Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:03, 13 Paź 2022 Temat postu: Daelim VL 2000r Vmax ~85km/h [ROZWIĄZANY!] |
|
|
Witam,
przenoszę temat, który był w dziale przywitaj się.
Tytułem wstępu dodam, że kupiłem motorek tydzień temu i jestem w kwestii mechaniki dość zielony.
Problem : V max dla tego motorka jaki udało mi się osiągnąć to 85km/h.
Z relacji innych wiem, że powinien ponad 100 delikatnie polecieć licznikowo.
Zacząłem szukać problemu - świeca wygląda jak na zdjęciu poniżej :
Domniemam, że mieszkanka jest za bogata - będę regulował gaźnik, żeby obniżyć ilość paliwa w mieszance.
Silnik na postoju zagrzany działa jak na filmiku poniżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje pytania - czy zbyt bogata mieszanka może być przyczyną niskiej prędkości maksymalnej ?
Co innego obstawiacie ? Gdzieś wyczytałem, że trzeba by regulować zawory??
Proszę o pomoc.
Edit :
Przy oględzinach świecy zauważyłem że strasznie lata dźwignia zmiany biegów, chcąc ją dokręcić do wałka urwałem śrubę, więc spędziłem teraz 1.5 h w garażu na wymianie śruby . Operacja się udała.
Jutro podjadę motorem do lokalnego szpeca od motocykli.
Pozdrawiam LwG.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hegron dnia Pon 10:06, 17 Kwi 2023, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:14, 15 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Zbyt bogata mieszanka może mieć wpływ na osiągi ja bym zwrócił uwagę na położenie przepustnicy ponieważ może za mało podaje dawki w górnym zakresie czyli za mało się otwiera. Taka świeca na pewno świadczy o wysokim spalaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:08, 15 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Witam,
dzięki za odpowiedź - wstępnie poszukałem nowego modułu zapłonowego - przyjdzie we wtorek.
Gdzie tą przepustnicę znajdę ? jak się do niej dobrać ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:28, 19 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Moduł wymieniony ale bez zmian - v max nadal okolice 80km/h, które motocykl jest w stanie osiągnąć na 4tym biegu. Na 5 brak jakiegokolwiek przyspieszenia. Jutro oddaje Moto do regulacji zaworów i sprawdzę też kompresje. Ktoś jakieś jeszcze pomysły ?
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:39, 19 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Na razie to chyba najlepsze co możesz zrobić. Daj znać jak będzie.
Osobiście bym jeszcze zwrócił uwagę na tą przepustnicę (chodzi zapewne o główną, ten tłoczek w gaźniku) czy ma pełny zakres ruchu ale może jakimś cudem masz też tak, że przepustnica od ssania jest ciągle trochę przymknięta i na wysokich obrotach brakuje mu 'jedzenia'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:51, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Dzięki za zaangażowanie - dziś Moto poszło do machera 😉 zobaczymy co powie na sprężanie i jak pójdzie regulacja zaworów. Ma się też przejechać. Jak coś będę wiedział to się odezwę 😉
P.S. zrobiłem parę km po okolicy przy ostatnim słoneczku i muszę powiedzieć rewelacyjne uczucie 😉
LWG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:43, 21 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Witam,
Właśnie odebrałem Moto. Co do samej prędkości nic się nie zmieniło nadal na 5tym biegu nie chce przyspieszyć ponad 80 km/h i jakieś 7 tys obrotów. Mechanik wyregulował zawory silnik działa ciszej. Poza tym sprawdził całe Moto i wypunktował parę mankamentów nad którymi będę pracował przez zimę i parę poprawił.
Co do samej kompresji silnik daje 15 bar więc jest ok.
Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł gdzie może tkwić problem ? Motor na 2 3 biegu spokojnie wchodzi ponad te 7 tys obrotów na 4 max 8 tys na 5 maks 7 tys...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:17, 22 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Chyba znalazłem winowajcę problemu - zębatka zdawcza ma 13 zamiast oryginalnych 42 zębów.
Poszukam w necie 14 zębów i zrobię przeszczep - dam znać jak rezultat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:30, 22 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
To troszkę poprawi osiągi ale nie na tyle, żeby tłumaczyło max80km/h.
Na swoim bez problemu robię na obrotomierzu 10.000 rpm na 3 biegu, na 4 też kręci się do 10tys (może prawie).
