Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slaviccultist
Hangaround
Dołączył: 25 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:25, 02 Kwi 2023 Temat postu: Daystar 2011 - dziwne objawy - prosze o pomoc |
|
|
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem Daelima Daystara z 2011 roku na wtrysku. Mam z nim taki problem, że ciężko odpala czy to na zimnym czy na ciepłym. Rano przekręcam kluczyk i kręce. Za pierwszym razem nic. Za drugim razem odpali ale nie wchodzi na obroty tylko pyrka w okolicy 1 tysiąca obrotów i zaraz gaśnie. Za trzecim zazwyczaj odpali wchdozi na prawidłowe obroty około 1900-2000 i potem jak sie rozgrzeje to spadają do 1700-1800 i wtedy już można normalnie śmigać. Podczas jazdy zero objawów - nie szarpie, nie dymi, dobrze przyspiesza ale jak go zgaszę to nawet na ciepłym silniku podobna sytuacja, też ciężko odpalić. Zrobiłem serwis olejowy plus regulację zaworów, wymieniłem aku i świecę ale dalej jest to samo. Gdzie szukać przyczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:13, 03 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Witaj
Kolego to jest silnik na wtrysku i powinieneś odczytać albo błędy albo wskazania komputera.
U ciebie najwyraźniej nie pracuje silniczek krokowy czyli takie ssanie na zimnym rozruchu. Być może masz złe wskazania czujnika temperatury powietrza. Spróbuj przejrzeć instalacje czy masz dobre styki niezaśniedziałe i ten sterownik wyjmij i może przeczyść lub nawet wyczyść całą przepustnicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slaviccultist
Hangaround
Dołączył: 25 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:39, 04 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Grzesiek napisał: | Witaj
Kolego to jest silnik na wtrysku i powinieneś odczytać albo błędy albo wskazania komputera.
|
Rozmawiałem z moim mechanikiem. Mówi, że do Daelimów jest jakiś specjalny program do odczytywania błędów i on takiego nie posiada, to prawda? Czy da radę sprawdzić to jakimś innym programem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:08, 05 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Tego akurat nie wiem ja mam VC na gaźniku. Ale próbuj może się uda jakim uniwersalnym. Wiem że jak mają jakiś poważny błąd to migają kontrolką i po ilości mrugnięć można odczytać błąd. A jak nie to musisz miernikiem się bawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slaviccultist
Hangaround
Dołączył: 25 Sty 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:46, 22 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Problem został rozwiązany. Winny był przekaźnik pompy paliwa. Po wymianie odpala za każdym razem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:29, 27 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
brawo ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|