|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drozdz052
Dołączył: 22 Mar 2020
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:50, 22 Mar 2020 Temat postu: Daelim Roadwin 125r/ s3 125 |
|
|
Witam, eksperymentował ktoś może z wałkami rozrządu w Roadwin 125R?
W skuterze s3 125 jest taka sama głowica, cylinder. Jednak róźnią się jedynie wałkami rozrządu. W 125r są o wg. mnie przesadnie wydłużonym czasie otwarcia, co jest powodem strasznie małej elastyczności w zakreśie niskich i srednich obrotów.
Zaś w s3 125, wałki są nieco ostrzejsze jednak czas otwarcia jest dużo mniejszy. Mowa o wałkach ssących , wydechowe są identyczne.
Tak więc przedmuch między zaworowy był by znacznie mniejszy lub też by go praktycznie nie było co spowodowało by znaczne poprawienie elastyczności. Moc powinna zostać ta sama , tylko max moment przesunie się niżej.
Pytanie do znawców tematu.
Mam oba komplety tych wałków, jednak przed własnym /'testem/' postanowiłem się zapytać czy ktoś takie coś testował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:43, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Nie jestem może znawcą tematu, ale moim skromnym zdaniem wynika to raczej z charakterystyki napędu. W S3 masz pas napędowy i sprzęgło odśrodkowe, które przy wzroście obrotów daje napęd. W 125R masz standardowe sprzęgło i skrzynię biegów, a tym samym podczas ruszania charakterystyka jest zupełnie inna. Wydaje Mi się że zamiana walków ssących na te z S3 może pogorszyć kulturę pracy w silniku 125R.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|