Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:18, 15 Lut 2017 Temat postu: Czujnik temperatury silnika |
|
|
Jako że były walentynki kupiłem szerszeniowi prezent w postaci czujnika temperatury silnika wkręcany zamiast bagnetu poziomu oleju.
Można taki kupić na Allegro za ok 90 zł.
Idealnie pasuje od Hondy CBR 600.
Nazywa się CZUJNIK WSKAŹNIK TEMPERATURY OLEJU HONDA CBR 600
Wymiary podane z aukcji:
1. Długość całkowita [mm] 145
2. Długość czujnika [mm] 122
3. Gwint [mm] 17
4. Skok gwintu [mm] 2,5
Jedyną modyfikacją jaką zrobiłem to nałożyłem rurkę termokurczliwą w zakresie min max oleju tak aby można było by sprawdzić stan oleju bez używania oryginalnego bagnetu. To rozwiązanie sprawdza się lepiej niż w originale.
A oto jak się prezentuje:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:47, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
No, ciekawe do jakiej temperatury dojdzie olej w szerszeniu???
przypomnij mi, dokladales chlodnice oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:53, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nie nie dodałem bo nie mam wyjść na silniku. Chętnie bym dał ale za dużo kombinacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:31, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
mam idenetyczną tylko bardziej brudną co do temperatury to 120 jest normą. Nie rejstrowałem temperatury poza 120 poza jednym jedynym razem. Jechałem do zakopca w 2 osoby + bagaż do sakw. góra dół góra dół. zrobiło się ciepło. psotanowiłem się zatrzymać było troche mniej niż 130.
co do taśmy genialny pomysł. dzięki Tobie wiem jak ją zamontować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:34, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Tylko daj rurkę termokurczliwą a nie taśmę bo ta może odpaść po kąpieli w gorącym oleju i wkręcić się np w sprzęgło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:54, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
ja poszedłem w siłę i wyryłem na rurce a raczej objechałem gwoździem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:28, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon wiem ze lubisz cos majstrowac, wiec mam dla ciebie pomysla....
jakbys zrobil troche inne chlodzenie oleju...
wyjsc z korka spustu oleju, a wrocic oczkiem do regulacji zaplonu? po drodze jakas pompka elektryczna zalanczana albo manualnie lub automatycznie przy jakiejs temperaturze.. chlodniczka oleju nie musiala by byc centralnie z przodu motocykla tylko, np. gdzies nisko przy silniku..... ochlodzony olej spadal by na magneto, czyli tam gdzie tez robi sie cieplo przez cewki....
zaznaczam ze nie wiem jak by sie podstawowy obieg oleju zachowywal....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:17, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Pomysł z chłodnicą jest dobry ale dość skomplikowany. Najlepiej było by mieć cylinder od VLa i tam są otwory pod chłodnice. Nie wiem czy nie udało by się takich zrobić w naszych. Musiał bym mieć ją wyjętą. Jak do tej pory nie miałem problemu z przegrzewaniem i może dlatego nad tym nie myślałem.
Co do pompek i dziwnych wynalazków wolał bym to robić jak najprościej czyli np jakaś wkładka zamiast filtra czy cuś takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:48, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To dobrze ze nie masz problemow z temperatura...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:33, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sposób z rurką termokurczliwą się nie sprawdził bo w oleju stwardniała i się ześlizguje.
Więc to głupi pomysł jednak był.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:08, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
najprosciej pilnikiem zaznaczyc min max...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:20, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak też zrobiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|