Ile tak na prawdę wykręcisz obrotów silnika na 3 biegu ale tak na maxa? Tak pytam bo coś mi jednak nie pasuje jak piszesz, że się kręci powyżej tych 7tys, ale ile powyżej... w pełni sprawna maszyna myślę, że spokojnie zamyka obrotomierz.
I coś mi nie pasuje to sprężanie 15 bar. Aż mi się przypomniały moje pomiary gdzie rok temu wyszło mi ok 15bar na manometrze pożyczonym od jednego kolegi a tego roku wyszło mi 12,7bar na manometrze innego kolegi (nowy kupiony). Według serwisówki powinno być jakieś 13,7 +/-1 bar
Tylko to są manometry z tych tanich i coś im nie wierzę... tak samo nie wierzę, że Ty masz 15.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:23, 22 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Czyli wg Ciebie nadal jest z czymś problem ?
Szczerze też się zastanawiam nad tym, bo na 5tym biegu nie chciał przekroczyć 7tys obr. co z mniejszą zębatką obecnie powinno być łatwiejsze do osiągnięcia (?) Z tego co wiem, to te silniki mają maksymalną moc przy ok. 9500 obr. więc tuż przed czerwonym polem
Na 3cim biegu spokojnie dochodził do 10,5 tys obr. 4rka - 8 tys i 5tka 7 tys.
Manometr pewnie swój ogarne i zrobię pomiar niezależny - nie jest to drogie a pewnie się i tak przyda w życiu...
Zmienię zębatkę i zobaczymy co to da - zamówiłem dwie z 14 i 15 zębami.
Pozdrówka !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hegron dnia Sob 14:36, 22 Paź 2022, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:41, 25 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Z brakuj zębatek postanowiłem zaglądnąć do gaźnika w celu weryfikacji otwarcia przepustnicy.
Otwiera się całkowicie jak na załączonym filmie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponadto mechanik zmienił mi świece na nową - nic to nie dało, ale dziś sprawdziłem i jest ona "czarna" czyli mieszanka za "bogata" - czy regulacja gaźnika może wpłynąć na moc i osiągi ?
P.S. tak działa ze zdemontowanym układem filtra powietrza :
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit :
Zębatki będą w przyszłym tygodniu, zdecydowałem się tez na nowy manometr więc podam swój pomiar w przyszłym tygodniu.
Edit2 : Czy rozważał ktoś ustawianie kąta wyprzedzenia zapłonu w tych silnikach ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hegron dnia Wto 20:40, 25 Paź 2022, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:09, 26 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Kąta wyprzedzenia zapłonu w tych silnikach się nie ustawia ponieważ czujnik hala masz w alternatorze i moduł CDI sam ustawia zapłon. Nie wiem dlaczego ci szczelił w gaźnik nie powinien.
A jak masz ustawioną przepustnicę na którym rowku? Kiedy wykręcisz przepustnicę z linką gazu tą z pierwszego filmiku to ten trzpień ma 5 rowków na które zakłada się zawleczkę najczęściej zegera. Spróbuj obniżyć lub podwyższyć o jeden rowek.
Następną bardzo ważną sprawą jest pompka przyśpieszacza. na pierwszym filmiku widać że coś tam psika ale sprawdził bym membramę tej pompki i drożność dyszy bo jak by słabo rozbryzguje powinna być taka mgiełka. Mam nadzieję że filtr powietrza masz czysty?
Sprawdź te i potem będziemy dalej myśleć opisz wyniki obserwacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:51, 26 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Grzegorz na samym początku dzięki za odp.
Obecnie jestem poza domem do piątku, dziś przyszły zębatki i manometr. Po powrocie wyciągnę cały gaźnik i go wyczyszczę(chodź podobno jest nowy). Zerkne też na iglice i dam znać 🙂 poza tym sprawdzę ta kompresje na manometrze. W gaźnik byc może strzelił bo był zimny totalnie... Postaram się coś nagrać żebyśmy mieli ogląd podobny.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:09, 27 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Nawet zimny silnik nie powinien mieć ciśnienia na ssaniu, sprawdź czy ci się to powtarza ponieważ może masz zawory za wcześnie ustawione.
Jeżeli jest to nowy gaźnik to jeszcze sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej gdyż na wysokich obrotach kiedy dużej dawki potrzebuje silnik tam może być niski poziom i nie dostaje pełnej dawki paliwa. Jak sprawdzić i wyregulować poziom znajdziesz na YT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:37, 30 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Witam,
Zrobiłem parę testów - gdy docieram do tych 7200 obrotów na 5 tym biegu spróbowałem dać ssanie ale automatycznie dławiło to silnik...
