Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buchol18
Dołączył: 29 Lis 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bialystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:13, 29 Lis 2020 Temat postu: Brak iskry vl125 |
|
|
Witam. Jak w temacie I wielu innych brak iskry.
Zbadalem magneto miernikiem przy kablu czerwono czarnym ktory odpowiada za zasilanie ac cdi. Ztego co widzialem na youtube powinno byc tam powyzej 50v. Jedyne pomiary jakie uzyskalem byly widoczne na mierniku tylko jak puszczalem przycisk rozruchu. W momencie krecenia rozrusznika brak odczytu. Puszczam to wtedy cos pokazuje. Dodam ze mase pobralem z ramy motocykla. Prosze o pomoc I wskazowki. Pozdrawaim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:31, 30 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Zmierz kolego opór cewki i napięcie na cewce po rozpięciu kostki dowiesz sie czy sama cewka jest ok. Często też cewka zapłonowa wysiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchol18
Dołączył: 29 Lis 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bialystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:35, 13 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Cewke wymienilem. Sprawdzilem zasilanie na kablach od magneto I na kazdym bylo po 40/80v. Wydaje mi sie ze na kablach od pickup co powinno byc w przedziale 3'5 do 12v. Moze jakies tam przebicie jest I pali mi CDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:45, 14 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Nie kolego takie napięcie zmienne jest ok dopiero za regulatorem masz 12 czujnik położenia wału też sprawdziłeś? Przemierz obwód czujnika i cewkę wn rezystanję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|