Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Japan
Hangaround
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:02, 29 Mar 2017 Temat postu: Brak świateł daelim vt |
|
|
Witam, mam problem ze swoim daelim vt otóż zgasły w nim wszystkie światła nie działa podświetlanie licznika światła przednie jak i tylnie kierunkowskazy a nawet kontrolki. Niestety padł mi po zimie akumulator i kilka razy odpaliłem go bez akumulatora czy ktoś wie jakie mogą być tego przyczyny, dodam że z kopki odpala bardzo ładnie bez żadnych problemów wkręca się na obroty i ma odpowiednią moc więc proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:06, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Po 1 - przywitałes sie w odpowiednim watku ??
My Ciebie również witamy....
Po 2 - podmieniałeś żarówki?
Po odpaleniu bez aku, mogły dostać za duże napięcie i sie popalić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Japan
Hangaround
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:02, 29 Mar 2017 Temat postu: Brak świateł daelim vt |
|
|
Przepraszam za nie przywitanie się zaraz to naprawie
Jutro po sprawdzam wszystko zapomniałem dodać że sygnał też padł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:50, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Bezpiecznik wymień sobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Japan
Hangaround
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:07, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ten przy akumulatorze jest ok niestety nie do konca wiem gdzie mogą być inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:06, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak jest w VT, ale u mnie tam jest 4 bezpieczniki. I jeden z nich kiedyś miałem niby cały ale pęknięty. Jak masz miernik to sprawdz czy Ci prąd dochodzi do bezpiecznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:13, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Bo masz VL'a na wtrysku
Ja w VT póki co namierzyłem jedynie bezpiecznik przy aku... Innych nie stwierdzono
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:14, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ja mam chyba w lampie i pod fotelem w vc-ku.wpierw zarowki,bezpieczniki,wszelkiego rodzaju zlaczki a na koniec wiazka przy ramie przy kierownicy mogly puscic kable tak jak u mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:21, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Podłącz działający akupulator nawet od auta. To podstawa. Sprawdź masę na silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:25, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
...i chociaż jeden, w 100% pewny (sprawny) odbiornik - np żarówkę o której wiesz że świeci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:16, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
a vt nie ma czasem zasilania swiatel pradem zmiennym prosto z statora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:24, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba nie... wiążka w lampie siedzi...nie sądzę żeby tam zmienny był...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:41, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
zerkajac na statory, to do chopperow gaznikowych (ze tak to ujme) przychodzi 8 cewek.. dwie z nich sa troszke inne z wygladu - sa zaizolowane... dlaczego? tego nie wiem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:53, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | zerkajac na statory, to do chopperow gaznikowych (ze tak to ujme) .... |
... hmm... rasizm ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:27, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A mi się wydaję, że jest zmienny bo mój stary VS jak chodził bez akumulatora to z różnymi obrotami silnika inaczej świeciły światła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:46, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ale co ma piernik? Aku działa jak stabilizator napięcia.. jak go nie ma a obroty sie zmieniaja, to jasne że napięcie również będzie skakać... Zmienny, nie znaczy różnic napięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:11, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
w sumie po co gdybamy?
kto siedzi na kompie niech zerknie na instrukcje z np. vs jak na schemavie jest rozwiazane zasilanie....
ja siedze na telefonie w pracy wiec mam wymowke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:02, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No to się bawcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:22, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No i wszystko jasne
Ze źródła ( 18 ) , połączenia idą na moduł zapłonowy ( 19 ) i prostownik ( 15 )...
Lampki sa zasilane prundem stałym
Tak zreszta logika nakazywała się domyślać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek.S dnia Czw 9:24, 30 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:35, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nic nie chciałem mówić ale inaczej ledy mi by się popaliły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:55, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tez o tym nie wspomniałem choć wiem że zakładałeś...
Oj tam... zaraz by było że zmowa i na pewno te ledy to jakieś dłubane masz...
A tak, schemat to schemat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:40, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
no i wszystko jasne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Japan
Hangaround
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:17, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No i usterka została wykryta prawdopodobnie winnym całego zdarzenia był jeden z zaśnie działych kabli i kilka przepalonych żarówek aczkolwiek nie wszystkie bo tylko 3z nich tylnie lampa podświetlanie licznika i kontrolka od zapietego biegu wszystkie łączenia kabli popsikalem preparatem do tego przeznaczonym po stał cały dzień i było ok bo po godzinie nic nie pomogło, dziwne jest tylko to że światła tak nagle znikły bez żadnego ostrzeżenia np. Przygasanie itp. Aby zapobiec następnym takim wypadkom jak prawdziwy Janusz warsztatu nie żałowałem taśmy izolacyjnej i wszystkie łączenia zabezpieczylem dodatkowo taśmą i usztywnilem w miejscach gdzie mogły sobie swobodnie latać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:58, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
To teraz jako bardziej doświadczony 'Janusz' Ci doradzę...
Taśma jest dobra w aucie, gdzie nie ma wilgoci...
W moto, zdecydowanie lepsze, bo wodoodporne, są koszulki termokurczliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:48, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Najpierw masa! Potem rzeźba z tasmy, termokurczy etc. zlaczki to jedno, a popekane zasniedziale (nawet wewnatrz) przewody to drugie. Nieraz, mechanicy czy elektromechanicy nacinaja izolacje albo przebijaja szpilka miernika, co prawda niby nic ale powinno byc zabezpieczone nawet jak nie widac. Kolejna rzecz, szukaj wszelkich polaczen "baranow". Powinny byc zalutowane dodatkowo. Kolejna rzecz, najpopularniejsze miejsca do przetarcia lub zagniecenia wiazki to "pod siedzeniem" oraz przy glowce ramy. Mozesz odpalic i ruszac kierownica moze cos zaskoczy to wtedy masz pewnosc. Preparaty do czyszczenia polaczen to w takim wypadku kiepszczyzna. To sie nadaje do stykow pradowych albo do wyzszych napiec a nie na 12V. Pozostaje papierek scierny delikatny i "zagniecenie" żeńskiej końcowki...
A wracajac do poczatku, znajdz srube zbiorcza masy, i nawet wypusc przewod (zielony lub czarny) spod tej sruby do samej lampy i tam polacz z masa (zielony/zielony - bez paskow innych). Najlepiej linka w igelicie 4mm kw. Tak samo sprawdz stan - oczysc miejsce gdzie kabel minusa przychodzi na rozrusznik. Jak jest zle, zacisnij nowa koncowke albo wymien przewod. PS, najlepiej uzyc podkladki AlCu, gdzie jasna strona przychodzi do rozrusznika a zlota pod koncowke.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 16:52, 31 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|