy to nie zmieniaj, bo po co? chyba ze troche zmniejszysz na np 107...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:12, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Foveon spala ile mu wleje a na poważnie niewiem ale niewiele dysze kupowalem w sąsiednim miescie- junak wejherowo, prowadzi sprzedaż wysyłkową jak niema na stanie to sprowadzi, niemam żadnych dziur w obrotach ale mam pompe podcisnieniową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:19, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
O właśnie bo mnie to zaciekawiło kiedyś po co ci pompa podciśnieniowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:32, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
A to byl eksperyment i o dziwo po założeniu znikła dziura w obrotach wiec po tulejowaniu tez złożyłem, jest ok nie używam kranika, wydaje mi sie ze paliwo jest dostarczane pod troszke wyższym cisnieniem co może sie przekladac na leprze rozpylanie i napełnianie komory spalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:37, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Też mam tulejowany silnik do 150 i nie miałem nigdy dziury w obrotach. Pojawiła się kiedy kombinowałem z iglicą i podniosłem ją na maxa. Teraz założyłem dyszę 110 i jest super miód po za tym że zaczął znów kolektor brzęczeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:48, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
A to nie jest czasem kranik podcisnieniowy? masz jakies zdjecia tego czegos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:51, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja, robilem u Pana Ryszarda pytalem mówił zeby dyszy nie zmieniac pokusilem sie tylko do 102 a pompke dostalem od znajomego wiec co mi tam, fajnie chodzi niech zostanie, teraz zbieram sie do przekładki silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:53, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napewno pompa z jakiegos włoskiego skuterka 125 fotki niemam, i juz niemam dzis sily biegac po parkingu...12 godz roboty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|