Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:55, 11 Mar 2016 Temat postu: Ciśnienie w kołach Daelim daystar 125 VL |
|
|
Witam was ponownie, szukałem w internecie, ale nigdzie nie mogłem znaleźć, albo nie miałem szczęści w szukaniu.. Wie może ktoś jakie ciśnienie w kołach przód i tył powinien mieć Daelim vl 125?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:03, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przód 1,8
Tył 2,2
Ja tak biję do mojego VC-eka
Podobno dla jednej osoby na tył 2,0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:19, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nooo to muszę dopompować Dzięki Darku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:42, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Proszę bardzo
Za to dasz mi się "kulnąć" na komarku jak w drodze nad morze do Ciebie wpadnę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:50, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Z pasażerem powinno być chyba 0.25 lub 0.5 bara więcej, nie wiem które z tych, ale kto normalny będzie zawsze zmieniał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:56, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dlatego biję 2,2
Opony normalnie się zużywają, a komfort jazdy też jest odpowiedni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kocur20
Support
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:57, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dariusz Nie ma sprawy Ikas zwyczaj jeżdżę sam także 2.0 bar powinno starczyć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kocur20 dnia Pią 19:57, 11 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:45, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W instrukcji mam wpisane.Przód 1.75 tył 2.00.Z pasażerem tył 2.25.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptakus
Prospect
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:39, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jaką instrukcje ma jim ale w mojej pisze jak wół,że w obu kołach po 2
------------------------------------------------------------------------------
daelim VL 125 Daystar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:44, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jesli sie nie myle to niektorzy moga miec jeszcze na wachaczu z lewej strony naklejke z informacja o cisnieniach, moj akurat swoja zgubil w polowie sezonu jakos podczas mycia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptakus
Prospect
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:44, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
TIRE PRESSURE>SIZE TIRE PRESSURE(kg/ )FRONT90/90-18 REAR130/90-15 FRONT2.0 01 PERSON RIDING REAR2.00 FRONT2.0 02 PERSON RIDING REAR2.00
---------------------------------------------------------------------------
Daelim VL 125 Daystar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:43, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W VS na bank jest inaczej i jest naklejka na osłonie łańcucha. Co prawda po niemiecku a mnie nie udało się nigdy zgermanizować ale jakoś doszedem do tego. Wiem, że przednie ma mniej niż tył, a z pasażerem na tył jeszcze więcej trzeba walnąć. Za to szkoda dać na dwie osoby jak większość czasu się w pojedynkę jeździ bo wysoka opona potrafi dużo drobnicy z wibracji zniwelować póki nie jest za twarda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:46, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jim a co to za maszyna tam za daelimem na twoich zdjęciach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
andy1973
Nomad
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MA (GB) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:20, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Może to coś pomoże
Naklejka z Daystara rocznik 2015
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:09, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ta maszyna to Junak 127 mojego kolegi.naprawdę fajna maszynka.miała 125 a teraz ma 150 poj.razem wynajmujemy garaż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptakus
Prospect
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:37, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jim, ja skopiowałem z mojej instrukcji ale na zdjęciu tabliczki ,którą zamieścił andy1973 jest tak jak u mnie czyli po 2 w obu kołach bez względu na to czy jedna czy dwie osoby.Myślę,że tego trzeba się trzymać bo jest 2:1 hihihi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:28, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Daelimowcy powiem tak ciśnienia trzeba pilnować. W zeszłym roku jak kolega był po wymianie opon i napompował coś chyba około 2,5 , jechaliśmy na zlot wpadając na rondo moto guzzi z kolegą zaliczyło szlifa. Lusterko do wymiany i gmolle do poprawy.Asam powiedział k..wa przesadziłem z powietrzem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:11, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zgadza się. Samochód ma 4 opony a motocykl tylko 2 więc problem z niewłaściwym ciśnieniem w oponach jest bardziej widoczny.
W Daystar'ze sprawa jest prosta - ciśnienie 2.0 zawsze i wszędzie
Obojętnie przód, tył, jazda w pojedynkę czy z plecaczkiem - że takie przysłowie przytoczę:
"Pamiętaj cholero zawsze dwa i zero"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|