Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamsky771
Hangaround
Dołączył: 13 Lut 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:06, 14 Lut 2023 Temat postu: Daelim 125 Daystar 2002r regulator |
|
|
Witam.
Diagnoza padnięty regulator napięcia.
Przyczyna - jazda bez akumulatora.
Regulator taki był
[link widoczny dla zalogowanych]
a taki mam
[link widoczny dla zalogowanych]
I tu do Was pytania: raz - czy on podpasuje i dwa jak pozamieniać przewody w nowym regulatorze?
Z góry dziękuję i pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:33, 17 Lut 2023 Temat postu: |
|
|
Raczej trzymaj się kolorów, W instalacji jest tak że żółte to fazy w tym przypadku zmienne wysokiego napięcia czarny to masa ale zielony też może być na masę musisz zmierzyć instalację czerwony jest napięciowy prądu stałego. Ściągnij sobie instalację z motoru nawet innego np rometa i powinny kolory być podobne.
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamsky771
Hangaround
Dołączył: 13 Lut 2023
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:26, 02 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Dzięki Grzesiek. Nie chciałem aż tak kombinować - regulator przyjechał inny - oryginał używka. Wszystko działa jak trzeba - światła, ładowanie itd. Niestety obrotek chyba podczas tej awarii dostał i nie żyje, ale to już nie moja sprawa. Jeszcze raz dzięki i pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:45, 03 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Pomierz sobie napięcia na obrotomierzu tam są 3 przewody, czarny masa, chyba czerwony zasilanie 12V, i żółty napięcie z cewki WN po stronie pierwotnej. Jak masz tak połączone i dochodzi napięcie to może być awaria obrotomierza. W tym wypadku wymontowałbym go i zawiózł do jakiegoś elektronika niech sprawdzi czy nie ma popalonych ścieżek, zimnych lutów itp. Zapłacisz za naprawę parę złotych i po problemie.
Grzesiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:07, 09 Mar 2023 Temat postu: |
|
|
Naprawiałem sobie obrotomierz właśnie po jeździe bez akku. Ogólnie padła w nim dioda zenera i wymieniłem (chyba) dwu watowy rezystor bo był zmęczony (ciemny). Problemem jest otwarcie obrotomierza. Ja go rozcinałem dookoła niecały centymetr od góry aby potem jego posklejanie nie było widoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|