Rozebrałem też wczoraj cały gaźnik i go wyczyściłem - wg mnie działa ok, dysza od przyśpieszacz tryska paliwem poprawnie, dziś po przejażdżce jednak stwierdziłem że nic to nie dało nadal 7200 obr na 5 tym biegu to max.
Dziś zamówiłem kolejny moduł zapłonowy z regulacją kąta wyprzedzenia, poza tym została mi do zmiany zębatka na 14.
Kompresji nie sprawdziłem na swoim manometrze bo gwint jest za krótki 🙆 może coś dorobię.
Powoli kończą mi się pomysły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:01, 31 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
CDI z regulacją sam testowałem, jeśli dobrze pamiętam to ciężko ale zapalał z kopa (z dotyku w ogóle nie chciał). Regulacja praktycznie nic nie daje. Rozebrałem to CDI i zmieniłem opór na jednym rezystorze (idącym w szeregu z tym potencjometrem regulacyjnym) na 0 ohm, dopiero wtedy silnik zaczął lepiej pracować (ale skręcając potencjometr do zera silnik gasł, ale to kwestia doboru oporności). Ogólnie przejechałem się na tym i z jednej strony silnik aż się rwał (pewnie przez podkręcony kąt wyprzedzenia zapłonu) ale tylko do ok 6000rpm, powyżej zaczynał mocno zwalniać (jakby zapłon za wczesny). Ogólnie klapa, nie nadaje się, przyspieszanie należało robić umiejętnie (bez szybkiego kręcenia manetką gazu (inaczej silnik dławiło i gasł, jak przy 6000rpm).
Ostatnio okazało się, że jak mocniej poruszam wtyczką przy CDI to silnik pracuje lepiej (ale to problem typowo u mnie choć się zastanawiam, że może byś spróbował trochę 'powyginać' całą wtyczkę CDI u siebie kiedy silnik pracuje na wolnych, i posłuchał czy nie ma zmian w pracy silnika), mam najwidoczniej jakieś zimne luty w CDI (nie chodzi tu o jakieś nie łączenie kabli we wtyczce CDI a przylutowanie tych pinów we wtyczce CDI w środku CDI albo jakiś element elektroniczny blisko tych pinów) i przez to pewnie jest słaba iskra a to się przekłada, że mam podobne objawy jak u Ciebie, stąd o tym piszę.
ps filmiki na veed.io nie działają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:03, 01 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
CDI przyjdzie pewnie w czwartek to sprawdzę jak się sprawa ma u mnie... Ogólnie zastanawia mnie jeszcze temat który poruszył Grzegorz odnośnie zbyt wcześnie ustawionych zaworów. Rozumiem że chodzi o źle ustawienie na rozrządzie? Możliwe, że ktoś robił remont silnika i źle ustawil rozrząd np. i stąd takie osiągi/objawy? Spróbuję jeszcze poruszać tym CDI jak napisałeś, zobaczę czy jest jakaś reakcja...
EDIT :
PANOWIE ! ! poczytałem trochę po niemieckich forach - coś tam szrajbali o kolektorze itp.
Ściągnąłem całkiem wydech i na trasę(sąsiedzi mnie pewnie nienawidzą ) - motor całkiem inny dużo żwawszy i na prostej licznikowo jakieś 105 km/h - zębatka nada 13 zębów.
EDIT2 : Zauważyłem, że przy odpuszczaniu gazu strzela w wydech - za bogata mieszanka ??
Coś musi być w kolektorze zablokowane - tylko pytanie co teraz z tym fantem zrobić ?
Fotki :
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hegron dnia Śro 13:48, 02 Lis 2022, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:17, 03 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
no ciekawe... może faktycznie ktoś się pomylił o jeden ząbek na kole rozrządu... i może faktycznie coś wydech przytkany, tylko to by nie pasowało do faktu, że na niższych biegach mogłeś wykręcić wysokie obroty bez problemu (więc ta sama ilość spalin musi przejść przez wydech przy wysokich rpm no ale silnik możę ma większy power by to przepchnąć). Kompresor w rękę i dmuchaj w wydech... czy stawia opór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:52, 03 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
Hmmm zamówiłem inny wydech, jutro ma przyjść. Zamontuje i dam znać czy coś to dało. Ogólnie na niemieckich forach pisali coś o blokadzie w kolektorze właśnie. Na niemiecki rynek były wersję 80km/h, a mój egzemplarz jest z Niemiec właśnie. Myślę że tak został zablokowany. Z tymi spalinami to tak nie do końca ponieważ silnik na stosunkowo "łatwo" na niskich biegach i spalin nie jest tak dużo jak na wysokich biegach gdzie dochodzą opory powietrza itp. ogólnie na wyższych biegach te same obroty wymagają większego spalania.
