Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
davexxxk
Hangaround
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:37, 31 Sie 2016 Temat postu: daelim daystar - amortyzator jak podnieść ? |
|
|
Witam
Jak podnieść lagi bym miał amortyzację ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez davexxxk dnia Śro 11:38, 31 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:17, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Łoooo co to jest?
Odkręć śruby na półce tam gdzie masz przykręconą szybę i niżej koło kierunków.
Pociągnij koło w dół aby nakrętki na lagach były na równi z półką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:01, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
To Ci się stało nagle czy to jakiś specjalny zabieg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
davexxxk
Hangaround
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:07, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Tak go kupiłem... może celowo ktoś to zrobił, sam nie wiem.... udało mi się go podnieść. Jakie teraz czynności konserwacyjno-serwisowe powinienem wykonać ? Jak sprawdzić czy ma dość oleju i czy uszczelniacze są dobre ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:31, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jak nie leje się to uszczelniacze ok albo brak oleju. Możesz je wyjąć - tak samo jak podniosłeś tylko dalej i bez koła, odkręcić górną nakrętkę (jak są przykręcone do motoru) i wylać to co tam jest. I wlać ile trzeba, albo rozkręcić (u dołu śruba imbusowa rozbebeszyć wyczyścić i zalać olejem plus zmienić uszczelniacze).
Robota prosta ale syfjąca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
davexxxk
Hangaround
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:22, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A instrukcje krok po kroku mógłbyś mi dać ? Nie chce tego spierdzielić brzydko mówiąc Nie wiem czy brać się za te uszczelniacze od razu czy tylko olej tam wlać/dolać ? Amortyzacji to w zasadzie w ogóle nie mam teraz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:00, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jak już to robisz to lepiej bys to zrobił raz a dobrze zwłaszcza że nie wiesz co i w jakim stanie jest w srodku.
1. Zdemontuj hamulec i kolo
2. Poluzuj nakrędki na lagach, odkręć lagi na polkach i wyjmij
3. odkręć nakrędki wylej płyn i sprawdź sprężyny
3. Dolej nowego płynu (nie wiem ile płynu wchodzi do daystara)
4. Po dolaniu nakręć zaślepki, wsadź lagi w półki i dokręć górna półke
5. Miarka sprawdz odleglosc pomiedzy gorna i dolna polka w lewej i prawej ladze - musi byc idealnie taka sama. Jak nie ma podbij dolną półkę mlotkiem i ją dokręć.
6. Dokrec nakredki na lagach
I tyle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kundellesny dnia Pią 1:04, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|