Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tpiach25
Hangaround
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKL
|
Wysłany: Wto 19:49, 16 Sie 2016 Temat postu: Cewki jakie wartości |
|
|
Witam i problem powrócił jak bumerang ,więc postanowiłem zacząć od cewek zapłonowych jakie wartości mają być na niech i jak to sprawdzić wyjęte z pojazdu.Na czerwono zaznaczyłem śrubę która była zakryta silikonem lecz z tego co widać sylikonu już na niej niema ,przejście z masą ma lecz z cewką zapłonową też,cewki od świateł mają przejście między dwoma stykami lecz na masę nie mają przebicia ,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tpiach25 dnia Wto 20:13, 16 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tpiach25
Hangaround
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKL
|
Wysłany: Wto 20:04, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tpiach25 dnia Wto 20:07, 16 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:14, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
poszukaj w postach Pappy on mial ten sam problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:47, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie wszystkie cewki sa polaczone ze soba w gwiazde.. w skrocie sa ze soba polaczone i NIE ma polaczenia miedzi z masa.
U mnie gdy pojawilo sie polaczenie miedzi z masa wszystko zaczelo sie wytapiac
troche lektory ktora mi cos pomogla..
[link widoczny dla zalogowanych]
i tu bardzo fajny opis jak powinny byc ukladane cewki (zwroty) w zaleznosci od ilosci magnesow
[link widoczny dla zalogowanych]
jak patrze na twoje cewki to zle nie wygladaja.. moje przez zwarcie do masy byly cale zweglone!
nie wiem jak ci pomoc, bo sam tylko troche wiem i to na konkretnym moim statorze.. duzo pomogl mi Jabbinsky bo okazalo sie ze kijowo robilem pomiary
aha sprawdz czy masz wszystkie magnesy na magnecie. w vj jest to tak zrobione ze nie ma szans aby ktorys sie odkleil/ulamal, ale czytalem gdzies ze w niektorych motocyklach byly awarie polegajace na odczepieniu/zlamaniu magnesa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tpiach25
Hangaround
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKL
|
Wysłany: Śro 14:31, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No i mam przyczynę impulsator po zmierzeniu multimetrem okazuje się że jego wartość jest za niska czyli podczas gdy trafia przed GMP i powinna być iskra wartość jego się nie zmienia jest jaka sama jak podczas całego obrotu magneta. Cewki sprawdzone indukcyjnie i są w pełni sprawne .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:42, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A w omach? Jak co to akurat zestaw tych cewek mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tpiach25
Hangaround
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKL
|
Wysłany: Czw 13:29, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wartości w omach
na impulsatorze 107 om oraz przy GMP 107,4 om
Cewka zapłonowa 2 cewki wartość 153 om i jedna cewka 127 om
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|