Jutro zamontuje nowy wydech i dam znać. W między czasie zmieniłem też zębatkę na 14 zębów
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:26, 05 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
Przydławiony czy zabrudzony wydech to też może być przyczyna i w Niemczech faktycznie prawo nakazuje ograniczenie prędkości do 80 km/h jak u nas w motorowerach do 45 km/h. Dlatego właśnie pisałem o przepustnicy ponieważ miały tulejkę na przepustnicy jako ogranicznik pełnego otwarcia gazu.
Jeśli chodzi o szczały w czasie jazdy bez wydechu to normalne jest, tak każdy robi, układ wydechowy wytwarza pewne ciśnienie spalin które między innymi temu właśnie zapobiegają więc to nie jest zła mieszanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:39, 07 Lis 2022 Temat postu: |
|
|
Grzegorz - dzięki za wyjaśnienie.
Zamontowałem "nowy" wydech oraz zmieniłem zębatkę na 14 zębów. Wygląda na to, że motor idzie lepiej, ale wyskoczył nowy problem - obrotomierz zaczął dziwnie "falować",a przy ok 85km/h wykręca go w ogóle w kosmos na 190km/h potem ok. 90 znów wraca na "miejsce" ale faluje...
Przy zębatce 13 zębów tego problemu nie było - możliwe, że poruszyłem/uszkodziłem gdzieś linkę od licznika ????
Dodam, że licznik jest nie oryginalny, a uniwersalny założony przez poprzedniego właściciela.
Będę chciał pewnie znaleźć gdzieś oryginał i założyć niebawem.
Ciężko mi teraz stwierdzić ile jedzie max z tego powodu.
Tak czy inaczej jest na bank lepiej - dzięki wszystkim tutaj za pomoc !
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:27, 14 Kwi 2023 Temat postu: Rozwiązanie ! |
|
|
Witam wszystkich po przerwie zimowej.
Otóż udało mi się w końcu znaleźć winowajcę całego tematu - otóż jest zwężenie w dolocie zaraz za gaźnikiem....
Informację tą udało mi się uzyskać od jednego z niemieckich serwisów kawasaki MOTORRAD AEHLIG GmbH za co jestem im niezmiernie wdzięczny.
Jeden z fachowców udzielił mi tam informacji, że dławienie było w tych modelach na dolocie + zębatka 13. Dało mi to do myślenia, ponieważ zmieniałem zębatkę w ubiegłym roku z 13 na 14. Obecnie ściągnąłem zwężenie, poniżej pokazuje zdjęcie gdzie może znajdować się owe zwężenie :
lub u mnie była tutaj :
A samo zwężenie wygląda tak :
U mnie po ściągnięciu motocykl od kopa ożył - spokojnie przekracza 90km/h z wiatrem czy pod - natomiast widoczne są przerywania na wysokich obrotach na 4 i 5 biegu - zapewne brakuje paliwa - muszę wyregulować gaźnik.
LwG ! Mam nadzieje, że pomogłem !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 516
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:43, 16 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
No brawo na pewno pomocna informacja ja stawiałem na blokadę przepustnicy a oni zwężkę na dolocie wsadzili. Gaźnik musisz teraz doregulować, i w drogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hegron
Support
Dołączył: 23 Sie 2022
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:04, 17 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Nawet nie wiesz jak się cieszę, że udało mi się to rozwikłać - frajda z jazdy jest tego znacznie większa. Nie blokuje nikogo na drodze, mogę swobodnie przyspieszać, silnik z resztą w całym zakresie obrotów zyskał na mocy...
Mam nadzieję, że mój przypadek pomoże większej liczbie osób z Daelimami z Niemiec i zdejmowaniu blokady.
Obecnie dostrajam gaźnik, ponieważ świeca czarna - za bogata mieszanka i silnik momentami przerywa na wysokich obrotach.
Pozdrawiam LwG i do zobaczenia na drodze !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarcun
Prospect
Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:20, 17 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Dobra robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|